Partyflock

Forumonderwerp · 855744

Waarschuw beheerder
Puur een filosofisch onderwerp. Zou jij VOOR EEUWIG willen leven?

En dan bedoel ik dus met voor eeuwig dat je uiteraard wel zelf in de hand hebt wanneer je ermee stopt, maar dat je het ook zelf in de hand hebt dat je het voor eeuwig kan verlengen.

Gaat er nu niet zozeer om HOE dat in zijn werk zou gaan, maar gewoon dat het zou kunnen.

Zou jij voor eeuwig willen leven?

Zo nee, waarom niet? (hoe oud zou je dan maximaal willen worden?)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 21:11:
Uitspraak van Mya Jones op donderdag 9 maart 2006 om 20:18:
Maar we hebben zelf gekozen voor de manier waarop het nu gaat, om de meeste variatie aan lessen en levenservaring te vergaren

Wat je allemaal zegt klopt wel dergelijk, maar WE hebben er zelf voor gekozen op de manier waarop het nu gaat?

Sorry hoor maar de, waar ik tot nu toe ermee ben gekomen, heeft de illuminatie veel bepaald in ons bestaan. Maar dan heb ik t over gebeurtenissen en de realiteit.

Verder heeft de mens zelf het flink verneukt, waarom? Ik zou het niet weten, ik snap niet hoe de mens zélf ook ontzettend veel haat en kwaad kan creeeren in hun zieke geest..

Ja we hebben er zelf voor gekozen, daarmee bedoelde ik als mensheid en het systeem van geboren worden en doodgaan en opnieuw geboren worden, in nieuwe lichamen, met nieuwe omstandigheden etc.

Verklaar je nader als je wil omtrent de illuminatie ;)

En ja... de mens heeft heel veel flink verpest... ook een onderdeel van het proces van leren en keuzes maken. Soms lijkt het echt Star Wars!!! :P *voor de lichte noot ;) *
There is light and dark within every one, and it is all about the choice you make. Kwaadheid en haat zijn uitingen van angst, hetgeen voortgebracht wordt door de ego. Het gedeelte van ons dat in de illusie (daar komt ie weer ;)) leeft dat het gekwetst kan worden, en we weten allemaal wat een dier in het nauw kan aanrichten.
Het gaat om de basis, oerinstinct om er niet op te vertrouwen dat er voor ons gezorgd wordt en dat het enige ding wat inderdaad geschaad kan worden onze ego is. *Wat ook juist de bedoeling is... * maar doordat we daar al te gehecht aan zijn, weten we niet beter... waardoor de keuzes voor "the darkside" veel aanlokkelijker en makkelijker eruit zien...
Maar goed, I don't know everything but what I do know I'm happy to share ;)

Waarschuw beheerder
Wat zou er zo mooi zijn aan een "lightsided" wereld?

En hoe denk je dat dit ooit zichzelf zou moeten manifesteren in een wereld geleid door onwetendheid? (en dog eat dog mentaliteit vanuit de natuur)

Er is wel meer dan alleen light en darkness. Er zijn ook "certain shades of grey". En alle 3 zijn allemaal afhankelijk van perceptie. Is een roofdier darkside?

Is een mens evil omdat hij vlees eet of levende planten vernietigd?

Zijn we dan hier om jezelf van je EGO te verlossen? Of zijn we hier om van ons Ego te genieten?

Zijn we hier om de emoties los te laten; diezelfde emoties die ons motiveren te zijn en te willen blijven zijn?

Waarom zou je ervoor kiezen hier te incarneren met een EGo om jezelf er vervolgens van te willen/moeten verlossen... makes no sense!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 23:13:
Verklaar je nader als je wil omtrent de illuminatie ;)

Groepje buitenaardse Goden van vroeger. Hebben de wereld over weten te nemen na een aantal intergalaktische veldslagen vermoedelijk ruim een half miljoen jaar geleden.

Menselijk ras genetisch gemanipuleerd; religies wereld wijd tot stand gebracht om ons spiritueel te onderdrukken en te laten vergeten wat we werkelijk zijn zodat ze ons voor eeuwig als een slaven ras kunnen gebruiken en waarom?

Omdat ze dat kunnen en de mens het om wat voor stupid ass reden dan ook tot op de dag van vandaag toelaat. Maar de schuld is niet die van de Illuminati- zij die verlicht zijn. Zij deden slechts suggesties; hebben hier en daar wat gemanipuleerd; maar het is de mens die de slechte keuze maakte en dat is niet erg, maar de mens leert niet en dat is WEL erg.... dom!

Maar aangezien de mensheid met zijn bewustzijn het dier nog steeds als inferieur en als voedsel beschouwd, moeten we niet verwachten dat wezens die hoger dan wij in de "voedselketen" staan ons "sociaal" zullen behandelen.

Tikkeltje offtopic alleen O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 21:08:
Hier denk ik trouwens ook precies hetzelfde over. We zitten op 1 lijn. Wil je met me trouwen?

Hahaha, I have been asked that question before hahaha :P

So where did you get your information from? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou niet eeuwig willen leven :no:
lijkt me verschrikkelijk om stukje bij beetje iedereen die je dierbaar is weg te zien vallen...

en hoe oud ik zou willen worden?
tja...ik denk een jaar of 75 ?
dan denk ik wel dat het mooi geweest is...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 23:17:
Wat zou er zo mooi zijn aan een "lightsided" wereld?

En hoe denk je dat dit ooit zichzelf zou moeten manifesteren in een wereld geleid door onwetendheid? (en dog eat dog mentaliteit vanuit de natuur)

Er is wel meer dan alleen light en darkness. Er zijn ook "certain shades of grey". En alle 3 zijn allemaal afhankelijk van perceptie. Is een roofdier darkside?

Is een mens evil omdat hij vlees eet?

Zijn we dan hier om jezelf van je EGO te verlossen? Of zijn we hier om van ons Ego te genieten?

Zijn we hier om de emoties los te laten; diezelfde emoties die ons motiveren te zijn en te willen blijven zijn?

Sweetie... you're not listening to what I am saying ;)

We zijn juist hier vanwege de dualiteit, het was nooit de bedoeling om het voor onszelf zo makkelijk te maken dat we niets hoefden te doen voor onze "verlichting" *I don't like the word maar goed..*
Ik denk niet dat het zo mooi zou zijn aan de lightsided wereld... ik denk dat we ons rot zouden vervelen en vooral het gevoel hebben dat we niets hebben verdiend wat we hebben, en uiteindelijk nooit het gevoel van ware voldaanheid krijgen. Dus uiteindelijk ons hele bestaan zinloos vinden, omdat we helemaal NIETS zelf hebben verdiend.
Zoals het hele leven een voetbal wedstrijd spelen en elke keer winnen en er dan achterkomen dat het allemaal een setup was.. dat het allemaal nep was... ik denk niet dat we hiermee erg gelukkig zouden zijn. Misschien voor even maar that would just be a temporary high..

