Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Bullshit! Ajacieden horen niet thuis in Feyenoord 1.. Dus als Sno een Ajacied is.. ophoeren!
waarom hij zegt toch niet dat ie voor ajax is hij voetbalt tenslotte bij feyenonoord...
dus snap het probleem niet..
Hij's iig niet een hokjes denker zoals de meeste supporters jij bent voor ajax jou mag ik niet daar komt het nu opneer als jou stukkje zo lees..
dus conclusie wat een bullshit topic
Hij's iig niet een hokjes denker zoals de meeste supporters jij bent voor ajax jou mag ik niet
waarom hij zegt toch niet dat ie voor ajax is hij voetbalt tenslotte bij feyenonoord...
Hij's iig niet een hokjes denker zoals de meeste supporters jij bent voor ajax jou mag ik niet daar komt het nu opneer als jou stukkje zo lees..
nee rellen voor je club das pas liefde
zegt meer over jou niveau dan over de voetballers..
denk dat die toch iets proffesioneler zijn
hou maar op joh met jou wordt het nooit wat..
als je denkt dat dat clubliefde is heb je het mis..
spelers van je eigen club
nee das clubliefde domme dwaas...
je bent nog dommer dan ik dacht haha
je moet je club steunen in voor en tegen spoed... dus Sno ook hij tekend niets voor niet voor feynoord...
er zijn zoveel transfers het is werk het ene bedrijf waar je werkt heb je miss iets meer mee maar nieuwe rondes nieuwe kansen DAS mijn mening !!!!!
je zal het ook wel nooit leren ook...want clubliefde komt niet ineens....
Kuyt en Vlaar die nog steeds onder een AJAX dekbed slapen.
maar het gaat erom dat wij een speler die ze liefde uit voor onze grootste rivaal niet nodig hebbe..
er spele meer neuze bij feyenoord..maar die spreke hun liefde voor 020 niet uit..
zodra je dat wel doet ben je in onze oge(de supporters) niet geloofwaardig meer..
haha nee hoor die vind het ook leuk om te discuseren met kneuzen
dus jij stimuleert mensen die een hun mening geven dood geschopt mogen worden
Zielig figuur...
Hehehehe nu hier een beetje uitdagen, straks op een feest krijgt je vriendje een paar petsen op zijn knar en dan is het weer huilen over zinloos geweld.
Zo ging het ook met die Meindert Tjoelker (?) in lwd. Beetje grote tyfusmuil geven met zijn vriendjes, wordt het hakkuh rennen ze maatjes weg en hij legt het loodje. Allemaal gejank daarna over zinloos geweld. Moet je maar geen mensen beledigen.
als jij iemand ziet die helemaal kapot word getrapt hou je dan ook je mond en loop je door dan ben je pas een aso en eigenheimer..
thnx doe het wel op men eigen manier en kijk naar de kwaliteiten en prestaties van de club !!
jij vind dat ik aso ben en iemand dom noem en jij geeft groen ligt voor de moord op Tjoelker
en nu noem je mij ook dom dus ben je niet een haar beter en erger ook nog
Daniel van Cotthem bracht zn chick naar het station en hoe de fuck kon hij nou weten dat zijn einde daar begon.
Kan er ook nog wel een goed weerwoord op geven, maar dat laat ik maar achterwege.
wat weet jij beter dan? als je als feyenoorder geen joden haat hebt ben je gewoon ook een jood
dus ik moet mensen haten om een goeie supporter te zijn..
je moet je club steunen in voor en tegen spoed... dus Sno ook hij tekend niets voor niet voor feynoord...
er zijn zoveel transfers het is werk het ene bedrijf waar je werkt heb je miss iets meer mee maar nieuwe rondes nieuwe kansen DAS mijn mening !!!!!
ik heb toch echt jou geciteerd..dus dit komt zomaar uit de lucht vallen?
je praat jezelf voorbij!
maar hij is wel een onderdeel van feyenoord..
dus val je je club af..
weet je wat zielig is ? dat eindeloze domme gewouwel van jou. je verdiend het echt
oke heb je ook gelijk maar wel 2 punten meer
Lul je nou stom. Er staat dat nooit zo iemand alleen een wedstrijd ken winnen, daar geef je 'm gelijk in. Hoe haalt ie dan wel die twee punten binnen?
Ach lekker belangrijk, er zal niets te juichen zijn, want hij komt niet meer bij Feyenoord
nou sorry jij blijkbaar dan ook jij gaat er op in
Het barst bij jullie al jaren van de ex ajacieden, denk je nou echt dat die niet diep in hun hart graag bij ajax voetballen ??
Zijn bij Ajax te licht bevonden en dan komen ze logiserwijs in 010 terecht, omdat het niveau daar gewoon een stuk lager ligt.
Maar diep diep diep van binnen zijn ze allemaal het liefst Ajacie
Het barst bij jullie al jaren van de ex Ajacieden, denk je nou echt dat die niet diep in hun hart graag bij Ajax voetballen
Het barst bij jullie al jaren van de ex Ajacieden, denk je nou echt dat die niet diep in hun hart graag bij Ajax voetballen ??
Zijn bij Ajax te licht bevonden en dan komen ze logiserwijs in 010 terecht, omdat het niveau daar gewoon een stuk lager ligt.
Maar diep diep diep van binnen zijn ze allemaal het liefst Ajacieden.
Het barst bij jullie al jaren van de ex Ajacieden, denk je nou echt dat die niet diep in hun hart graag bij Ajax voetballen ??
Maar diep diep diep van binnen zijn ze allemaal het liefst Ajacieden.
Was een waardeloos boek inderdaad.. Het ging over jou..