Partyflock

Forumonderwerp · 856174
7820x bekeken

Waarschuw beheerder
iemand die wat info over witte hartjes heb?

Waarschuw beheerder
ja ze zijn wit

Waarschuw beheerder
Ze hebben hartjes vorm :P

Waarschuw beheerder
zijn exact het zelfde als de blauwe hartjes

Waarschuw beheerder
Koop een tester in de betere smart shop en test het

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 21:50:
Koop een tester in de betere smart shop en test het

Die dingen zijn ook niet 100% betrouwbaar en kunnen niet alle stoffen aantonen..

Waarschuw beheerder
Kijk es op pillreports.com daar staat meer bruikbare info dan in het gemiddelde pf pillentopic ;)

Waarschuw beheerder
Hou meer van rode hartjes.
Waarschuw beheerder
Ben er met 6 gepakt op MOH
Ik mag €60 per stuk lappen...
speedpillen met een vleugje mdma

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 21:56:
Kijk es op pillreports.com daar staat meer bruikbare info dan in het gemiddelde pf pillentopic

staat niks op

Waarschuw beheerder
en heeft iemand ze al gehad en zijn een beetje te doen
Waarschuw beheerder
donateur
Bedoel je hartvormig? Of rond met een hartje erop gedrukt?
Waarschuw beheerder
kheb keer ronde witte gehad ...had er 3 op en heb er niks van gevoeld

Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op donderdag 9 maart 2006 om 22:38:
Bedoel je hartvormig? Of rond met een hartje erop gedrukt

die ja hartje erop gedrukt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 22:29:
staat niks op

Sorry ik dacht dat er witte bijstonden..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 22:49:
die ja hartje erop gedrukt

Heb geen testresultaten ofzo. Maar heb gehoord dat ze iets van 140 mg zijn. Ik vind ze wel lekker.

Waarschuw beheerder
heb zelf weinig goeie verhalen gehoord maja
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op vrijdag 10 maart 2006 om 09:25:
. Maar heb gehoord dat ze iets van 140 mg zijn. Ik vind ze wel lekker.

Je moet niet alles geloven wat ze tegen je zeggen...8)

Waarschuw beheerder
Ze zijn wit en er staat een hartje op gedrukt! Vind ze zelf erg goed!

Waarschuw beheerder
Kankervaaag
Waarschuw beheerder
als je nou eerst een plaatje post ervan, kan gewoon andere druk zijn ook

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 14:22:
Kankervaaag

je moeder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bas-Tie op donderdag 9 maart 2006 om 22:01:
Ben er met 6 gepakt op MOH
Ik mag €60 per stuk lappen...
speedpillen met een vleugje mdma

:o boefje 8)
Waarschuw beheerder
kijk hier maar eens...

Waarschuw beheerder
lekker tog
Waarschuw beheerder
heb vannacht na een hele peace te hebben gedropt nog een halve van een wit hartje gehad :vaag: het pilletje die ik hier had had een breeklijn aan de ene kant en een bolle kant met een hartje erin, ze zijn keihard en ondanks de breeklijn lastig te breken. Ik weet zeker dat er in die van mij meer zat dan alleen mdma, ik was echt behoorlijk vaag en zag de dingen allemaal vervormen enz.. deze zijn ig geen aanrader, tenzij je graag wilt trippen op een p-tje
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Badass B.U.D. op zondag 2 april 2006 om 11:43:
k was echt behoorlijk vaag en zag de dingen allemaal vervormen enz.. deze zijn ig geen aanrader, tenzij je graag wilt trippen op een p-tje

Ik had er vorige eentje op en was helemaal vd wereld terwijl ik normaal wel iets meer op kan..:)

Waarschuw beheerder
ik heb ze vorig weekend gehad... maar vond ze niet zo heftig had er 3 van gehad...toen was ik wel de weg kwijt :P
Waarschuw beheerder
Name: Wit Hartje
State/Province: Noord-Brabant (Roosendaal)
Logo: Hartje
Colour: Wit
Shape: Rond
Height: 3 mm
Width: 9 mm
Report Quality Rating: not rated
Description: Hoogte van de pillen is 3 - 4 mm, de breedte 9. Mooi afgewerkte pil.
Rating: MDxx High
Warning: yes
Tested: no
Consumed: yes
User Report: Ik had een paar van deze pillen en ze zagen er goed uit. Had er vorige week ook een op maar toen in combinatie met anderen dus wist niet welke nu zo goed waren.
Heb er gister avond 1 op en na 3 kwartier begont ie al sterk op te komen. Na anderhalf uur was ik helemaal leip. Iedereen had er maar 1 op en was goed weg. Normaal pakken we er toch wel wat meer. Zeker te weten dat er veel MDMA in zit.

