zo maar weer is een 30+++++ geopend
1 volger · 16720x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
donateur
Jammer dat niet iedereen zich aan de dresscode houdt!
Da's ieder voor zich, het is gelukkig vrijblijvend want als zoiets verplicht zou zijn zou ik niet eens gaan.
maar als ik nog ergens een kaartje voor Emporium kan scoren wil ik daar wel heel graag heen... en anders word het raggen in Heerenveen
kaarten zijn uitverkocht...
Uitspraak van Twin Sister op zondag 14 mei 2006 om 22:48:
Jammer dat niet iedereen zich aan de dresscode houdt!
Da's ieder voor zich, het is gelukkig vrijblijvend want als zoiets verplicht zou zijn zou ik niet eens gaan
Inderdaad,bij verplichting dan geen party scene meer voor mij
Als ik carnaval wil ga ik wel naar het zuiden met een paar neptieten voor zitten lallen in een kroeg.
ieder zijn keus
Juist,dus geen verplichting.
(permanent verbannen)
Juist,dus geen verplichting.
Inderdaad. Geen verplichting het altijd over jou te hebben. En geen verplichting altijd het laatste woord te moeten hebben.
Vooral als Anoniem is dat zielig.
Ik geef eerlijk toe Knibbel te zijn en weer een fake op te blazen. Ik ben nu weer binnen een uur gebanned.
Geef jij eens eerlijk toe Gabbermamma te zijn en het eigenlijk altijd over jezelf te willen hebben?
Mooi is dat weer duidelijk voor onze 30+ ers!
donateur
je bent me er ééntje
whahahaha ja laten we een spel doen
zal knibbel ook leuk vinden dat hij jan is en ik hem