2 volgers · 62801x bekeken
Wanneer er genoeg dames van 12-14 jaar zijn gaat joey vast wel mee.
Die leeftijd heb ik achter me laten liggen.
Op uitzonderingen na dan!
zal flamingo veurluipig ziene geldscheeter motte misse 
zal flamingo veurluipig ziene geldscheeter motte misse
Hij heeft net weer 30 verloren!
:bengfield: is 
De politie heeft zondagavond een 26-jarige man en een 22-jarige vrouw uit Venray aangehouden omdat ze drugs bij zich hadden. Tijdens een surveillance zag de politie een auto op de parkeerplaats staan op de Venrayseweg. Toen de agenten polshoogte gingen nemen, roken ze een hennepgeur die uit de auto kwam. Beide verdachten werd om hun identiteitsbewijs gevraagd en om alle drugs die ze bij zich hadden in te leveren. Nadat er een joint was ingeleverd, trof de politie bij het doorzoeken van de auto nog 57 xtc-tabletten, een zakje met vloeibare drugs en een stukje hasj en hennep aan. Daarop is het tweetal aangehouden. De politie onderzoekt de zaak.
Heldeng
Whe me nicht!
De politie heeft woensdagmiddag een 10-jarige jongen uit Venray in de kraag gevat op verdenking van winkeldiefstal. Bij de politie werd gemeld dat de jongen uit een winkel aan het Schouwburgplein spullen had ontvreemd en was tegengehouden door het personeel. Toen de politie aankwam, troffen ze de jongen samen met zijn -inmiddels gewaarschuwde- vader aan. Nadat de jongen flink was aangesproken, bekende hij ook nog twee eerdere diefstallen uit de betreffende winkel. De vader heeft alle schade vergoed aan de winkel.
Jong geleerd oud gedaan jwt plundereng.
Heldeng
De politie heeft woensdagmiddag een 10-jarige jongen uit Venray in de kraag gevat op verdenking van winkeldiefstal. Bij de politie werd gemeld dat de jongen uit een winkel aan het Schouwburgplein spullen had ontvreemd en was tegengehouden door het personeel. Toen de politie aankwam, troffen ze de jongen samen met zijn -inmiddels gewaarschuwde- vader aan. Nadat de jongen flink was aangesproken, bekende hij ook nog twee eerdere diefstallen uit de betreffende winkel. De vader heeft alle schade vergoed aan de winkel.
Jong geleerd oud gedaan jwt plundereng.
Heldeng Whe me nicht!
hehe wel, dikke boete, werkstraf, beetje pech maandje bak ofzo
Jong geleerd oud gedaan jwt plundereng
dat is toch niet normaaaal!
Die is 19 jaar met meer ervaring. Kom je der in het maastricht topic niet voor uit.
Loek, ik hoorde dat jij naar de eros in duisburg rijd vrijdag, naar die hoerenflat je weet wel wat ik bedoel. Kan ik nog mee rijden?
whe ontkenningsfase!
je hoeft je niet te schamen, wanneer je daarheen gaat ben je gewoon een held. Lekker neukeng voor een beetje.