En wat jij zegt over ten shades of gray. Dat klopt er is geen zwart of wit, maar alleen onze eigen subjectieve waarnemingen die altijd ingekleurd worden door onze eigen gevoelens, emoties, ideëen, idealen, achtergrond, hopen en vrezen en kortom allerlei factoren. Op dit niveau zijn we niet in staat om het gehele beeld te overzien, en dat hoeft ook niet voor nu.
Het is aan ons om uit ons eigen kader een afgewogen keus te maken voor het hoogste goed van onszelf en anderen en daarmee ook de wereld zelf. We zijn geen God, we kunnen nog niet alle puzzelstukjes terugplaatsen waar ze horen. Maar elke keer dat we het hoger goed kiezen boven onze eigen tijdelijke bevrediging van de ego komen we een stapje dichterbij.

En over de ego... ego is the "devil" *om het kort door de bocht te zeggen* .. our opponent. Degene die het ons moeilijk maakt en ons daarmee ook hetgene geeft wat voor ons een waardige strijd is. Des te moeilijker het is om de ego te verslaan, des te groter de winst.
En yeah sure, we kunnen ook onze ego bevredigen, daarvoor zijn we ook hier, maar de echte reden is er om te leren dat dat in the long run niks oplevert..
Denk er maar aan als je bijvoorbeeld rookt.. je snakt naar een sigaret, je weet dat je eigenlijk wil stoppen en je wil voor jezelf kiezen. Maar de ego blijft op je inpraten... je moet hem bevredigen... en als je daarna eenmaal je ego hebt bevredigd duurt je high ongeveer 5 minuten, voordat je weer in een even lower low belandt dan ervoor.. en heeft het je iets opgeleverd?
Nee, misschien alleen afgunst t.o.v jezelf dat je weer gefaald hebt...
Of denk er aan, als iemand je enorm kwaad op iemand bent en je deelt ze een klap uit. Later als je weer bij je zinnen bent gekomen, heb je er enorm spijt van en misschien zitten er zelfs nog grotere consequenties aan vast... dat is allemaal ego talk en ego bevrediging. Wil je dat echt?

Nou nee.. ik liever niet.. liever een echte "high" door mijn ego te verslaan dan het te bevredigen en alleen maar nog dieper zinken.
En nee... ik zeg niet dat de mens evil is omdat ie vlees eet.. dat heb jij gezegd ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 23:44:
Het is aan ons om uit ons eigen kader een afgewogen keus te maken voor het hoogste goed van onszelf en anderen en daarmee ook de wereld zelf. We zijn geen God, we kunnen nog niet alle puzzelstukjes terugplaatsen waar ze horen. Maar elke keer dat we het hoger goed kiezen boven onze eigen tijdelijke bevrediging van de ego komen we een stapje dichterbij.

Dat is in principe wel 1 richting op gaan. Dat is ervan uitgaan dat het hoofd doel; totale verlichting van alles en iedereen is zodat we uiteindelijk in "harmonie" (whatever that may mean) kunnen leven.

En hoe zit het met die wezens die niet speciaal behoefte hebben om het menselijk ras op te krikken naar een "goddelijker" niveau, maar het eigenlijk wel best vinden het mensenlijk ras als "slaaf" te gebruiken?

Is dat Evil of een "fout" die je kan maken in het "goddelijke plan" en zullen ze er ooit moeten achter komen dat ze "fout" zaten OF is de gemiddelde menselijke interpertatie van wat "goed" en "fout" is gewoon niet relevant?

Lijkt mij van niet; pas dan kan je echte verlichting zoeken in de richting die jij als uitgekozen ego WERKELIJK wilt bewandelen. Als er maar 1 doel zou zijn; die "verlichting" een bepaald "lightsided" utopia waarop we zouden moeten uitkomen dan is er geen sprake van vrije keuze, omdat een utopia dan altijd zou betekenen "vrede en vrijheid en veiligheid" voor iedereen.

Maar een utopia voor een sadist is... naja, vul zelf maar in :cocktail:

En yeah sure, we kunnen ook onze ego bevredigen, daarvoor zijn we ook hier, maar de echte reden is er om te leren dat dat in the long run niks oplevert..

De echte reden lijkt me juist om te leren in the long run met 1 EGO om te leren gaan die jij met harte lust hebt uitgekozen. Een soort van auto die je door de eeuwen kan blijven "pimpen".

Door dood te gaan doe je precies hetzelfde alleen je vergeet al je vorig gepimpde auto`s en dus vergeet je welke modellen je al hebt gehad; dus nee; ik vind je ego tot niets reduceren of verslaan niet een gepast en logisch doel wat ik als verlichting kan kwalificeren :)

Denk er maar aan als je bijvoorbeeld rookt.. je snakt naar een sigaret, je weet dat je eigenlijk wil stoppen en je wil voor jezelf kiezen. Maar de ego blijft op je inpraten... je moet hem bevredigen... en als je daarna eenmaal je ego hebt bevredigd duurt je high ongeveer 5 minuten, voordat je weer in een even lower low belandt dan ervoor.. en heeft het je iets opgeleverd?

Maar hie praat je jezelf tegen. Je moet voor je eigen ik kiezen als je wil stoppen met roken omdat je weet dat het slecht is. Je "eigen ik" (hogere ik, whatever) is net zo goed een ego...

Of denk er aan, als iemand je enorm kwaad op iemand bent en je deelt ze een klap uit. Later als je weer bij je zinnen bent gekomen, heb je er enorm spijt van en misschien zitten er zelfs nog grotere consequenties aan vast... dat is allemaal ego talk en ego bevrediging. Wil je dat echt?

Waarom zou je (uiteindelijk) iedereen willen aaien?

Een goede vechtpartij kan naar mijn idee weinig kwaad en is zelfs goed voor je als een glas wijn. In een goede vechtpartij kan ook "liefde" voor elkaar naar voren komen uit respect voor hoe de tegenstander zichzelf staande houdt in het gevecht. Hoeft zeker niet elke dag te zijn en ik kan ook wel degelijk relaxed doen; vaak liever zelfs, maar als mensen me irriteren en ze gaan verder dan mijn streepje, ja dan weet ik het wel hoor en achteraf heb ik ook zeker geen spijt; sterker nog; ik voel me tevreden wetende dat ik niemand over me heen laat lopen.

Ik heb namelijk al eens eerder over me heen laten lopen uit naam van het "Licht". WALGELIJK! Doe het NOOIT meer :nee:

Ja dat is je Ego; maar dat is ook een leuk spel om te spelen. Ik speel het spel van het Ego en niet om weg te lopen voor mijn Ego. Ik heb het uitgekozen omdat ik het leuk vind om met mijn Ego te spelen. (L) Satan

Zie het zo.

