Partyflock

Forumonderwerp · 856564

Hij beschermde zijn land..en volgens mij is het nog steeds niet bewezen dat hij ook daadwerkelijk opdracht heeft gegeven voor volkeren moord!

Hij is onschuldig tot het tegendeel bewezen is..en dat is nog niet gebeurt!

In zijn land is hij een held...die het gewoon opnam voor zijn land

Ik ben het niet met alles eens,maar Milosevic beschermde wel zijn land en daar heb ik zeker respect voor.
De etnische zuiveringen waren een antwoord tegen de Luchtaanvallen die de Navo uitvoerden op de burgerbevolking van Joegoslavië.......Of Milosevic daadwerkelijk de opdracht heeft gegeven zullen we ws nooit weten.
laatste aanpassing

Uitspraak van HANUMAN op zaterdag 11 maart 2006 om 14:57:
Bovendien hebben de Kroaten,Bosniers en later de Albanezen
ook genoeg op hun kerfstok maar die zie ik eigenlijk zelden naar Den Haag gesleept worden.

Dat klopt ook zij hebben fouten gemaakt, maar wat jij zegt is niet helemaal waar het heet ook het 'Joegoeslavië Tribunaal' en naar mijn weten worden er ook genoe Kroaten, Bosnieërs, Albanezen etc. berecht. Want ook zij hebben misdaden tegen de mensheid gepleegt, en worden dan ook door de VN in Den Haag berecht.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:59:
De etnische zuiveringen waren een antwoord tegen de Luchtaanvallen die de Navo uitvoerden op de burgerbevolking van Joegoslavië

Bullshit, de luchtaanvallen van de NAVO waren een antwoord op de etnische zuiverinen door de Serviers in Kosovo.
Zonde van al het geld wat het ons gekost heeft....
naar mijn weten worden er ook genoe Kroaten, Bosnieërs, Albanezen etc. berecht.

Noem er eens een paar ?
Ik zeg een paar want verder zal je toch niet komen.

Uitspraak van Tess///M5 op zaterdag 11 maart 2006 om 15:01:
Zonde van al het geld wat het ons gekost heeft

lees eerst ff alles voordat je weer van die dinge zegt!

eerst lezen..dan hoef ik dit niet te zeggen..

want het heeft nederland nix gekost..kosten liggen hier voor de vn!

Nederland krijgt zelfs geld toe!

Uitspraak van HANUMAN op zaterdag 11 maart 2006 om 14:59:
Kosovo was een rustig deel van Servie totdat de albanese maffia de boel probeerde over te nemen.
Verdiep je maar eens in de historie van de uck voor je onzin gaat posten.

Dat hoor je mij niet zeggen, het feit is dat de Serviers daar oorlogsmisdaden hebben gepleegt en dat daarom de NAVO heeft ingegrepen. En natuurlijk is het UCK een rebellenleger geweest, ongetwijfeld met een hoop maffia invloeden. Maar naar mijn weten heeft de NAVO nooit het UCK gesteunt, maar juist de Albaneze bevolking willen beschermen. Immers is er daarna daar een VN missie gestationeerd.

de vn wordt ook betaald door nederland en het kost altijd geld rijk zullen we r niet door worden
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 15:02:
Maar naar mijn weten heeft de NAVO nooit het UCK gesteunt

Vandaar dat ze allemaal amerikaanse wapens hadden.
En bij het vermoorden van Servische burgers geen strobreed in de weg werd gelegd .

Uitspraak van HANUMAN op zaterdag 11 maart 2006 om 15:01:
Noem er eens een paar ?
Ik zeg een paar want verder zal je toch niet komen

Het gaat inderdaad om de grote vissen die daar vast zitten. En ik denk inderdaad ook niet dat je heel veel verder komt dan een paar. Dat is merkwaardig, en roept natuurlijk ook argwaan op bij de Serviers, die in reactie hierop Milosevic gaan verheerlijken. Het actie, reactie principe dus.

