Partyflock

Forumonderwerp · 856564

Artiest The Abaddon
opgeruimd staat netjes!
Was het teveel moeite om even het bericht er bij te plaatsen? :/

De voormalige Joegoslavische president Slobodan Milosevic is overleden. Dat meldt de Servische radiozender B92 zaterdag. De 64-jarige Milosevic staat momenteel terecht voor het Joegoslavië-tribunaal in Den Haag. Deze wil de dood van de ex-president bevestigen noch ontkennen.

Eerder deze week pleegde de voormalig Kroatisch-Servische president Milan Babic zelfmoord in de gevangenis van de Verenigde Naties 🇻🇳 in Scheveningen. Wat de doodsoorzaak van Milosevic zou zijn is nog niet duidelijk. De politicus kampte al lange tijd met hoge bloeddruk en hartklachten. Hij is voor het Joegoslavië-Tribunaal in Den Haag aangeklaagd wegens genocide en schending van de mensenrechten voor zijn rol in de Balkanoorlogen.

Een bron bij de Servische regering heeft het nieuws tegenover het persbureau AFP bevestigd. De bron wilde anoniem blijven en wijdde niet uit. Het Joegoslavië-tribunaal heeft aangekondigd weldra met een verklaring te komen.

en terecht :-)

scheelt weer :jaja:
Ja zo kan iedereen wel z'n straf ontlopen he.

scheelt weer een hoop werk
scheelt een hoop belasting centen

Indd gewoon straf ontlopen. Op een normale manier dood gaan. Hoop dat ie nog veel pijn heb gehad, Lulletje rozenwater... Sorry mag hier geen ernstige verwensingen plaatsen van pf

Mooi (Y)

Uitspraak van M. :') op zaterdag 11 maart 2006 om 13:30:
Wat de doodsoorzaak van Milosevic zou zijn is nog niet duidelijk. De politicus kampte al lange tijd met hoge bloeddruk en hartklachten.

iedereen hiero loopt gelijk domme dinge te roepen..maar hij was al ziek...

ik zelf denk dat hij geen zelfmoord heeft gepleegd...aangezien hij nog niet is veroordeeld...

Ik zie alweer juichende menigtes in Theran, Beirut en Palestina
Werkzaam bij Partyflock
was wel te verwachten, want zin om door te leven had hij nu ook weer niet echt

wie zegt dat hij zelfmoord heeft gepleegd dan?

ken nog altijd een natuurlijke dood zijn...

En volgende week wordt Mladic ergens dood aangetroffen...
Opgeruimd staat netjes.

jammer, ik had liever gezien dat ze hem hadden gefileerd
ach ja, scheelt de overheid weer centen voor zijn hotelovernachtingen

Uitspraak van Alpha X op zaterdag 11 maart 2006 om 13:32:
jammer.

Uitspraak van actief op zaterdag 11 maart 2006 om 13:35:
Mooi

niet mooi, zo ontloopt hij z`n straf

Ja zo kan iedereen wel z'n straf ontlopen he.

Idd...komt ie mooi mee weg. Had liever gezien dat ie nog een paar jaar had mogen lijden in de bak.

dit hotel zoals sommige het noemen..word gefinancieerd door de vn..dus kost het ons haast en misschien wel helemaal nix...krijgen er waarschijnlijk zelfs subsidies voor...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:02:
Ja zo kan iedereen wel z'n straf ontlopen he

daar doet hij het ook voor!

natuurlijke dood...!
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 13:37:
Ik zie alweer juichende menigtes in Theran, Beirut en Palestina

idd
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:04:
het is nog niet eens bekend hoe hij dood is gegaan!

Toch beter naar het journaal luisteren!!!
Een natuurlijke dood zeiden ze net.
laatste aanpassing

ok

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:08:
Toch beter naar het journaal luisteren!!!
Een natuurlijke dood zeiden ze net

maar als je hiero alles leest..doen ze net alsof hij zelfmoord heeft gepleegt..terwijl er in het stukje boveaan...het nog niet bekend was hoe hij was gestorven!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:08:
Een natuurlijke dood zeiden ze net

ik hoop pijnlijk
Shit, weer een die er makkelijk vanaf komt :no:
R.I.P. Slobodan Milosevic

Artiest Nivek
scheelt me weer belasting centen aan al die rechtzaaken, opgeuimt staat netjes :yes:

Uitspraak van n0comment op zaterdag 11 maart 2006 om 14:27:
R.I.P. Slobodan Milosevic

Eindelijk iemand die respect heb voor de doden..

Milosevic was echt geen slechte man...in mijn ogen dan...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:29:
scheelt me weer belasting centen aan al die rechtzaaken, opgeuimt staat netjes

dit slaat nergens op! als je niet weet waar je het over heb..houd dan gewoon je mond dicht...

De V.N betaald dit...ik denk dat Nederland flink wat centen krijgt voor het Internationale strafhof!

Bot: „Milosevic natuurlijke dood gestorven“
SALZBURG - De voormalige Servische president Milosevic is volgens minister Bot van Buitenlandse Zaken een natuurlijke dood gestorven. „Het is in eerste instantie een zaak van de Verenigde Naties, maar ik heb begrepen dat Milosevic een natuurlijke dood is gestorven”.

Dat zei Bot zaterdag vanuit Salzburg, waar hij overleg bijwoonde met zijn Europese collega's.