Jij koopt een spel om uit te spelen en dat is het.

Ik koop een spel om wellicht voor eeuwig te spelen.

Wie denk je dat er langer plezier heeft? :p

Nou nee.. ik liever niet.. liever een echte "high" door mijn ego te verslaan dan het te bevredigen en alleen maar nog dieper zinken

Eenzijdige Perceptie in een universum van oneindige keuze; GEEN alles omvattende unanieme waarheid. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 23:50:
En hoe zit het met die wezens die niet speciaal behoefte hebben om het menselijk ras op te krikken naar een "goddelijker" niveau, maar het eigenlijk wel best vinden het mensenlijk ras als "slaaf" te gebruiken?

Welke wezens doel je op?

Is dat Evil of een "fout" die je kan maken in het "goddelijke plan" en zullen ze er ooit moeten achter komen dat ze "fout" zaten OF is de gemiddelde menselijke interpertatie van wat "goed" en "fout" is gewoon niet relevant?

Nee het is geen fout die je maakt. Want alle "fouten" helpen je medescholen om het op een gegeven moment wel te begrijpen wat het "goddelijke plan" is en wat jouw plek is.

En wie zijn zij?
En waarom zou de menselijke interpretatie niet relevant zijn?
Wij maken allemaal deel uit van het "grote plan" or whatever... dus het is relevant wat wij er met z'n allen van maken en hoe we het interpreteren en invullen.

Sorry... maar je schrijft een beetje chaotisch, heb een beetje moeite met het volgen ervan ;)
Dus daarom zoveel vragen ;)
Not trying to insult you or anything :)

Lijkt mij van niet; pas dan kan je echte verlichting zoeken in de richting die jij als uitgekozen ego WERKELIJK wilt bewandelen. Als er maar 1 doel zou zijn; die "verlichting" een bepaald "lightsided" utopia waarop we zouden moeten uitkomen dan is er geen sprake van vrije keuze, omdat een utopia dan altijd zou betekenen "vrede en vrijheid en veiligheid" voor iedereen.

Maar er is wel een vrije wil en onze zielen hebben ervoor gekozen om daar uit te willen komen. En wij zijn hier op deze wereld om gehoor te geven aan deze keus. Om het te bevestigen of er vanaf te wijken. We hebben het nog steeds. De vrije wil bestaat nog steeds en we hebben de keus, wouldn't you say?
Anders was het toch allemaal al lang klaar geweest. Dan zouden we er al zitten en niet hier en nu erover lullen ;)

De echte reden lijkt me juist om te leren in the long run met 1 EGO om te leren gaan die jij met harte lust hebt uitgekozen. Een soort van auto die je door de eeuwen kan blijven "pimpen".

Het is absoluut niet de doel om het te vergeten in watvoor gepimpte versies we al hebben gezeten hahaha *nice choice of words lol* maar het is meer iets waar we van gaan beseffen dat we het niet meer nodig hebben. Onze welpimped car ain't driving anymore.
En het is wel zo, zoals je zegt dat we er mee om moeten leren gaan. Maar op wat voor een manier?

En btw in dit geval hebben we een essentieel stuk vergeten. Namelijk een definitie van de ego ;) want uit je laatste stuk blijkt dat we waarschijnlijk iets anders onder de ego verstaan. Shall we get that out of the way first?

Wat versta jij onder ego?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb namelijk al eens eerder over me heen laten lopen uit naam van het "Licht". WALGELIJK! Doe het NOOIT meer

Kijk... nu wordt alles duidelijker! :D
Door niet over jezelf te laten lopen, kies je juist niet voor je ego ;)
Volgens mijn definitie, is de ego niet iets wat jou, voor jezelf laat kiezen. In dit geval zou je ego bevredigen, juist niet durven opkomen voor jezelf betekenen. En dat is een gebrek aan Licht.
Dus although you use the word, you are not choosing the ego ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 00:06:
Welke wezens doel je op?

Misschien bijv de Illuminati. (ik doe ook maar een gok O:))

Nee het is geen fout die je maakt. Want alle "fouten" helpen je medescholen om het op een gegeven moment wel te begrijpen wat het "goddelijke plan" is en wat jouw plek is.

En mijn plek iets bijzonder "duisters" blijkt te zijn in de ogen van de nu nogal onwetende mens, dan zit ik "fout" ?

Ik straf graag stupidity; ik roei het nog liever uit, maar ergens zou een wereld zonder stupidity niet leuk zien en ik erger me er graag aan op een melancholieke manier O:)

En waarom zou de menselijke interpretatie niet relevant zijn?

Kijk om je heen en denk daar nog maar eens heel goed over na? :D:D:D

Kuddegedrag van hier tot Tokyo. Vanaf het moment dat deze grut bewust gaat handelen en verantwoordelijkheid neemt voor zijn eigen stupide daden als een geheel ras; pas dan; durf en wil ik uberhaupt pas waarde kunnen leggen bij het menselijke uitgangspunt van "hoe het zou moeten zijn".

Maar er is wel een vrije wil en onze zielen hebben ervoor gekozen om daar uit te willen komen.

Waarom zou iedereen het spel der evolutie tot aan utopia willen spelen?

Dat is wat ik bedoel met menselijke interpertatie. En dat kun je ook weer koppelen aan het feit dat we een gebrek hebben aan kosmische interaktie...

Anders was het toch allemaal al lang klaar geweest. Dan zouden we er al zitten en niet hier en nu erover lullen ;)

Laat ik het zo zeggen. Ik geloof ook wel dat iedereen het stiekum; zelfs de "evil bastards" van het universum ooit wel eens relaxed in "vrede" zouden willen leven. Maar dan slechts als oppervlakkige en alles gelijkzijnde ziel.

Maar daar is natuurlijk geen kunst aan. Vrij makkelijk als alles en iedereen hetzelfde is om dan vrede met alles en iedereen te hebben. Een roofdier (bijv leeuw) zal NOOIT vrede hebben met zijn prooi. Tis ook niet specifiek oorlog, maar die ego botsen en zullen altijd botsen.

Waarschuw beheerder
donateur
En over de ego... ego is the "devil" *om het kort door de bocht te zeggen* .. our opponent. Degene die het ons moeilijk maakt en ons daarmee ook hetgene geeft wat voor ons een waardige strijd is. Des te moeilijker het is om de ego te verslaan, des te groter de winst.

JUIST!!!!! En dat is maar wat ik bedoel met hetr ego verhaal. Heel goed verwoord. Ik had het echt niet beter kunnen zeggen! :jaja: (Y)

Waarschuw beheerder
Eenzijdige Perceptie in een universum van oneindige keuze; GEEN alles omvattende unanieme waarheid.

