| Betreft: | lid: |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
slaat zeker weer op mij
maar ff wat anders ik heb me liesband ingescheurd of zo
ik kan nie meer lopen ik deed der straks me highkicks en ik wou der achteraan me splagaat doen dat ging goed en ik kom omhoog en wil lucas een been in zijn nek leggen om te rekken knapt er wat
doet gvd pijn dat is niet normaal meer rene heeft me thuis gebracht
hahahaha jammer dat ik er nie ben he was je zo klaar met opruimen
oowwhh.. Denk dat die kleintjes wel heel leuk zijn
Een man en het huishouden hahahah
Jeetje en je hebt niet de ringarts laten kijken zeker?
Ik denk dat je het verdraaid hebt maar moet ik even langskomen om te komen kijken der na?
Want je moet toch naar een arts voor de zekerheid.
Ja en nu heb ik helemaal niks meer aan je.
anders gaat ze piepen he.
nee die laat ik niet kijken vind dat een sukkel
kom jij maar kijken doet godverdomme pijn ongelooflijk
onee???????????????????? ga ff door je komt er wel
gewoon schoonmaken en niet zeiken
Wat heeft dat er nou weer mee te maken Syl?
Nou ga ik ga me aankleden ben der over 15 minuutjes mop.
Hihihihi wat klink je weer .
Doe ik toch ook doos........................
neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken neuken
hij is zeker lekkerrrrrrrrrrrrrrrr*zucht*
nope hij is trainen
zeg dat wel ja hahahah..Gister maakte ik nog allemaal grapjes over me mannen contacten Heeft u toch nummer 423 gekozen
aaahhhh.. Moeten wij niet naar de 013 vanavond?
Bob de Bouwer... trainen?
Als ik een keer reageer is gelijk iedereen stil.. Hou me mond wel weer
Bob
ja eigenlijk wel he
hij is zo lekkahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh he die gaat lekker mee naar het hotel
ja maar ik wel
Ja binnen nu en 4 jaar was ik getrouwd volgens meneer
Deed het zeer?
volgens wie dan en met wie? toch wel een lekker ding he
dacht juist dat het wel pijn zou doen daar maar voelde er geen klap van