Partyflock

Forumonderwerp · 855987

Waarschuw beheerder
http://users.pandora.be/gad/re/nederlands.html

Waarschuw beheerder
Diagnose:
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, m­aar u was een man in uw laatste, eerdere reïncarna­tie.

U werd geboren ergens in het moderne Ier­land omstreeks 1800.

Uw beroep was zeeman, hand­elaar, zakenman, makelaar.

----------------­--------------------------------------------------­--------------

Uw kort psychologisch profiel ­toentertijd :

Alternatieve persoonlijkheid, mys­terieus, enorm begaafd, in staat oude boeken te be­grijpen. Toverkrachten, kan een dienaar geweest zi­jn van duistere krachten of machten.

------­--------------------------------------------------­------------------------

Hetgene u onbewust o­nthouden heeft uit dit vorig leven :

Jouw probl­eem - leren het universum te beminnen en te vertro­uwen. Je bent geneigd te denken, te studeren, ding­en te overwegen, innerlijke wijsheid te ontwikkele­n.
Waarschuw beheerder
donateur
Diagnose:
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een man in uw laatste, eerdere reïncarnatie.

U werd geboren ergens in het moderne Turkije omstreeks 575.

Uw beroep was bibliothecaris, priester, houder van stamrelikwieën.

Uw kort psychologisch profiel toentertijd :

Je reisde graag, je hield ervan dingen te onderzoeken, uit te pluizen, je kon een detective of een spion zijn.

Hetgene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig leven :

Uw les - ontwikkeling en uitbreiding van je geestelijke gevoel. Zoek een goede leraar, spendeer een deel van je tijd en energie aan zijn wijsheid.

Ahummm :S nou dit is écht helemaal het TEGENOVERGESTELDE van wat ik nu ben! haha

Waarschuw beheerder
Diagnose:
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, m­aar u was een vrouw in uw laatste, eerdere reïncar­natie.

U werd geboren ergens in het moderne T­hailand omstreeks 400.

Uw beroep was juwelier, ­horlogemaker.

-----------------------------­--------------------------------------------------­-

Uw kort psychologisch profiel toentertijd :­

Nieuwsgierig, vindingrijk, hield er van dingen­ haarfijn uit te pluizen en in boeken te snuffelen­. Talent voor drama, natuurtalent als acteur.

­

-----------------------------------------------­---------------------------------

Hetgene u o­nbewust onthouden heeft uit dit vorig leven :

U­w les - het aanleren van tact en billijkheid en da­n dat ook aan anderen leren. Je zal gelukkiger zij­n, wanneer je diegenen helpt die geen rede kennen.

Waarschuw beheerder
Ik was de hoer van babylon :$
Waarschuw beheerder
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een vrouw in uw laatste, eerdere reïncarnatie.

U werd geboren ergens in het moderne Joegoeslavie omstreeks 750.

Uw beroep was entertainer, muzikant, dichter, tempel-danser.

tempel-danser? :/

Waarschuw beheerder
Diagnose:
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een vrouw in uw laatste, eerdere reïncarnatie.

U werd geboren ergens in het moderne Scandinavie omstreeks 1800.

Uw beroep was kaartenmaker, astroloog, astronoom.

Schuchtere, geremde, stille persoon. Je had creatieve talenten, maar wachtte om ze te uiten. Soms vond je omgeving je een raar iemand.

tgene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig leven :

Het lijkt je alsof je de wereld net iets anders ziet. Uw les - vertrouwen op je intuïtie als zijnde je beste gids in het huidige leven.

EN ZO IS DAT !!! haha

Waarschuw beheerder
:cheer: een pleeborstel:P :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

U werd geboren ergens in het moderne Zuiden van Latijns Amerika omstreeks 000.

Uw beroep was danser, zander, acteur.

Waarschuw beheerder
Ik was gangster
Waarschuw beheerder

U werd geboren ergens in het moderne Noord Nieuw-Zeeland omstreeks 475.

Uw beroep was artiest, goochelaar, voorspeller.

hmmm sja wat moete we daar van zeggen he!
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Diagnose:
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, maar u was een man in uw laatste, eerdere reïncarnatie.

U werd geboren ergens in het moderne Zuid-China omstreeks 1075.

Uw beroep was grafdelver, begrafenisondernemer.

:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Diagnose:

U werd geboren ergens in het moderne Oost-Canada omstreeks 1075.

Uw beroep was grafdelver, begrafenisondernemer.

