http://frontpage.fok.nl/nieuws/62918
bevestigd door zijn advocaat
bevestigd door zijn advocaat
laatste aanpassing
Bovendien hebben de Kroaten,Bosniers en later de Albanezen
ook genoeg op hun kerfstok maar die zie ik eigenlijk zelden naar Den Haag gesleept worden.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:59:De etnische zuiveringen waren een antwoord tegen de Luchtaanvallen die de Navo uitvoerden op de burgerbevolking van Joegoslavië
Zonde van al het geld wat het ons gekost heeft
Kosovo was een rustig deel van Servie totdat de albanese maffia de boel probeerde over te nemen.
Verdiep je maar eens in de historie van de uck voor je onzin gaat posten.
Noem er eens een paar ?
Ik zeg een paar want verder zal je toch niet komen
Vandaar dat ze allemaal amerikaanse wapens hadden.
En bij het vermoorden van Servische burgers geen strobreed in de weg werd gelegd .
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:49:Hij beschermde zijn land..en volgens mij is het nog steeds niet bewezen dat hij ook daadwerkelijk opdracht heeft gegeven voor volkeren moord!
Hij is onschuldig tot het tegendeel bewezen is..en dat is nog niet gebeurt!
In zijn land is hij een held...die het gewoon opnam voor zijn land
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 15:25:Hij is onschuldig tot het tegendeel bewezen is..en dat is nog niet gebeurt!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 15:02:lees eerst ff alles voordat je weer van die dinge zegt!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 15:47:ja..we krijge geld....voor heel dat gebeuren...en of we het er uit halen..tja dat weet ik niet..en jij ook niet!
Door Milosevic de schuld in de schoenen te schuiven van het bloedige uiteenvallen van de voormalige Joegoslavische federatie, was op slag ook de aandacht afgeleid van de overheersende westerse rol bij de afbraak van deze staatlaatste aanpassing 11 maart 2006 16:04
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:29:Milosevic was echt geen slechte man...in mijn ogen dan...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 19:02:kroaten en albanezen waren allemaal lieverdjes..
en volgens mij is Milosevic nog niet veroordeeld voor al die aantijgingen...tuulijk heeft hij het niet goed opgelost..maar waarom worden alleen de serviers naar het tribunaal gebracht...
En ja misschien was er een andere oplossing..maar verzin het maar 1.2.3...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:55:Inderdaad tegen de NAVO bombardementen. Die een reactie waren op de Servische bezetting van Kosovo. Dus hij heeft zijn land zelf in gevaar gebracht, dus beschermen noem ik dat niet.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 19:22:wrm donder jij niet op uit mijn land
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:29:Milosevic was echt geen slechte man...in mijn ogen dan...
Kreeg niet de juiste medicijnen.
Mocht geen bezoek hebben van zijn arts.
En mocht niet onder bewaking naar een ziekenhuis.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:49:In zijn land is hij een held...die het gewoon opnam voor zijn land
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:55:wie weet werd hij wel van alles vrijgesproken!
Hij zou uiteindelijk gewoon vrijgesproken worden, dat weet ik bijna wel zeker.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:59:Ik ben het niet met alles eens,maar Milosevic beschermde wel zijn land en daar heb ik zeker respect voor.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:59:naar mijn weten worden er ook genoe Kroaten, Bosnieërs, Albanezen etc. berecht.