Sure, okay, I can go along with this. Maar hoe ga je er in praktijk mee om?
Ik accepteer ook dat er uiteindelijk geen unanieme waarheid is, alles is onderhevig aan de perceptie van o.a. de toeschouwer. Maar hoe zou je dit vertalen naar je dagelijkse leven. De keuzes zijn inderdaad oneindig maar hoe kan je ze maken, effect van ondervinden, hoe manifesteren ze zich here and now?
Hoe kan je überhaupt ooit een keuze maken, als alle keuzes blijven zweven?
Ik denk ook dat alles op zijn tijd komt. Dus ook oa mijn inzicht hierin. Maar is het niet van belang om ons ook juist te focusen op wat we zelf kunnen doen en zelf inzicht te vergaren in onze eigen shit voordat we aan die oneindige keuzes beginnen ;)

Waarschuw beheerder
Het is absoluut niet de doel om het te vergeten in watvoor gepimpte versies we al hebben gezeten hahaha *nice choice of words lol* maar het is meer iets waar we van gaan beseffen dat we het niet meer nodig hebben. Onze welpimped car ain't driving anymore.
En het is wel zo, zoals je zegt dat we er mee om moeten leren gaan. Maar op wat voor een manier?

Nou zo weet ik dat ik een aantal reincarnaties heb gehad. Of het waarheid is weet ik niet 100% omdat dat wat ik vermoedelijk in die levens WEL kon, kan ik nu duidelijk NIET.

Logischerwijs kan je verwachten dat dat wat ik toen kon nog steeds min of meer al slapende in dit huidige ego is verzameld, maar het zou makkelijker zijn als ik gewoon kon intappen op mijn vorige ego, van aha, dat heb ik gedaan, die fouten heb ik gemaakt; even noteren en hoppa, we spelen weer door.

Reincarneren zoals het nu is; is gewoon harstikke KUT! :P

En btw in dit geval hebben we een essentieel stuk vergeten. Namelijk een definitie van de ego ;) want uit je laatste stuk blijkt dat we waarschijnlijk iets anders onder de ego verstaan. Shall we get that out of the way first?

Wat versta jij onder ego?

Wat versta ik onder mijn Ego. Ik zie mijn EGO als mijn directe bewustzijn. En mijn OGE als mijn Hogere Bewustzijn.

Mijn directe bewustzijn is in dit geval het figuur wat Dark Light moet voorstellen. Ik, Dark Light, heb een toekomst voor ogen en die wil ik behalen.

Mijn OGE, is mijn hogere bewustzijn; simpel gezegd; mijn onderbewustzijn; wat in feite mijn gehele externe realiteit is.

Jij bent bijv ook onderdeel van mijn "hogere onderbewuste" ego. Wat ik OGE noem na het een keer zo ergens gelezen te hebben en wel grappig vond :9

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 00:09:
Kijk... nu wordt alles duidelijker! :D
Door niet over jezelf te laten lopen, kies je juist niet voor je ego ;)
Volgens mijn definitie, is de ego niet iets wat jou, voor jezelf laat kiezen. In dit geval zou je ego bevredigen, juist niet durven opkomen voor jezelf betekenen. En dat is een gebrek aan Licht.
Dus although you use the word, you are not choosing the ego ;)

Dus wat ik "darkside" noem; is voor jou sowieso al lightside. En ik noem het "darkside" omdat dat gewoon stoerder klinkt B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 00:20:
Sure, okay, I can go along with this. Maar hoe ga je er in praktijk mee om?

Dat ik aanduid, dat waar je zegt:

Dat is een MANIER van Spelen. Dat is een richting die je uitkiest. Dat is slechts 1 van de 20930298320 paden die je kan bewandelen. Als dat nu voor jou in dit leven; voor jouw EGO; het logische doel is; dan is dat je doel in het leven; datgene wat jouw "utopia" is.

Uiteindelijk kan dat voor mij misschien ook wel een Utopia zijn; maar ik wil eerst Hel meemaken en GOED OOK! ;)

En ook dat is een keuze. En ik noem het nu hel omdat het wederom "stoerder" klinkt. Maar hel is voor mij nu gezien vanuit mijn huidige ego een glimps van de Hemel.

Maar volgens mij begrijp je wel redelijk wat ik bedoel ondanks mijn schijnbaar ietwat chaotische overkomen !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 00:20:
Ik denk ook dat alles op zijn tijd komt. Dus ook oa mijn inzicht hierin. Maar is het niet van belang om ons ook juist te focusen op wat we zelf kunnen doen en zelf inzicht te vergaren in onze eigen shit voordat we aan die oneindige keuzes beginnen ;)

Heel Simpel. We zijn hier om een spel te spelen. Niet meer en niet minder. Jij bepaald zelf WAT we (jouw realiteit) spelen, hoe en waarom; einde verhaal.

Er is geen hoger doel dan je eigen doel :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 00:24:
En ik noem het nu hel omdat het wederom "stoerder" klinkt.

:d

Je bent me er één o:) ;p

Waarschuw beheerder
Ik ben jullie allemaal B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 00:15:
En mijn plek iets bijzonder "duisters" blijkt te zijn in de ogen van de nu nogal onwetende mens, dan zit ik "fout" ?

Tuurlijk niet... en er zijn altijd mensen die je blijven in hokjes plaatsen *en dit is niet hetzelfde als je plek in the universe vinden* maar dat ligt aan hen en niet aan jou. En stel je bent volgens de kosmische wetten enorm evil, nou dan hoor je dat op dit moment hier en nu te zijn.
We have all been evil, one time or the other...genoeg vorige levens!
Maar daar gaat het niet om, het gaat er om wat je ervan hebt geleerd. En hoe je Ziel verder wil!

Kijk om je heen en denk daar nog maar eens heel goed over na?

Kuddegedrag van hier tot Tokyo. Vanaf het moment dat deze grut bewust gaat handelen en verantwoordelijkheid neemt voor zijn eigen stupide daden als een geheel ras; pas dan; durf en wil ik uberhaupt pas waarde kunnen leggen bij het menselijke uitgangspunt van "hoe het zou moeten zijn".

Ja. Maar zeg ik dat dit goed is?
Dit is ook een onderdeel van je keuze leren maken, eerst beseffen dat je een keus hebt. En dat doet niet iedereen altijd. Hoort erbij.
Ik houd ook niet zo van domme en kortzichtige mensen, maar ze zijn er. En dat accepteer ik. Ik kan niet verwachten dat iemand die niet eens kan lezen zich met literatuur bezig gaat houden *so to speak* Niet iedereen is zover in zijn ontwikkeling als iemand anders en iedereen doet het op zijn eigen manier en tempo, dus daar hoort ook geduld bij. You can't push daisies either ;)

Dat is wat ik bedoel met menselijke interpertatie. En dat kun je ook weer koppelen aan het feit dat we een gebrek hebben aan kosmische interaktie...