Uitspraak van HANUMAN op zaterdag 11 maart 2006 om 15:04:
Vandaar dat ze allemaal amerikaanse wapens hadden.
En bij het vermoorden van Servische burgers geen strobreed in de weg werd gelegd .

Amerikaanse wapens zijn overal, dus dat is niet de zaak van de NAVO maar van een valend Amerikaans wapenbeleid. En of het UCK geen strobreed in de weg is gelegd bij het vermoorden van Servische burgers, weet ik niet ik was er niet bij. Ik ga er vanuit dat jij Servier bent dus zal jij meer recht van spreken hebben in dit geval dan mij.

Maar nu moet ik werken. Dus voor mijn deel; einde discussie. Maar zoals de meeste PF discussie; een gebed zonder einde!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 15:05:
Amerikaanse wapens zijn overal

Niet nieuw in de kist met palletladingen tegelijk.
Net als de kroaten werd het uck gebruikt als verlengstuk van de amerikanen.

Dit verhaal heeft meerdere kanten.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:49:
Hij beschermde zijn land..en volgens mij is het nog steeds niet bewezen dat hij ook daadwerkelijk opdracht heeft gegeven voor volkeren moord!

Uit welk ei kom jij?
Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:04:
dit hotel zoals sommige het noemen..word gefinancieerd door de vn

En NL draagt zeker niks bij aan de VN? :[

Uitspraak van Karian op zaterdag 11 maart 2006 om 15:43:
En NL draagt zeker niks bij aan de VN

ja..we krijge geld....voor heel dat gebeuren...en of we het er uit halen..tja dat weet ik niet..en jij ook niet!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 15:25:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 15:02:
lees eerst ff alles voordat je weer van die dinge zegt!

'WEER' ???

Waarom zou ik moeten geloven dat jij de waarheid spreekt? Je zit hem wel heel erg goed te praten dus dan wordt het voor mij alleen maar ongeloofwaardiger, denk je nu echt dat dit Nederland niks kost>?!?!?!?

Ik heb er laatst nog een stuk over gelezen en het kost ONWIJS VEEL!!!! Tuurlijk betalen wij niet alles zelf, das logisch, maar ga er effe niet blindelings vanuit dat het ons niks kost..... elke gast die hier vast zit kost ons alleen maar!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 15:47:
ja..we krijge geld....voor heel dat gebeuren...en of we het er uit halen..tja dat weet ik niet..en jij ook niet!

http://www.afvn.nl/2004_4/afpag5_7.htm

Over het tribunaal en ja het kost ons wel degelijk geld het is hier gevestigd op uitnodiging van nederland en ten dele ook door nederland betaald.

ik citeer

Door Milosevic de schuld in de schoenen te schuiven van het bloedige uiteenvallen van de voormalige Joegoslavische federatie, was op slag ook de aandacht afgeleid van de overheersende westerse rol bij de afbraak van deze staat
laatste aanpassing

Deze foto's net gemaakt en erg druk, rondom de gevangenis alles afgezet.

Uitspraak van HANUMAN op zaterdag 11 maart 2006 om 15:56:
Door Milosevic de schuld in de schoenen te schuiven van het bloedige uiteenvallen van de voormalige Joegoslavische federatie, was op slag ook de aandacht afgeleid van de overheersende westerse rol bij de afbraak van deze staatlaatste aanpassing 11 maart 2006 16:04

who cares

er is toch mooi weer een cel leeg voor die andere looser uit servie

Artiest The Abaddon
Heb met mijn eigen ogen gezien wat de serven allemaal hebben aangericht in kosovo, dus heb geen bewijzen nodig. Ik weet dat het zo is...
door dood te gaan ontkom je je karma niet . .

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:29:
Milosevic was echt geen slechte man...in mijn ogen dan...

genocide oftewel volkerenmoord

masaale verkrachtingen

heel ut land in puin

en de mensen die de oorlog hebben overleeft leven in een trauma waar je bij beter dood af kunt zijn

en dan nog zeggen dat milosevic een goede kerel was???

