Partyflock

Forumonderwerp · 856174
7820x bekeken

Waarschuw beheerder
iemand die wat info over witte hartjes heb?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midi-030 op woensdag 5 april 2006 om 15:40:
ik heb hier witte hartjes
de bovenkant is bol met daarin een hartje gedrukt..de onderkant heeft een breeklijn
verder zijn er wat bruine stippen aanwezig..
deze zijn afkomstig uit omgeving Drenthe

iemand mee bekend ?!

ze ware zeker lekker eerst 1 gedropt was op me hoogte punt en toen hebk der nog 1 gedropt ik had egt de hele tijd zin om te lope die dinge zijn mega relaxt je gaat er in ieder geval nie verkeerd van maar juist heerlijk

Waarschuw beheerder
Ze hebben hartjes vorm en ze zijn wit :P

Waarschuw beheerder
zijn echt klote dingen...

het begon pas na 3 uur te werken,voelde wel relx wel vet aant draaien met me ogen,had soms wel ff id dat ik te rustig was en dat ik bijna weg viel.

Maatjes van me gingen er ook niet fijn op!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 050-Grunn op zondag 9 april 2006 om 16:31:
had wel het idee dat er een of ander trip middel in zat

Indd dat gevoel had ik ook..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FLICKA op maandag 3 april 2006 om 15:58:
ze zijn keihard en ondanks de breeklijn lastig te breken.

Die van mij vielen zowat uit elkaar

Waarschuw beheerder
en dat zelfde kan ik je vertellen: goed te doen!

Waarschuw beheerder
ik had btw die witte in hartvorm!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb afgelopen weekend witte hartjes gehad (met het hartje er helemaal uit) en die waren bij mij en nog een paar anderen heel slecht gevallen.

ze sloegen al in binnen 10 minuten en ik ben er een uur ziek van geweest...een ander meisje heeft zelfs nog lopen kotsen :S

ik hoorde dat deze idd niet goed waren, maar die met een hartvormig randje erop wel :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 14:37:
ze sloegen al in binnen 10 minuten en ik ben er een uur ziek van geweest...een ander meisje heeft zelfs nog lopen kotsen :S

Kotsen komt wel vaker voor als het inslaat. Maar ik heb zelf nog nooit gekotst van een ptje en slik normaal ook meer maar van deze gewoon 4 uur knettervaag geweest. Ik heb ook bijna alleen maar gezeten en als ik opstond wankelde ik gewoon op mijn benen..Mss heb je dezelfde wel gehad als mij. Hier in Hoogeveen zijn ze tenminste nog wel te krijgen.
Waarschuw beheerder
nergens last van is al 2e weekend dat ik hartjes heb gehad en ze bevalle goed niks geen last van kotsen enzow gewoon gaan met de banaan

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Early Bird (L) op maandag 17 april 2006 om 14:56:
Kotsen komt wel vaker voor als het inslaat. Maar ik heb zelf nog nooit gekotst van een ptje en slik normaal ook meer maar van deze gewoon 4 uur knettervaag geweest. Ik heb ook bijna alleen maar gezeten en als ik opstond wankelde ik gewoon op mijn benen..Mss heb je dezelfde wel gehad als mij. Hier in Hoogeveen zijn ze tenminste nog wel te krijgen.

Dat klopt idd, maar de misselijkheid duurde deze keer wel een uur en we werden er ook lichtelijk paranoia van :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 15:23:
maar de misselijkheid duurde deze keer wel een uur

Bij mij iets langer zelfs :| Ze zeggen dat je na het kotsen je beter moet voelen maar dat was bij mij dus niet het geval.. Ik werd niet para maar wou wel naar huis :S (en we waren in amsterdam)

Waarschuw beheerder
BEETJUH space/vaag achtig maar je bent er snel aan gewent

Waarschuw beheerder
egte goede pillen had deze maandje terug ;)

had er es zo 5 op dat was qwaaaaaausss :p
Waarschuw beheerder
Hoop wisselende berichten over deze dingen. Zullen wel meerdere drukken in omloop zijn. Ik hoop dat de mijne goed zijn, heb er een boel van.

Waarschuw beheerder
ik had deze : http://www.pillreports.com/images/thumbnails/3223.jpg

waren damnnnnnnn goeie !!!
Waarschuw beheerder
Zo zien die van mij er ook uit! Volgend weekend maar even testen dan :xtc:

Waarschuw beheerder
hihi je zal leip zijn ;) hey ik ga maandag wat testen dus effe ook lekker leip[ :D
Waarschuw beheerder
heb ze hier liggen op 115 mdma getest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HARDCORETEKNO op dinsdag 25 april 2006 om 13:02:
liggen op 115 mdma getest

:O

had ik die dan ook maar :D:p
Waarschuw beheerder
Ik heb ze maar eens aan een grondige test onderworpen en ik vond ze prima. Ik wist dat er MDMA inzat door zo'n smarttest, maar hoeveel ben ik nog niet overuit. Niet belachelijk veel iig. Ga ze denk ik binnenkort toch maar eens langs zo'n testcenter brengen. Beetje jammer dat je ze niet meer meg opsturen :@
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=299 height=226 cacheid=0008a9f800183e7a383b0e071a0166e1c9]http://www.pillreports.com/images/fullsize/2740.jpg[/img]
zoéén heb ik pas gehad.. vond die erg lekker
MDMA :9
duurde alleen wel lang voor die werkte, maar dat kan aan mij hebben gelegen
Waarschuw beheerder
Ik heb ze zelf ook al een keer op, en geloof me... ze waren super.. Ben zelfs gaan hallucineren.. Echt :vaag:

Zijn ze toevallig nog ergens in de buurt van tilburg te krijgen..???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FLICKA op maandag 3 april 2006 om 15:58:
we zagen alles vervormen enzo ja, dat klopt!
Het leek wel een beetje op paddo's
Misschien komt dit omdat we een nacht waren door gegaan
Maar ik vond het echt vaag, om zo erg te gaan hallucineren enzo van zo'n pilletje

Dit is ook de bedoeling van die pilletjes alleen had je dealer dat wel mogen vertellen, het zijn namelijk 2CB pilletjes ;)

Moet wel zeggen dat er heel wat verschillende pillen met een hartje zijn maar ik heb het dus over de kleine witte pilletjes met een hartje er op, dus niet over dat plaatje hier boven.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tjesus, kan normaal behoorlijk wat van die apparaten hebben.. maar na 1,5 p'tje was ik hem behoorlijk aan het spacen :vaag: . Vriend van me ging er fout van.. als je het niet vaker gedaan hebt is deze zeker geen aanrader.. en de dag er na hele dag koppijn gehad..
Waarschuw beheerder
http://www.eve-rave.ch/Forum/viewtopic.php?t=3085

Hier staat ie volgens mij ook tussen

Waarschuw beheerder
rare dingen