105600x bekeken
| Betreft: | lid: |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik heb radijsjes hele mooie...
yup ik verveel me ook
yup ik verveel me ook
donateur
zo en laten we het nu eens over de invulling van de vrije tijd van de minister van financiën van canada hebben
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, beter gaan we discusieren over de genetische manupilatie van de grijze veldmuis, maar dan in het bijzonder over het waarom eerdergenoemde niet gedijt in warmere landen.
laten we dit doen in discussiegroepen van 4, die elk 1 kwartier over genoemd onderwerp gaan praten en dat 4 x per uur.
dank voor uw aandacht
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai, beter gaan we discusieren over de genetische manupilatie van de grijze veldmuis, maar dan in het bijzonder over het waarom eerdergenoemde niet gedijt in warmere landen.
laten we dit doen in discussiegroepen van 4, die elk 1 kwartier over genoemd onderwerp gaan praten en dat 4 x per uur.
dank voor uw aandacht
Piep...
dank voor uw aandacht
ben jij ergens in blijven hangen?
Lalalalallala weet de rest van t liedje niet
jeetjuh