Bot noemt het „treurig dat het zo gelopen is voor de slachtoffers van Milosevic”. „Het was beter geweest, ook vanuit historisch perspectief, als het recht zijn loop had kunnen hebben.” Het is ook treurig dat het hele proces nu niet kan worden afgerond.”

Familie Milosevic ingelicht over dood
DEN HAAG - Het Joegoslavië-Tribunaal heeft de familie van Slobodan Milosevic ingelicht over de dood van de ex-president van Joegoslavië. Dat staat in de eerste schriftelijke bevestiging die het VN-hof in Den Haag zaterdag heeft gegeven van het overlijden.

Milosevic is dood aangetroffen in zijn bed in zijn VN-cel in Scheveningen, aldus het communiqué. De bewaker die het stoffelijk overschot heeft gevonden, heeft onmiddellijk zijn meerdere geïnformeerd en medische hulp ingeroepen. Die kon alleen nog maar constateren dat Milosevic dood was.

De Nederlandse politie en een Nederlandse lijkschouwer zijn begonnen aan een onderzoek. Er komt een lijkschouwing en een toxicologisch onderzoek.

De president van het Joegoslavië-Tribunaal, de Italiaanse rechter Fausto Pocar, heeft een grondig onderzoek gelast.

Jammer dat hij zijn straf niet heeft gekregen die hij verdiend had. Dat was denk ik wel beter geweest voor de nabestaanden.

Milosevic was echt geen slechte man...in mijn ogen dan...

Pardon :s, leg mijn eens uit waarom hij GEEN slechte man was? Of kon hij er net zo als Adolf Hitler, Jozef Stalin, Pol Pot, Osama Bin Ladin etc. etc. er niks aan doen dat er zomaar mensen overleden door toedoen van hun regiem?
Niet echt een verrasing hij was al een tijdje ziek.
Kreeg niet de juiste medicijnen.
Mocht geen bezoek hebben van zijn arts.
En mocht niet onder bewaking naar een ziekenhuis.

Bovendien komt het genoeg mensen goed uit dat hij nu zwijgt.

Hij beschermde zijn land..en volgens mij is het nog steeds niet bewezen dat hij ook daadwerkelijk opdracht heeft gegeven voor volkeren moord!

Hij is onschuldig tot het tegendeel bewezen is..en dat is nog niet gebeurt!

In zijn land is hij een held...die het gewoon opnam voor zijn land

Milosevic was echt geen slechte man...in mijn ogen dan..

nou dan ben je goed blind vriend!

-massamoorden??
-concentratiekampen??
-zelfverrijking???

maar hij wist dat allemaal niet natuurlijk......
laatste aanpassing

is hij er voor veroordeeld dan? jullie veroordelen mensen zonder de feiten..zonder dat de rechter hem heeft veroordeeld...

wie weet werd hij wel van alles vrijgesproken!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:49:

Hij beschermde zijn land..

Inderdaad tegen de NAVO bombardementen. Die een reactie waren op de Servische bezetting van Kosovo. Dus hij heeft zijn land zelf in gevaar gebracht, dus beschermen noem ik dat niet.
en volgens mij is het nog steeds niet bewezen dat hij ook daadwerkelijk opdracht heeft gegeven voor volkeren moord!

Bewijzen zijn er wel degelijk, maar het Tribunaal heeft geen uitspraak in deze zaak kunnen doen, dus in dit geval gaat zijn onschuld tot het tegendeel bewezen is een beetje cru op. Je hebt het zelfde verhaal met Adolf Hilter, omdat hij zelfmoord heeft gepleegd, beweren mensen nog steeds dat hij niks af wist van de vernietigingskampen. En ook hier wordt dan gezegd dat iemand onschuldig is tot dat het tegendeel bewezen is....

Waarom is hij dan door zijn eigen volk afgezet? Een revolutie vindt niet plaats omdat het volk jou een held vindt?

Ik weet niet hoe jij het nieuws volgt, maar wat jij hier zegt is dus in feiten allemaal onzin of halve waarheden. ;)
Ten eerste als iedereen toch al overtuigd is van de schuld waarom dan een rechtzaak?
Schaf dan gelijk maar het hele rechtssyteem af.

Bovendien hebben de Kroaten,Bosniers en later de Albanezen
ook genoeg op hun kerfstok maar die zie ik eigenlijk zelden naar Den Haag gesleept worden.

Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op zaterdag 11 maart 2006 om 14:57:
geloof er niet veel van dat ie dood is

:s Nee volgens mij liegen ze dat ze barsten, hij is net zo als Pim, Elvis, 2 Pac en al die anderen verhuist naar een tropisch eiland waar hij in alle rust oud kan worden :cheer:

ik wil hem niet met hitler gaan vergelijken...aangezien dat een ander verhaal is..de kampen en de massamoorden in die tijd zijn er teveel geweest om te ontkennen...

ik wil ook niet ontkennen dat milosovic het niet deed...maar niemand alleen de rechters en nog wat mense kenne het hele dossier...

dus wie zijn wij dan om hem te veroordelen...

ik zie dat elke keer weer...mense veroordelen in nederland iedereen veelste snel...

iedereen ziet toch halve waarheden op het nieuws...elk verhaal heeft meerdere kanten...wij zien alleen de kant die de media ons voorschoteld!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:55:
Servische bezetting van Kosovo

Kosovo was een rustig deel van Servie totdat de albanese maffia de boel probeerde over te nemen.
Verdiep je maar eens in de historie van de uck voor je onzin gaat posten.
laatste aanpassing