Holbrooke: Geen traan om Milosevic
WASHINGTON - „Ik zal geen traan laten om de dood van Slobodan Milosevic.” Met die woorden reageerde de Amerikaanse oud-onderhandelaar voor het voormalige Joegoslavië, Richard Holbrooke, op de dood zaterdag van de voormalige Joegoslavische president.

Holbrooke noemde Milosevic in een gesprek met de Amerikaanse nieuwszender CNN een „sociopaat” en „oorlogscrimineel” die met zijn daden „verantwoordelijk is voor de dood van 300.000 mensen, vier oorlogen, de instabiliteit van Europa en de oprichting van „criminele bendes”.

Holbrooke speelde een belangrijke rol in de totstandkoming van het vredesverdrag van Dayton in 1995 tussen de strijdende partijen in Bosnië. De Amerikaanse diplomaat slaagde waar Europese diplomaten eerder faalden.

kroaten en albanezen waren allemaal lieverdjes..

en volgens mij is Milosevic nog niet veroordeeld voor al die aantijgingen...tuulijk heeft hij het niet goed opgelost..maar waarom worden alleen de serviers naar het tribunaal gebracht...

En ja misschien was er een andere oplossing..maar verzin het maar 1.2.3...

Mag jij aan de nabestaande van al z'n slachtoffers gaan uitleggen :s
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 19:02:
kroaten en albanezen waren allemaal lieverdjes..

en volgens mij is Milosevic nog niet veroordeeld voor al die aantijgingen...tuulijk heeft hij het niet goed opgelost..maar waarom worden alleen de serviers naar het tribunaal gebracht...

En ja misschien was er een andere oplossing..maar verzin het maar 1.2.3...

er zijn een hele boel mensen blij nu, ze zijn zo diep in de stront gezakt met die aanklacht.
Hij zou uiteindelijk gewoon vrijgesproken worden, dat weet ik bijna wel zeker.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:55:
Inderdaad tegen de NAVO bombardementen. Die een reactie waren op de Servische bezetting van Kosovo. Dus hij heeft zijn land zelf in gevaar gebracht, dus beschermen noem ik dat niet.

Kosovo is van Servie :( en zal altijd zo blijven!!
Die klote Albanesen moeten gewoon uit een andermans land opdonderen

wrm donder jij niet op uit mijn land

:/
laatste aanpassing

Proficiat :flower:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 19:22:
wrm donder jij niet op uit mijn land

omdat ik jouw land niet probeer af te pakken net als de Albanesen Kosovo....

Ik leef hier als een ieder ander Nederlander en zit geen aanslagen te plegen op Nederlanders omdat ik vind dat Nederland van mij is....

denk eerst maar is na voordat je wat zegt

denk jij eerst maar es na
Een informatief filmpje over die arme mensen die aangevallen werden door die gemene Serviers

http://www.sky.com/skynews/video/videoplayer/0,,91134-bosnia_p3705,00.html

Of bekijk anders het Servische verhaal eens in deze documentaire een keer voor je met een oordeel klaar staat.

http://media.srpskinacionalisti.com/video/istina_eng.wmv

Pas op 118 mb download :P
laatste aanpassing

Waar is slobo dan?
op www.daanspeak.com staan stukken over gemelde oorlogsmisdaden tegen het servisch volk waar nooit mee iets is gedaan. ook staan er stukken in over de huidige situatie in irak, 9/11 etc ( zeer de moeite waard om te lezen)

wat slobo betreft hij zal zich nu verantwoorden voor een hoger macht wat wel en niet goed was !

uiteindelijk zal iedere " oorlogsmisdadiger " zoals bush, blair, solana, clinton, saddam, bin laden,rumsfeld en ga zo maar door hun recht krijgen is het niet hier dat wij het kunnen meemaken dan word het daar waar ze heengaan......