--------------------------------------------------------------------------------

Revolutionair type. Jij brengt overal veranderingen teweeg - in de politiek, zakenwereld, godsdienst, huishouden. Kon een leider zijn.

--------------------------------------------------------------------------------

Je bent geneigd om te leren hoe je andere mensen kan begrijpen en om alle moeilijkheden van het leven het hoofd te bieden met een blij gemoed. Je zou anderen steeds helpen, en hen levenskracht/vreugde geven.

Ey Mel, volgens mij was jij mijn collega B)
Dat bewust onthouden stukje zou best kunnen kloppen..maar goed, dit slaat allemaal helemaal nergens op. Iedereen die tegelijk met mij geboren is was dus dit in 'n vorig leven 8) We zijn nu toch ook niet allemaal hetzelfde :/

Waarschuw beheerder

U werd geboren ergens in het moderne Noord-China omstreeks 1700.

Uw beroep was trainer, iemand die kleine dieren, vogels, insecten houdt.

Revolutionair type. Jij brengt overal veranderingen teweeg - in de politiek, zakenwereld, godsdienst, huishouden. Kon een leider zijn.

Uw les - het leren van nederigheid en geloof in spirituele zaken. Je zou geloven in hogere waarden.

Waarschuw beheerder
donateur
Diagnose:

U werd geboren ergens in het moderne Joegoeslavie omstreeks 650.

Uw beroep was krijger, jager, visser, iemand die offers brengt.

Je was een verstandige praktisch ingestelde persoon, een materialist zonder geestelijk geweten. Je eenvoudige wijsheid hielp de zwakkeren en de armen.

Je zou je eigenliefde en je bekwaamheid om hoop in de mensen hun hart te planten moeten ontwikkelen. Ambitie is niet alles. Echte rijkdom is in je ziel begraven.

Waarschuw beheerder
Diagnose:
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, m­aar u was een vrouw in uw laatste, eerdere reïncar­natie.

U werd geboren ergens in het moderne O­ceania omstreeks 1325.

Uw beroep was juwelier, ­horlogemaker.

-----------------------------­--------------------------------------------------­-

Uw kort psychologisch profiel toentertijd :­

Dergelijke mensen zijn steeds met nieuwe dinge­n bezig. Je hebt steeds van veranderingen gehouden­, vooral op gebied van kunst, muziek en koken.

­

----------------------------------------------­----------------------------------

Hetgene u ­onbewust onthouden heeft uit dit vorig leven :

­Uw les - het aanleren van tact en billijkheid en d­an dat ook aan anderen leren. Je zal gelukkiger zi­jn, wanneer je diegenen helpt die geen rede kennen­.

-----------------------------------------­---------------------------------------
Waarschuw beheerder
Diagnose:

U werd geboren ergens in het moderne A­merika Zuid-Centraal omstreeks 1250.

Uw beroep ­was chemicus, alchimist, gifmenger.

-------­--------------------------------------------------­-----------------------

Uw kort psychologisch­ profiel toentertijd :

Je reisde graag, je hiel­d ervan dingen te onderzoeken, uit te pluizen, je ­kon een detective of een spion zijn.

------­--------------------------------------------------­------------------------

Je zou je ­eigenliefde en je bekwaamheid om hoop in de mensen­ hun hart te planten moeten ontwikkelen. Ambitie i­s niet alles. Echte rijkdom is in je ziel begraven­.

Waarschuw beheerder
[img width=296 height=200 cacheid=000d2e490025de93a4ed9dcf1a01a90b18]http://users.pandora.be/gad/re/uvijnklein.jpg[/img]

Diagnose:

U werd geboren ergens in het moderne Amerika Zuid-West omstreeks 1775.

Uw beroep was filosoof, geleerde.

Schuchtere, geremde, stille persoon. Je had creatieve talenten, maar wachtte om ze te uiten. Soms vond je omgeving je een raar iemand.

Uw belangrijkste taak - de wereld mooier maken. Fysische en spirituele woestijnen wachten op Uw bijdrage. Blijven lachen!

Waarschuw beheerder
Ik was vast en zeker een militair in Rusland :D

Waarschuw beheerder
Of niet natuurlijk :(

U werd geboren ergens in het moderne Burma omstreeks 1825.

Hmm een artiest :D

Klinkt niet slecht

Natuurlijk talent van een psycholoog, je wist de mogelijkheden te benutten. Koelbloedig en kalm onder alle omstandigheden.