Ok misschien is er te weinig interactie en zeker weten doen we het toch nooit, dus misschien zijn we gewoon muizen in een kooi en zitten de Illuminatie met ons gewoon spelletjes te spelen... but somehow I doubt it.
In de wereld van oneindige keuze, kiezen we dus ons eigen Universum, and mine just ain't this cruel ;)

Laat ik het zo zeggen. Ik geloof ook wel dat iedereen het stiekum; zelfs de "evil bastards" van het universum ooit wel eens relaxed in "vrede" zouden willen leven. Maar dan slechts als oppervlakkige en alles gelijkzijnde ziel.

Maar daar is natuurlijk geen kunst aan. Vrij makkelijk als alles en iedereen hetzelfde is om dan vrede met alles en iedereen te hebben. Een roofdier (bijv leeuw) zal NOOIT vrede hebben met zijn prooi. Tis ook niet specifiek oorlog, maar die ego botsen en zullen altijd botsen.

Maar dit is toch zo oppervlakkig?
Ik heb het niet over leeuwen, ik heb het over mensen. ;) Wezens met een hoger bewustzijn dan de gemiddelde leeuw, en een groter verlangen to figure out God. Pas op het moment dat iedereen geen verlangen meer heeft om te botsen kan de zogenaamde utopia ontstaan en niet omdat we massaal een lobotomie zijn ondergaan, maar omdat we onze donkere stukjes hebben geaccepteerd, bepaalde dingen hebben weggedaan, en meer inzicht hebben vergaard en dus een beter overwogen keuze hebben kunnen maken. Dan pas, niet eerder ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 00:39:
Maar daar gaat het niet om, het gaat er om wat je ervan hebt geleerd. En hoe je Ziel verder wil!

Ik ben duisternis gaan erkennen als kunstvorm. Altijd al gedaan en het is me steeds meer gaan intrigeren. Van kinds af aan moest altijd alles al in het zwart; tekende alles zwart; paint it black: no colors anymore :)

Maar, ik was WEL MEGA-vrolijk en spontaan! Maar heb gemerkt dat melancholiek en negativiteit zo lekker aanvoelen. Tis uiteindelijk een keuze die je maakt; raak je verslaafd aan negativiteit of aan positiviteit. En dan niet in de zin dat ik me negatief voel door me negatieve vibes om me heen te voelen, maar dat ik me JUIST positief voel door die negatieve vibes om me heen...

(dat was overigens toen niet; ben gaanderweg verslaafd geraakt aan negativiteit en vind het momenteel een ideale weg; heeft uiteraard haken en ogen, maar die neem ik voor lief en ja, ik kies dit ook omdat ik een "moeilijker" spel wil spelen; persoonlijk vind ik het een stuk makkelijker om maar aardig en relaxed tegen iedereen te doen; iemand consequent afzeiken en de grond is stampen is meer talent voor nodig dan je zou denken B))

Niet iedereen is zover in zijn ontwikkeling als iemand anders en iedereen doet het op zijn eigen manier en tempo, dus daar hoort ook geduld bij. You can't push daisies either ;)

Nee maar de de progressie is zo snel als de zwakte schakel. En hier zijn een BOEL zwakke schakels die eerder voor devolutie dan evolutie zorgen en dat haalt de klootzak in mij naar boven. Helpen heeft ook geen zin, want ze moeten het zelf doen.

Oftewel; ik heb een vrij briefje om met onwetende zielen te fokken O:) (karma, ik kom op hun pad om ze te fokken; zij worden door hun karma naar mij toe geleid om gefokt te worden)

Ok misschien is er te weinig interactie en zeker weten doen we het toch nooit, dus misschien zijn we gewoon muizen in een kooi en zitten de Illuminatie met ons gewoon spelletjes te spelen...

If you only knew... :devil:

In de wereld van oneindige keuze, kiezen we dus ons eigen Universum, and mine just ain't this cruel ;)

Maar, de mijne wel. En jij bevind je ook in MIJN universum :D

Pas op het moment dat iedereen geen verlangen meer heeft om te botsen kan de zogenaamde utopia ontstaan en niet omdat we massaal een lobotomie zijn ondergaan, maar omdat we onze donkere stukjes hebben geaccepteerd, bepaalde dingen hebben weggedaan, en meer inzicht hebben vergaard en dus een beter overwogen keuze hebben kunnen maken. Dan pas, niet eerder ;)

Dan hoop ik dat je een HELE GROTE ZAK CHIPS bij je hebt. Want dat gaat namelijk nog heeeeeeel erg lang duren :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahaha, en nu ben ik echt moe lol! Vond het erg gezellig om met jullie te kletsen! Echt beter om ook andere visies te beschouwen!

En btw my ego, well the definition, is the devil. It can take many forms and it is within us, the worthy opponent who we couldn't live without.
It wears countless disguises en het is iets anders dan je bewuste zelf.

Daarom denk ik dat we het niet echt met elkaar eens zijn Dark Light haha ;) a difference in format ;)
Ik versta onder de ego niet all your previous lessons, or insights, maar een tegenstander ;)
Misschien heb ik een andere dan de psychologische benadering, maar het zelf staat in mijn definitie niet gelijk aan de ego ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 00:21:
Reincarneren zoals het nu is; is gewoon harstikke KUT!

Hahahaha! Tell me about it ;)
Moet ik ook helemaal opnieuw beginnen. Maar goed, the lesson is reclaiming your power. Het is er nog steeds alleen we kunnen er nog niet bij ;)
Opgeslagen in het Akasha archief hahaha

Good night!
xxx

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 00:49:
Hahaha, en nu ben ik echt moe lol! Vond het erg gezellig om met jullie te kletsen! Echt beter om ook andere visies te beschouwen!

Yup vind ik ook. Vind discussies sowieso leuk om te kijken of ik mijn mening logisch blijf vind na het converseren erover met anderen :)

Maar goed, the lesson is reclaiming your power.. Het is er nog steeds alleen we kunnen er nog niet bij ;)

Dat kunnen we wel ;) (kwestie van state of mind en nu keihard trainen)

Daarom denk ik dat we het niet echt met elkaar eens zijn Dark Light haha ;) a difference in format ;)
Ik versta onder de ego niet all your previous lessons, or insights, maar een tegenstander ;)

(ik zie mijn uiterlijke realiteit als Satan; vanuit mijn uiterlijke ik komen alle onverwachte tegenstanden die ik spiritueel gezien moet verwerken met mijn ego. Mijn OGE is dus eigenlijk de opposition)

Ik denk dat we het wel met elkaar eens zijn; alleen andere woorden gebruiken. Jij zegt Tot Ziens en ik Au Revoir :cocktail:

