Partyflock

Forumonderwerp · 855850
Waarschuw beheerder
EROS UNDERGROUND – SEXY AS HELL! zal op een geheime locatie gehouden worden in Amsterdam.

Leden kunnen de locatie opvragen bij de organisatie per email. erosparty@erosparty.net

Leden die een al eens een Erosparty hebben bezocht kunnen nu al een voorboeking via de email doen. De verkoop voor leden die nog nooit een Erosparty hebben bezocht start 21 maart.

Prijs van de kaarten is 30 euro per persoon.

LET OP ER IS EEN BEPERKT AANTAL PLAATSEN BESCHIKBAAR.

Kaarten kunnen ook besteld worden via de website: www.erosparty.net

GEEN KAARTVERKOOP AAN DE DEUR!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben aan het (over)werken, met dit weer *zucht*
Om 07:00 begonnen en ik hoop op 19:00 naar huis te kunnen, dus ik mag vanavond nog een beetje voort maken ook.

Net gesprekken gehad met collega's wat zij vanavond gaan doen, die gaan (gelukkig) niet naar Eros, maar die gaan tuinieren, naar de Ikea of TV kijken ...ik zal niet aan ze denken vanavond moehahaha !

Ik heb er in ieder geval zin in : een leuk feest met gezellige mensen en natuurlijk een leuk CD-tje in een mooie verpakking.

Tot vanavond ...nog 11 en een half uur !

Artiest Gohan
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik wil jullie allemaal weer bedanken voor een hele leuk avond:woep::woep::woep:

op naar de volgende:yes::yes::yes:

maar niet op de 24 juni want dan draai ik bij TREASURE in de lexion:yes::yes::yes:

gr

(K)(K)(K)(K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
Het was weer helemaal top. Er staat een verslag van mij op: www.gofetish.nl
Waarschuw beheerder
Het was een super feest...

Gohan je deed het weer super joh :D:D:D

Op naar het volgende feest idd en nee niet op 24 juni want dan zijn wij ook op treasure ;)

(K)(K)(K)

Waarschuw beheerder
Was leuk ...ook al lagen we het grootste deel van de avond op de matrassen te ...enfin, na 03:00 ging de vlam wel uit na een dag overwerken.

Volgende keer zeker weer van de partij !