Hanuman goede filmpjes zouden meer mensen moeten zien !
agh we hebben misschien de media oorlog verloren.
Maar de werkelijke strijd gaat nog steeds door.
laatste aanpassing

Ik denk dat-tie zich zelf heb dood gesnoven!
Bunch of roses, message for Milosevic placed in centre of Bosnian Serb capital
BBC Monitoring Europe (Political) - March 11, 2006 Saturday

Text of report by Bosnian Serb news agency SRNA

Banja Luka, 11 March: At Banja Luka's central Krajina Square, someone has placed a bouquet of fresh roses with a ribbon on which is written in Cyrillic: "To the Serbian hero [who fought] for Serbian justice. Slobo [nickname for Slobodan], may your memory live on!" Beside the bouquet there is a lit candle.

The bouquet has been attracting the attention of citizens, many of whom stop to comment on the death of former SRJ [Federal Republic of Yugoslavia, FRY] and Serbian President Slobodan Milosevic.

It is not known who placed the bouquet and lit the candle.
die hebben gewoon met ze alle(babic, milosevic enz) een besluit gemaakt om er een eind aan te maken ....

erg jammer voor de nabestaande van t hele drama... nix opgeruimt staat netjes! ze hadden ervoor terecht moeten staan en veroodeelt moeten worden! opgesloten was beter geweest :yes: :[ martelen had t beste geweest (n)

Ben blij dat het gros er anders over denkt.

Uitspraak van HANUMAN op zaterdag 11 maart 2006 om 14:47:
Kreeg niet de juiste medicijnen.
Mocht geen bezoek hebben van zijn arts.
En mocht niet onder bewaking naar een ziekenhuis.

Naar mijn weten is hij wekelijks onderzocht en heeft ie medicijnen gekregen. Maar als je hulp weigert en andere medicijnen erbij gebruikt dan moet je niet gaan zeiken. Hij wilde naar Rusland toe om onderzocht te worden, dat mocht niet... en terecht!!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:49:

Gelul, zijn partij heeft maar 7% van de stemmen gekregen. En hij is door zn eigen volk afgezet.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:55:
wie weet werd hij wel van alles vrijgesproken!

Lol!! Naïeveling :aai:

Uitspraak van n0comment op zaterdag 11 maart 2006 om 19:11:
Hij zou uiteindelijk gewoon vrijgesproken worden, dat weet ik bijna wel zeker.

Nog zo één :aai:

Ik ben het niet met alles eens,maar Milosevic beschermde wel zijn land en daar heb ik zeker respect voor.

Hij beschermde zn Ideologieën, groot Servie.

naar mijn weten worden er ook genoe Kroaten, Bosnieërs, Albanezen etc. berecht.

(y)

Mijn mening, ik kan er geen traan om laten. Zonde van alle inspanning en geld (wie het ook allemaal betaald heeft). Wat mij betreft hadden ze hem direct een kogel kunnen geven. Maar dat zijn er wel meer. Goed dat het al met enkelen gebeur is (y) en er volgen er heus nog wel meer.
laatste aanpassing

Enig idee wat die kerel heeft gekost tot nu toe? De cel, alle mensen die met zijn berechting bezig zijn (vele fulltime banen)

En dan gaat ie dood

Lullig.
jammer voor hem. Ik denk dat ik er geen minuut minder om zal slapen;) Heeft al geld zat gekost.

Als Europa en Amerika eerder hadden opgetreden daar in de Balkan had het NOOIT zover hoeven te komen!!!

Maarja daar was immers niets te halen zoals, Olie goud diamanten etc....

En ja dat er nu Moslims werden afgeslacht daarzo vonden ze ook niet zo erg. Was dat probleem ook gelijk opgelost,
voordat het verder zou verspreiden over de Balkan!

Dus milosevic was in het begin de marionettepop van de E.U en de V.S.
Net als Saddam Hoessein...alleen lieten ze die hun gang gaan.
En milosevic Mocht te ver.
laatste aanpassing