Good night!
xxx

Good night ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 00:47:
(dat was overigens toen niet; ben gaanderweg verslaafd geraakt aan negativiteit en vind het momenteel een ideale weg; heeft uiteraard haken en ogen, maar die neem ik voor lief en ja, ik kies dit ook omdat ik een "moeilijker" spel wil spelen; persoonlijk vind ik het een stuk makkelijker om maar aardig en relaxed tegen iedereen te doen; iemand consequent afzeiken en de grond is stampen is meer talent voor nodig dan je zou denken )

Hahahaha!
En een moeilijker spel is alleen maar goed! As I said, the more you wage, the more you win ;)
Ik heb nog van alles goed te maken uit past incarnations :P dus I'm in a hurry... dus ben bewust als "happy jolly blaag" geïncarneerd :P hahaha

Oftewel; ik heb een vrij briefje om met onwetende zielen te fokken (karma, ik kom op hun pad om ze te fokken; zij worden door hun karma naar mij toe geleid om gefokt te worden)

Hahaha! Kijk! Universe lost alles op! :P hahaha! Dan moeten ze maar een beetje opschieten en dan zou je ze niet meer kunnen fokken :P hahaha! Een vuurtje onder hun kont aansteken is af en toe ook nodig! :P

En jij bevind je ook in MIJN universum

Hey! Hey! OUR Universe, ja?! :P :O O:)

Dan hoop ik dat je een HELE GROTE ZAK CHIPS bij je hebt. Want dat gaat namelijk nog heeeeeeel erg lang duren

Oh, ja... hell yeah... wordt volgens mij nog een aantal keer leven en mensen irriteren :P

Waarschuw beheerder
donateur
Omkara...is dat duistere niet een bepaald soort imago wat je jezelf wil opplakken...ik bespeur namelijk als ik met jou praat ofzo geen greintje duisterheid ofzo. Tenminste niet in de zin van een evil persoonlijkheid ofzo... :P
Als ik naar mezelf kijk. JA ik kan ook genieten van duistere films en duistere kunst...maar dat maakt mij naar mijn idee verder niet duister ofzo in de zin het tegenovergestelde van licht, als je snapt wat ik bedoel.. :vaag:
Ik ga niet zeggen dat ik een engel ben. Helemaal niet zelfs! Maar om mezelf als "evil bestard" te zien zoals jij jezelf lijkt te (willen) zien, kan ik me totaal niet vinden ofzo. En voor zover ik jou ken, denk ik dat het bij jou ook best meevalt. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 00:54:
En een moeilijker spel is alleen maar goed! As I said, the more you wage, the more you win ;)

Als je het rationeel bekijkt is het voor iedereen gezond eens de ultieme klootzak uit te hangen. Zo kan je daarnaast ook een ultieme "lieverd" zijn. Maar goed; dat staat dus nu even niet op het menu :)

Hahaha! Kijk! Universe lost alles op!

Dat is wel een manier hoe ik erover denk om het te "rechtvaardigen". Ik kan niet "gewetenloos" asociaal zijn. Het moet wel een reden hebben.

Als ik een "klootzak" ben doe ik dit zodat het wordt opgenomen in het cummulatieve bewustzijn zodat het uiteindelijk een sterker intelligenter ras kan worden. Zit er vermoedelijk wel in dat ik dus nog een aantal duizenden jaren wil doen met dit EGo om al die etappes te kunnen meemaken ;)

Hey! Hey! OUR Universe, ja?! :P :O O:)

Om eerlijk te zijn ben ik er nog steeds niet achter. Ik weet nog steeds niet zeker of jullie nu werkelijk echter zijn dan ik jullie echt heb laten zijn. Maar dat is zo`n bizarre ingewikkeld onderwerp dat ik hier liever niet meer over discussier; kan zelfs tot ruzies lijden heb ik gemerkt bij mensen die niet kunnen accepteren dat IK god zou zijn en zij niet. Maar goed; daarom zijn we weer allemaal God, maar als we allemaal God zijn; kan de realiteit niet alleen maar een weerspiegeling zijn van mijn innerlijke ik. En om eerlijk te zijn ben ik wel degelijk van mening dat alles is door mij.

Misschien is de fout die ik maak dat ik me vastpin aan mijn ego en dat ik "mij" moet zien als zowel mijn EGO als OGE alleen dat ik bepaalde gedeeltes van "mij" niet kan besturen omdat "ik" dat zo heb ingesteld... ja... :vaag: (denken velen die dit lezen)

Oh, ja... hell yeah... wordt volgens mij nog een aantal keer leven en mensen irriteren :P

:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 01:01:
Omkara...is dat duistere niet een bepaald soort imago wat je jezelf wil opplakken...ik bespeur namelijk als ik met jou praat ofzo geen greintje duisterheid ofzo. Tenminste niet in de zin van een evil persoonlijkheid ofzo... :P

En dat ben ik hier om te leren. Ik weet wel hoe het is om zo te zijn; ik weet ook hoe je dat pad moet bewandelen. Er is alleen aarzeling en dat komt tja... door iets groens :x (maar daar weet jij nix van af he! O:))

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 01:01:
Ik ga niet zeggen dat ik een engel ben. Helemaal niet zelfs! Maar om mezelf als "evil bestard" te zien zoals jij jezelf lijkt te (willen) zien, kan ik me totaal niet vinden ofzo. En voor zover ik jou ken, denk ik dat het bij jou ook best meevalt.

Maar het lijkt me zo geweldig. Een evil bastard is ook een nogal overstatement. Ik bedoel; ik ben zelf iemand die opzich TE SNEL om zijn medemens geeft en ben vrij emotioneel. Daardoor ben ik van behoorlijke wat koude kermissen thuis gekomen en heb gemerkt dat we in een tijd leven waarin de duisternis zwaar aan het floreren is. Ik noem het liever als een "mindful predator". Een intelligent Roofdier.

Bedoel kom op; die epos met satan, de heilige bijbel; demonen, engelen, geesten, die mythologie van vroeger; dit hele mega diepzinnige verhaal wat al jarenlang afspeeld. Ik kan het niet nu al proberen te bevechten; ik vind de Illuminati geniaal... (alsin, persoonlijkheden die je hier op aarde niet kent) dus ik sta in dit leven liever aan hun kant (niet uit angst om ergens van te verliezen, maar uit honger voor kennis en de duistere kunsten); todat ik er wellicht ooit genoeg van zou hebben die "filosofie" erop na te houden. Maar dat zie ik dan wel weer.... :P

En ja; Omkara en "duistere / melancholische" muziek in een happy, happy, joy, joy wereld is niet zijn (omkara`s) ding !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 01:02:
Om eerlijk te zijn ben ik er nog steeds niet achter. Ik weet nog steeds niet zeker of jullie nu werkelijk echter zijn dan ik jullie echt heb laten zijn. Maar dat is zo`n bizarre ingewikkeld onderwerp dat ik hier liever niet meer over discussier; kan zelfs tot ruzies lijden heb ik gemerkt bij mensen die niet kunnen accepteren dat IK god zou zijn en zij niet. Maar goed; daarom zijn we weer allemaal God, maar als we allemaal God zijn; kan de realiteit niet alleen maar een weerspiegeling zijn van mijn innerlijke ik. En om eerlijk te zijn ben ik wel degelijk van mening dat alles is door mij.

