zo maar weer is een 30+++++ geopend
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
die heb ik oook maar ze is dr nu niet dan maar sjorren hahaha
en ondertussen ga je er vrolijk op door
maar dat snappen jullie waarsch niet
niet zeuren.we geven je enkel en alleen een duwtje in de goede richting.je zou ons juist dankbaar moeten zijn leipe jantje en ik denk dat je dat zelf ook wel weet.toch???
biek pleur op met je gezeik tegen hennep
oke klaar nu allemaal nou gaat daantjuh zich er mee bemoeien
gewoon kappen met je dom geouwehoer man
je weet dat we vinden dat je op de goede weg bent en we willen je enkel behoeden voor de vele valkuilen in t leven
bent iig goed bezig
dat moet je als compliment beschouwen en niet als een afkeer
ik heb trouwens een hele lieve poes op schoot liggen
doe ik ook maar ben het beu dat anderen beslissen voor mij wat ik moet en niet moet ben slim en volwassen genoeg om te onderschijden wat echt belangrijk is en wat niet en wat wel kan en wat niet
maar als jullie als goedwillende soort van papa's en mama's bij ales wat ik doe meekijken en zodra ik ook maar dreig miss te stappen ingrijpen leer ik nooit van andere fouten simpel om de reden dat ik ze niet maak
niemand beslist hier voor jou wat je moet doen.je leidt je eigen leven.iedereen maakt misstappen.ik ook.we steunen je alleen door je af en toe een duwtje in de goede richting te geven.verder niks aan de hand maatje
en praat over iets anders echt word hier helemaal para van ben te vaak bezig met de fouten die ik int verleden heb gemaakt ipv met me te richten op de toekomst
ga ik ff geilen met daantjuh
ijsselland ziekenhuis moet je niet serieus nemen hoor
ijsselland ziekenhuis moet je niet serieus nemen hoor
als ik daantjuh ook maar 1 x hoor schreeuwen hebben jullie een probleem want daantjuh is wel me ex en daar blijft ieder1 vanaf tenzij daantjuh toestemming heb gegeven en anders uit de buurt blijven want daantjuh is veel te lief om verdriet of pijn te hebben