Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 17:49:word een simpele overwinning .... 4-0
ze bewijzen opnieuw dat ze niet kampioenswaardig zijn
en het dus ook weer niet worden.
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 21:52:Maja... ze kunnen altijd nog een dvdtje opzetten om hunzelf te troosten.
altijd leuk om die sagorijnige neuze te zien
gelukkig hebben jullie wel een heel succesvol seizoen hee
hahah
Uitspraak van Johan says: op zondag 12 maart 2006 om 20:35:bij feyenoord??????????
waren toch alleen de joden die fluiten?
Om schijtziek van te worden, figuren die dat zingen. Alsof je geen onvrede meer mag uiten, terwijl die mongolen het zelf verknalt hebben zondag.
Uitspraak van Johan says: op zondag 12 maart 2006 om 20:35:bij feyenoord??????????
waren toch alleen de joden die fluiten?
En maar een grote bek hebben a;s wij Ajax uitfluiten.
1-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 08:33:Alsof je geen onvrede meer mag uiten, terwijl die mongolen het zelf verknalt hebben zondag.
onvrede uite mag wel
maar fluite is gewoon joods gedrag
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 10:15:Als je de kansen niet benut win je niet en scoort je tegenstandert, simpel.
Klopt.
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 10:15:Ach kijk de joodjes die ons altijd verwijten in hun topics te reageren zijn er ook weer
dat dik varken hebk nog nie gezien
Uitspraak van Enlouquecido op zondag 12 maart 2006 om 22:12:gelukkig hebben jullie wel een heel succesvol seizoen hee
nee wij een dramatisch seizoen en jullie een topseizoen.
wij doen nog mee in de champions league en staan slechts 2 plaatsen onder jullie.
einde van het seizoen verknallen we nog even de 2 eerdere overwinningen van jullie
Uitspraak van lindaaatje op maandag 13 maart 2006 om 11:27:Al snel daarna was je verdwenen, van schaamte
Uitspraak van Enlouquecido op maandag 13 maart 2006 om 10:35:Uitspraak van Pietje B. op maandag 13 maart 2006 om 10:15:
Ach kijk de joodjes die ons altijd verwijten in hun topics te reageren zijn er ook weer
Houden jullie een logboek bij ofzo?
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op maandag 13 maart 2006 om 11:33:helemaal niks in 020
wij hebben nog kans op de championsleague en gatorade cup
Helemaal niks in 010
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 maart 2006 om 11:34:Houden jullie een logboek bij ofzo?
nee hoor, valt me gewoon op dat ik pb krijg van joodjes waarom ik in hun topics zit te reageren. en komt ook vaak terug in posts.
en nu zit heel deze topic vol met diezelfde figuren
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 11:41:nee hoor, valt me gewoon op dat ik pb krijg van joodjes waarom ik in hun topics zit te reageren. en komt ook vaak terug in posts.
Das wel erg vaag idd.
Van mij ben je welkom hoor altijd leuk de mening van 010
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 12:01:het kwaad is al geschied, kijk maar naar z'n clubkeuze
Niks mis mee successupportertje.