Misschien is de fout die ik maak dat ik me vastpin aan mijn ego en dat ik "mij" moet zien als zowel mijn EGO als OGE alleen dat ik bepaalde gedeeltes van "mij" niet kan besturen omdat "ik" dat zo heb ingesteld... ja... (denken velen die dit lezen)

I think you should reconsider the rabbithole once more :P hahaha! ;)
ok now I am really going to bed!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 01:15:
I think you should reconsider the rabbithole once more :P hahaha!

Less Theory.. MORE Practice!!!

Dat is het enige :)

Maar idd; slaaplekker!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 01:03:
En dat ben ik hier om te leren. Ik weet wel hoe het is om zo te zijn; ik weet ook hoe je dat pad moet bewandelen. Er is alleen aarzeling en dat komt tja... door iets groens :x (maar daar weet jij nix van af he! O:))

Het is voor jou dus een soort onderzoek. Puur om eens te kijken wat dat pad je nou kan brengen?

Maar het lijkt me zo geweldig. Een evil bastard is ook een nogal overstatement. Ik bedoel; ik ben zelf iemand die opzich TE SNEL om zijn medemens geeft en ben vrij emotioneel. Daardoor ben ik van behoorlijke wat koude kermissen thuis gekomen en heb gemerkt dat we in een tijd leven waarin de duisternis zwaar aan het floreren is. Ik noem het liever als een "mindful predator". Een intelligent Roofdier.

Idd ja. Zo vind ik je ook eerder voor zover je ken. Dat is denk ik dan ook toch het persoon die je eigenlijk gewoon bent. Maargoed daarin ga ik je de les verder niet lezen. o:)

En over roofdieren...die beesten zijn niet slecht hoor... Die beesten zijn hartstikke lief.. :d Ze jagen ook maar om te overleven... Die beesten zijn verder niet evil of duister ofzo... Die vergelijking steeds vind ik niet echt ergens op slaan eigenlijk.. :P Een prooi is op zijn manier dan ook weer evil door al die levende planten maar op te eten. ;p

En ja; Omkara en "duistere / melancholische" muziek in een happy, happy, joy, joy wereld is niet zijn (omkara`s) ding !

Zie ik er persoonlijk helemaal los van eigenlijk. Dat je duistere muziek maakt, hoeft niet meteen te betekenen dat jijzelf ook duister bent. Muziek is gewoon een kunstvorm, en kunst kan ook een voorstelling/inleving zijn van een bepaalde emotie. Ik zie niet in waarom je geen duistere muziek kunnen maken wanneer je geen duistere persoonlijkheid hebt hoor.. :d
Wanneer we in een wereld van peace & love zouden leven morgen kun je alsog duistere muziek maken hoor. Je WEET immers hoe je zo'n sfeer in een nummer moet verwerken. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 01:46:
Het is voor jou dus een soort onderzoek. Puur om eens te kijken wat dat pad je nou kan brengen?

Yes. Dat ik aardig kan zijn weet ik nou wel ;)

Idd ja. Zo vind ik je ook eerder voor zover je ken. Dat is denk ik dan ook toch het persoon die je eigenlijk gewoon bent. Maargoed daarin ga ik je de les verder niet lezen. o:)

Dat is de persoon die ik je heb laten kennen. Als dat duistere pad niets voor mij was geweest had ik er echt niet zelfs over nagedacht ;)

En over roofdieren...die beesten zijn niet slecht hoor... Die beesten zijn hartstikke lief.. :d Ze jagen ook maar om te overleven... Die beesten zijn verder niet evil of duister ofzo... Die vergelijking steeds vind ik niet echt ergens op slaan eigenlijk.. :P Een prooi is op zijn manier dan ook weer evil door al die levende planten maar op te eten. ;p

Roofdier zeg ik omdat de mens ook nog steeds roofdier is. En ieder wezen in dit Universum is in feite een roofdier. Alleen vanaf het moment dat je bewust wordt gaat het roofdier principe over op een psychologisch niveau.

Wanneer we in een wereld van peace & love zouden leven morgen kun je alsog duistere muziek maken hoor. Je WEET immers hoe je zo'n sfeer in een nummer moet verwerken. ;)

Maar dat vind ik dus bout. Das hetzelfde als naar een Star Wars film kijken en leven in een wereld waar Psychokinetische krachten ALTIJD een sprookje zullen blijven.

Duistere gedachtes, depressieve gedachtes zonder werkelijke waarde zijn het niet eens waard om depressief genoemd te mogen worden. Vreemd genoeg werkt dat wel weer depressief, maar niet zoals ware negativiteit bedoeld is...

Mijn muziek is hoe ik ben. Ik denk misschien dat het dus kan betekenen als ik denk dat ik zonder duisternis geen duistere muziek kan maken dat ik vermoedelijk nog niet genoeg duisternis heb ervaren?

Of logischer; als je een film gaat kijken waarin geen duistere, depressieve shit gebeurd en alleen maar blijdschap is wil je niet een melancholische noot erin horen voor komen simpelweg omdat het dan NERGENS op slaat...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
eeuwig leven? nee man, moet er niet aan denken... wat dan? de mensheid verziekt zichzelf toch wel en dat moet je dan allemaal aanzien? wat doe je met al die bagage zonder knettergek te worden? telkens mensen te verliezen, rampen meemaken, oorlogen.. nee dankje..
aan de andere kant kun je jezelf natuurlijk extreem ontwikkelen. als je fysiek ook op fatsoenlijk niveau blijft is het dan wel weer interessant. maar als je alleen eeuwig blijft leven is dat niks. wat is bovendien eeuwig? niet zozeer in tijd maar in relatie tot hoe het nu is en in welke staat. mensen hebben ook maar een definitie gegeven aan tijd ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devon-Miles op vrijdag 10 maart 2006 om 02:37:
eeuwig leven? nee man, moet er niet aan denken... wat dan? de mensheid verziekt zichzelf toch wel en dat moet je dan allemaal aanzien? wat doe je met al die bagage zonder knettergek te worden? telkens mensen te verliezen, rampen meemaken, oorlogen.. nee dankje..