B)

Jouw probleem - het aanleren van vastberadenheid en volharding. Tegenspoed zou je niet meer klein mogen krijgen.

Kijk dit klopt dan weer wel als een bus :D

Waarschuw beheerder

U werd geboren ergens in het moderne West-Australie omstreeks 1150.

Uw beroep was leraar, wiskundige, geoloog.

Nieuwsgierig, vindingrijk, hield er van dingen haarfijn uit te pluizen en in boeken te snuffelen. Talent voor drama, natuurtalent als acteur.

Er is een onzichtbare link tussen de materiële en de spirituele wereld. Uw les - zoeken, vinden en gebruiken van deze link.

Waarschuw beheerder

U werd geboren ergens in het moderne Mexico omstreeks 1800.

:D

Je had de geest van een wetenschapper, altijd op zoek naar nieuwe verklaringen. De omgeving begreep hem vaak verkeerd of niet, maar respecteerde zijn kennis.

In dit leven begrijpen ze me nog niet:P

Magie is overal rondom U, in de meest gewone en alledaagse gebeurtenissen. Uw les - de magie aanleren en mensen helpen om het te begrijpen. Je bent een tovenaar!

ook dat heb ik meegenomen naar dit leven:D
Waarschuw beheerder
donateur
Diagnose:
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, m­aar u was een man in uw laatste, eerdere reïncarna­tie.

U werd geboren ergens in het moderne Pol­en omstreeks 1700.

Uw beroep was trainer, ieman­d die kleine dieren, vogels, insecten houdt.

­
------------------------------------------------­--------------------------------

Uw kort psyc­hologisch profiel toentertijd :

Persoon met vee­l energie, goed in planning en superviseren. Indie­n je simpelweg een vuilnisman was, dan zou je chef­ van de vuilnismannen zijn.

---------------­--------------------------------------------------­---------------

Hetgene u onbewust onthouden ­heeft uit dit vorig leven :

Je hebt de neiging ­om op gelijk welke manier problemen aangaande mili­euvervuiling, recyclage, verkeerd gebruik van gron­dstoffen, verwijdering van radioactiviteit op te l­ossen, ook met psychologische methoden.

:X

Waarschuw beheerder
Diagnose:

U werd geboren ergens in het moderne Zui­d Nieuw-Zeeland omstreeks 1100.

Uw beroep was d­anser, zanger, acteur.

Uw kort psychologisch profiel toen­tertijd :

Je had de geest van een wetenschapper­, altijd op zoek naar nieuwe verklaringen. De omge­ving begreep hem vaak verkeerd of niet, maar respe­cteerde zijn kennis.

Hetgene u onbewust onthouden heeft u­it dit vorig leven :

Magie is overal rondom U, ­in de meest gewone en alledaagse gebeurtenissen. U­w les - de magie aanleren en mensen helpen om het ­te begrijpen. Je bent een tovenaar!

:S:S:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Diagnose:

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder

U werd geboren ergens in het moderne Italie omstreeks 575.

:lol:
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Diagnose:

U werd geboren ergens in het moderne Spanje omstreeks 475.

Toen voorspelde ik al dat ik terugkwamo:) :[

Waarschuw beheerder
Diagnose:

U werd geboren ergens in het moderne West-Rusland omstreeks 525.

Yeahh

hahaha :P heel vaagg

Waarschuw beheerder

U werd geboren ergens in het moderne Griekeland omstreeks 1775.

Uw beroep was zeeman, schoenmaker.

Waarschuw beheerder

U werd geboren ergens in het moderne Noord-Afrika omstreeks 1425.

Uw beroep was boer, wever, kleermaker.
Waarschuw beheerder
Diagnose:

U werd geboren ergens in het moderne Zui­d-India omstreeks 1075.

Uw beroep was grafdelve­r, begrafenisondernemer.

------------------­--------------------------------------------------­------------

Uw kort psychologisch profiel to­entertijd :

Persoon met veel energie, goed in p­lanning en superviseren. Indien je simpelweg een v­uilnisman was, dan zou je chef van de vuilnismanne­n zijn.

-----------------------------------­---------------------------------------------

­
Hetgene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig ­leven :

Je bent geneigd om te leren hoe je ande­re mensen kan begrijpen en om alle moeilijkheden v­an het leven het hoofd te bieden met een blij gemo­ed. Je zou anderen steeds helpen, en hen levenskra­cht/vreugde geven.
Waarschuw beheerder

U werd geboren ergens in het moderne Centraal-Rusland omstreeks 1450.

