Net als Knalkop loopt Marijn ook altijd in hetzelfde kloffie op de feestjes (zie pic en avatar).
Je geeft zeker al je kleedgeld uit aan drugs ipv een nette spijkerbroek?
Ja want die foto's van mijn avatar en de foto hier zijn namelijk niet op hetzelfde feest genomen. Niet zo dom lullen als je niks van me weet. Ik heb al 9 week niks gesliks en 9 week geleden heb ik een halfje gehad, nou woohoo. Ik ken m'n grengen wel en heb behoorlijk wat zelfdiscipline. Krijg trouwens ook geen kleedgeld, koop gewoon af en toe wat kleren en dat geld krijg ik dan terug. Dus wat is nou precies je punt? Dat ik een mongool ben omdat ik 't leuk vind om af en toe een pilletje te slikken?
Uitspraak van actief op maandag 6 juni 2011 om 20:48:
Nee was nog niet eerder gepost (nu wel twee keer dus ik heb er eentje afgekeurd )
Ja klopt ging fout, hij deed het niet dus klikte meerdere keren
Uitspraak van actief op maandag 6 juni 2011 om 20:48:
Als fotograaf kan ik ook echt wel onderscheid maken tussen een geacteerde foto of iemand die (in zijn/haar überspacemoment) gekke bekken trekt. En die gozer in die Cavello is ècht waus! Maar dìt zijn dus de foto's waar het topic om gaat!
Haha oke, beide Cavello dus welke bedoel je?

Hier stond Ramon wel normaal op (je kent Ramon vast wel van gezicht ofzo hier op 't forum) maar zijn wel ergere foto's van hem