100% getest op 110

[img width=299 height=226 cacheid=0008a9f800183e7a383b0e071a01539321]http://www.pillreports.com/images/fullsize/2740.jpg[/img]

ik heb er 1 uitgeprobeerd vond ze zelf niet fijn, maar dat komt omdat ik zelf erg gevoelig voor snoepies ben.

maar ik weet wel dat er meerdere zijn die totaal niet goed zijn evenwicht stoornissen,misselijk,hoofdpijn en overgeven veroorzaken deze moet verder wel goed zijn,let op hoogte verschil en staat het logo precies in het midden.en de hoogte van de pma waarde dat veroorzaakt dat je ziek wordt.
Waarschuw beheerder
heb vannacht na een hele peace te hebben gedropt nog een halve van een wit hartje gehad het pilletje die ik hier had had een breeklijn aan de ene kant en een bolle kant met een hartje erin, ze zijn keihard en ondanks de breeklijn lastig te breken. Ik weet zeker dat er in die van mij meer zat dan alleen mdma

deze is zeker verkeerd

Waarschuw beheerder
heb vannacht na een hele peace te hebben gedropt nog een halve van een wit hartje gehad het pilletje die ik hier had had een breeklijn aan de ene kant en een bolle kant met een hartje erin, ze zijn keihard en ondanks de breeklijn lastig te breken. Ik weet zeker dat er in die van mij meer zat dan alleen mdma, ik was echt behoorlijk vaag en zag de dingen allemaal vervormen enz.. deze zijn ig geen aanrader, tenzij je graag wilt trippen op een p-tje

klopt helemaal
Waarschuw beheerder
heb ook al een aantal van die witte ronde hartjes geproefd, en bevielen op zich nog best goed, net ietsje beter als de gemiddelde pil vind ik
Waarschuw beheerder
heb vannacht na een hele peace te hebben gedropt nog een halve van een wit hartje gehad het pilletje die ik hier had had een breeklijn aan de ene kant en een bolle kant met een hartje erin, ze zijn keihard en ondanks de breeklijn lastig te breken. Ik weet zeker dat er in die van mij meer zat dan alleen mdma, ik was echt behoorlijk vaag en zag de dingen allemaal vervormen enz.. deze zijn ig geen aanrader, tenzij je graag wilt trippen op een p-tje

Klopt idd helemaal..
ik heb het met een paar vrienden gehad. 2 weken geleden
3 van de 5 hebben er van zitten overgeven
1 ging er zelfs een beetje verkeerd op, depressie, huilen, gezicht trok samen :\
en toen hebben we later met z'n 3-en nog zitten spacen
we zagen alles vervormen enzo ja, dat klopt!
Het leek wel een beetje op paddo's :vaag:
Misschien komt dit omdat we een nacht waren door gegaan
Maar ik vond het echt vaag, om zo erg te gaan hallucineren enzo van zo'n pilletje

Waarschuw beheerder
zegt genoeg
Waarschuw beheerder
yep, niet halen die zooi, heb gisteren de hele dag koppijn gehad en was nog steeds een tijd wat wazig in mijn kop:s
conclusie.... kutpillen!!!

Waarschuw beheerder
ben dr ziek van geworden, van twee van die dingetjes een week plat gelegen..
Waarschuw beheerder
donateur
had een kwartje gehad en toen moest ik al kotsen...dagen erna ziek geweest..:S kon niet slapen..vet vage dingen steeds denken niet leuk..

ik vraag me af wat er dan in zo'n pil zit??
vind de snoepjes van de laatste tijd sowieso niet meer zo leuk...k wil gewoon lossgaan(dansen,lekker kletsen) niet megavaag rondlopen...

Waarschuw beheerder
heb ze ook gehad waren naar mijn idee wel goed, dat kwam mede ook omdat ik het een tijdje niet gedaan had :)

Waarschuw beheerder
beetjuh vaag achtige space dingen als je er genoeg van slikt :xtc:
Waarschuw beheerder
ik heb hier witte hartjes
de bovenkant is bol met daarin een hartje gedrukt..de onderkant heeft een breeklijn
verder zijn er wat bruine stippen aanwezig..
deze zijn afkomstig uit omgeving Drenthe

iemand mee bekend ?!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 21:58:
heb ze ook gehad waren naar mijn idee wel goed, dat kwam mede ook omdat ik het een tijdje niet gedaan had :)

Ik heb ook een tijdje nix gehad maar van deze pil moest ik kosten terwijl ik nog nooit gekotst hebt van een ptje..En ook nooit zo lang zo vaag geweest van 1..
Waarschuw beheerder
ik heb het idee dat er PMA in zit, het enige wat hierin niet klopt is dat ik er wel vrij snel goed vaag van werd terwijl het met pma erg lang schijnt te duren, misschien komt het omdat ik nog leip was van die blauwe peace en dat de pma dan sneller werkt ofzo.

Waarschuw beheerder
verschilt ook per mens als ze slecht op gaan heb goede en slechte verhalen gehoord

Artiest Dizney
Waarschuw beheerder
als je lekker wilt spacen of verkeerd goan

JA... AANRADER

wil je lkker feesie hebben
JAh AAnrader

wil je chill
Bieb bieb tha ya0yo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 21:45:
iemand die wat info over witte hartjes heb

het is maar de druk die erop staat!!! bij jou in de buurt kennen witte hartjes super zijn maar 5 km verder op ken de druk van een ander iemand zijn en ken er minder mdma in zitten dus let niet op de druk wat er opstaat!!!

Waarschuw beheerder
je heb ook ronde blauwe hartjes die zijn ook goed te doen:)

Waarschuw beheerder
daar hebbe we het niet over
Waarschuw beheerder
ja zijn zeker goed, potje vaag geweest ook van 1 terwijl ik daar normaal niet een nacht mee door kwam, had wel het idee dat er een of ander trip middel in zat