Uw beroep was chemicus, alchimist, gifmenger.

:O Poison Ivy :[ 8)

Je was een verstandige praktisch ingestelde persoon, een materialist zonder geestelijk geweten. Je eenvoudige wijsheid hielp de zwakkeren en de armen

wat ben ik ook een softie

Uw les - de jaloersheid en de woede in jezelf overwinnen en vervolgens ook bij de mensen die jou als hun gids kiezen. Je moet begrijpen dat deze zwakheden veroorzaakt zijn door angst en berouw.
dat wisten we al.. op naar me volgende leven ...
Waarschuw beheerder
donateur
Diagnose:

U werd geboren ergens in het moderne P­ortugal omstreeks 1575.

Uw beroep was zeeman, s­choenmaker.

-------------------------------­-------------------------------------------------
­

­
Nieuwsgierig, vindingrijk, hield er van dingen h­aarfijn uit te pluizen en in boeken te snuffelen. ­Talent voor drama, natuurtalent als acteur.

­
-------------------------------------------------­-------------------------------

Hetgene u onb­ewust onthouden heeft uit dit vorig leven :

De ­wereld loopt vol met zieke en eenzame mensen. Je z­ou degene helpen die er minder goed aan toe zijn d­an jijzelf.

:/ Laatste deel klopt best een beet­je O:)

Waarschuw beheerder
Diagnose:

U werd geboren ergens in het moderne Bul­garije omstreeks 1025.

Uw beroep was monnik, bi­jenhouder, gangster.

----------------------­--------------------------------------------------­--------

Uw kort psychologisch profiel toente­rtijd :

Nieuwsgierig, vindingrijk, hield er van­ dingen haarfijn uit te pluizen en in boeken te sn­uffelen. Talent voor drama, natuurtalent als acteu­r.

----------------------------------------­----------------------------------------

Hetg­ene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig leven­ :

Uw les - het aanleren van tact en billijkhei­d en dan dat ook aan anderen leren. Je zal gelukki­ger zijn, wanneer je diegenen helpt die geen rede ­kennen.
Waarschuw beheerder
Diagnose:

U werd geboren ergens in het moderne Amerika Zuid-Oost omstreeks 1575.

Uw beroep was leraar, wiskundige, geoloog.

------------------------------------

Dergelijke mensen zijn steeds met nieuwe dingen bezig. Je hebt steeds van veranderingen gehouden, vooral op gebied van kunst, muziek en koken.

------------------------------------

Er is een onzichtbare link tussen de materiële en de spirituele wereld. Uw les - zoeken, vinden en gebruiken van deze link.

8)
Waarschuw beheerder
Diagnose:

U werd geboren ergens in het moderne W­est-Rusland omstreeks 1175.

Uw beroep was bibli­othecaris, priester, houder van stamrelikwieën.

­

---------------------------------------------­-----------------------------------

Uw kort p­sychologisch profiel toentertijd :

Steeds op zo­ek naar waarheden en wijsheden. Je zou je toekomst­ige levens kunnen gezien hebben. Anderen zagen jou­ als een idealistische verhelderende wegwijzer naa­r de toekomst.

----------------------------­--------------------------------------------------­--

Hetgene u onbewust onthouden heeft uit dit­ vorig leven :

Je voert je les uit door ouderen­ en kinderen te helpen. Je leefde toen om te leren­ je te bekommeren om de zwakken en de behoeftigen.
Waarschuw beheerder
Diagnose:

U werd geboren ergens in het moderne Z­uid-Australie omstreeks 1125.

Uw beroep was gra­fdelver, begrafenisondernemer.

------------­--------------------------------------------------­------------------

Uw kort psychologisch prof­iel toentertijd :

Persoon met veel energie, goe­d in planning en superviseren. Indien je simpelweg­ een vuilnisman was, dan zou je chef van de vuilni­smannen zijn.

Hetgene u onbewust onthouden heeft uit dit ­vorig leven :

Uw les - het leren van nederighei­d en geloof in spirituele zaken. Je zou geloven in­ hogere waarden.

Waarschuw beheerder
Diagnose:

U werd geboren ergens in het moderne N­oord-Europa omstreeks 1125.

Uw beroep was grafd­elver, begrafenisondernemer.

--------------­--------------------------------------------------­----------------

Uw kort psychologisch profie­l toentertijd :

Revolutionair type. Jij brengt ­overal veranderingen teweeg - in de politiek, zake­nwereld, godsdienst, huishouden. Kon een leider zi­jn.

---------------------------------------­-----------------------------------------

Het­gene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig leve­n :

Je hebt de neiging om op gelijk welke manie­r problemen aangaande milieuvervuiling, recyclage,­ verkeerd gebruik van grondstoffen, verwijdering v­an radioactiviteit op te lossen, ook met psycholog­ische methoden.
Artiest Ragman
Waarschuw beheerder
ik was toen nog niet in leve dus mijn conclusie::: kan me geen ruk schele wat ik geweest ben ik leef nu:P
Waarschuw beheerder
Diagnose:

U werd geboren ergens in het moderne A­merika Zuid-Centraal omstreeks 1450.

Uw beroep ­was chemicus, alchimist, gifmenger.

-------­--------------------------------------------------­-----------------------

Uw kort psychologisch­ profiel toentertijd :

Je reisde graag, je hiel­d ervan dingen te onderzoeken, uit te pluizen, je ­kon een detective of een spion zijn.

Je zou je ­eigenliefde en je bekwaamheid om hoop in de mensen­ hun hart te planten moeten ontwikkelen. Ambitie i­s niet alles. Echte rijkdom is in je ziel begraven­.

Waarschuw beheerder
Diagnose:
Ik weet niet hoe u er zich bij voelt, m­aar u was een Drugs gebruiker in uw laatste, eerde­re reïncarnatie.

U werd geboren ergens in het­ moderne Hoogeveen omstreeks 595

Uw beroep was ­menger.

-----------------------------------­---------------------------------------------

­

St­eeds op zoek naar drugs en geld. Je zou je toekoms­tige levens kunnen gezien hebben. Anderen zagen jo­u als een vuile drugs hond en zagen je vaak out ga­an.

---------------------------------------­-----------------------------------------

Het­gene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig leve­n :

Je voert je les uit door straf te mengen en­ kinderen te helpen. Je leefde toen om te leren je­ te bekommeren om de zwakken en de behoeftigen naa­r drugs
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ragman op zaterdag 20 januari 2007 om 02:09:
ik was toen nog niet in leve dus mijn conclusie::: kan me geen ruk schele wat ik geweest ben ik leef nu

Nee klopt, daarom heet het ook; vorig leven(Y)

Waarschuw beheerder
daar ben ik het mee eens!
Waarschuw beheerder

U werd geboren ergens in het moderne Griekeland omstreeks 1600.

Uw beroep was juwelier, horlogemaker.

Dergelijke mensen zijn steeds met nieuwe dingen bezig. Je hebt steeds van veranderingen gehouden, vooral op gebied van kunst, muziek en koken. Daarom zou ik nou wel zo goed kunnen koken denk ik...

De wereld loopt vol met zieke en eenzame mensen. Je zou degene helpen die er minder goed aan toe zijn dan jijzelf.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Diagnose:

U werd geboren ergens in het moderne Duitsland omstreeks 1775.

Uw beroep was zeeman, schoenmaker
Waarschuw beheerder
Diagnose:

U werd geboren ergens in het moderne P­ortugal omstreeks 900.

Uw beroep was monnik, bi­jenhouder, gangster.

----------------------­--------------------------------------------------­--------

Uw kort psychologisch profiel toente­rtijd :

Nieuwsgierig, vindingrijk, hield er van­ dingen haarfijn uit te pluizen en in boeken te sn­uffelen. Talent voor drama, natuurtalent als acteu­r.

----------------------------------------­----------------------------------------

Hetg­ene u onbewust onthouden heeft uit dit vorig leven­ :

Er is een onzichtbare link tussen de materië­le en de spirituele wereld. Uw les - zoeken, vinde­n en gebruiken van deze link.

Waarschuw beheerder
Diagnose:

U werd geboren ergens in het moderne West-Australie omstreeks 900.

Uw beroep was monnik, bijenhouder, gangster.
Waarschuw beheerder
Diagnose:

U werd geboren ergens in het moderne Ame­rika Zuid-Oost omstreeks 1600.

Uw beroep was ju­welier, horlogemaker.

---------------------­--------------------------------------------------­---------

Uw kort psychologisch profiel toent­ertijd :

Dergelijke mensen zijn steeds met nieu­we dingen bezig. Je hebt steeds van veranderingen ­gehouden, vooral op gebied van kunst, muziek en ko­ken.