Can`t rain all the time ;)

Er komt zeker nog wel een maatschappij op deze aarde voorbij waar alles weer een stuk relaxter in elkaar steekt. Op discovery hadden ze het er ook al over dat het met een aantal jaren 100 a 200 vermoedelijk wel de dna/cel structuur (oid) konden manipuleren dat (diegenen die het kunnen betalen natuurlijk) niet meer "ouder" worden. En de rest kan je zelf ook wel verzinnen wat er in de toekomst zou kunnen gebeuren :P

Uitspraak van Devon-Miles op vrijdag 10 maart 2006 om 02:37:
wat is bovendien eeuwig? niet zozeer in tijd maar in relatie tot hoe het nu is en in welke staat. mensen hebben ook maar een definitie gegeven aan tijd ...

Laten we zeggen, dat ik bedoel dat jij zelf kan bepalen wanneer je ermee kapt. Nu, over 1000 jaar of misschien over 1.000.000 jaar of nog langer.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee hoe eerder hoe beter
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 14:19:
Zou jij VOOR EEUWIG willen leven?

dat ligt eraan of me dierbaren ook eeuwig zullen blijven leven want dan wel en anders niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 02:01:
Mijn muziek is hoe ik ben. Ik denk misschien dat het dus kan betekenen als ik denk dat ik zonder duisternis geen duistere muziek kan maken dat ik vermoedelijk nog niet genoeg duisternis heb ervaren?

Ik maak toevallig ook muziek, en dat is eigenlijk ook ietsje anders dan ik in het dagelijks leven ben. Wat bozer :P en meer pissed off!
Maar voor mij is het een uitlaat klep, zoals Bono ook een keer gezegd heeft: "ik weet niet hoe je een blij pop nummer moet schrijven" zo weet ik het ook niet.
It's the opportunity to bitch! And let it all out!
Gewoon een manier om je "donkere" stukjes los te laten, en iedereen heeft ze, dus ieder zijn eigen manier to deal with them ;) :D

Waarschuw beheerder
het ging er hier nog al om weg niet 8)

Er is alleen aarzeling en dat komt tja... door iets groens (maar daar weet jij nix van af he! )

:smoke: heb je hem weer ;P

dit intreseerde mij wel ff over dat je duister zou moeten wezen om duistere muziek te maken.

Ik ben het daar dus niet mee eens o:) Ik bedoel je kan toch niet iets volledig duister maken als je je niet kan in beelden wat vrolijk is. Het 1 is toch niks zonder het ander. iig zo lijkt mij het toch. Dus als jij 1 van die persoonlijkheden niet bezat, kon je toch nooit in staat zijn uberhaubt donkere of lichte muziek te maken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee..
Waarschuw beheerder
NEEE!!! Lekker krom van de reuma,parkison en dementie over hartfalen, beroertes en wat al niet meer voor ouderdoms verschijnselen je kan krijgen te spreken.

Waarschuw beheerder
soms denk ik van wel soms niet

als ik eeuwig wil leven dan wil ik niet de enige zijn van mijn generatie die dat dan zou kunnen.

Maar buiten dat zou ik wel eeuwig jong willen blijven met de gezondheid die ik heb zodat ik ook eeuwig door zou kunnen gaan met feesten.

Waarschuw beheerder
Puur een filosofisch onderwerp. Zou jij VOOR EEUWIG willen leven?

nee absoluut niet,elke dag word ik al wakker zo van,nee he weer een dag,heb alles wel gezien op deze aarde.......

mijn tijd mag komen,maarja onkruid vergaat niet.

en nee ik heb niet het lef voor zelfmoord:)

Hoefde een mens niet elke dag te werken,ja dan zou ik eeuwig willen leven....
want nu is leven hetzelfde als de hel...werken werken werken:/ :(
als satan bestond wou ik wel een deal met hem sluiten,al mijn levensjaren weg tot mijn pensioen,daarna begint het leven pas,ik wil mijn ziel wel inruilen,als hij mij die jaren kon kwijtschelden.

ik ben het dus niet eens met Hitler:
Arbeit macht frei...:/ yeah wright :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zou best eewig willen leven maar dan wil ik wel jong blijven.

Waarschuw beheerder
dat is mijn doel en voormij haalbaar en kijk iederjaar dood in de ogen maar zo makkelijk zal t voor mij niet zijn want een menselijk lichaam is een compleet universum en je ziel is geboren in de ruimte van de cosmos en geassimileert met zhen shan ren en dat is de enige echte wet en als kind ben je nog niet verziekt dat gebeurt vanzelf wel en daarom hou ik van kinderen en zijn ze meestal een stuk intelligenter dan de ouders en ik vind t moeilijk ze naar die onzin die ze opschool leren te sturen maar ja mijne ziet t gelukkig ook de appel valt niet ver van de boom/
Waarschuw beheerder
donateur
Absoluut niet!!!
Waarschuw beheerder
Hehe :nee: vind het over een jaartje of 40/50 wel weer welletjes

Waarschuw beheerder
:no: never.... Als ik 80 jaar op deze aardkloot ben danvind ik het tijd om wat anders te gaan ontdekken :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 16:38:
Ik ben het daar dus niet mee eens o:) Ik bedoel je kan toch niet iets volledig duister maken als je je niet kan in beelden wat vrolijk is. Het 1 is toch niks zonder het ander. iig zo lijkt mij het toch. Dus als jij 1 van die persoonlijkheden niet bezat, kon je toch nooit in staat zijn uberhaubt donkere of lichte muziek te maken.

Maar dat neemt niet weg dat het bij mij WEL zo is. Ik wil NIET in een wereld leven waar de balans in voordeel is van de "lightside" omdat ik mijn duistere muziek dan niet bij de wereld vind passen.

Dan zou ik naar verloop van tijd vrolijkere muziek gaan maken en daar heb ik geen zin in. Wil mysterieuze, sinistere, donkere zweverige asociaal hard raggende soundscapende tripnoir-opwekkende beats blijven produceren. O:)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 20:49:
Hoefde een mens niet elke dag te werken,ja dan zou ik eeuwig willen leven....
want nu is leven hetzelfde als de hel...werken werken werken:/ :(

Dus het leven zou beter zijn als je elke dag thuis kon zitten op je kont en er zodra je er behoefte aan hebt een bezorger van de dichtstbijzijnde 5 sterren coffeeshop op je bel klopt!?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 20:49:
Arbeit macht frei...:/ yeah wright :S

Arbeit die je bevalt macht frei. Je lichaam is gemaakt om te bewegen en intensief te gebruiken. Als je goed bent voor je lichaam is je lichaam goed voor je geest. It`s your choice! ;)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 21:03:
en daarom hou ik van kinderen en zijn ze meestal een stuk intelligenter dan de ouders en ik vind t moeilijk ze naar die onzin die ze opschool leren te sturen maar ja mijne ziet t gelukkig ook de appel valt niet ver van de boom/

Je ontkomt er helaas niet aan. Wat je het beste kan doen is gewoon heel veel tijd aan je kid besteden en hem zoveel mogelijk in jouw ogen werkelijk belangrijke informatie leren :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 18:37:
Maar dat neemt niet weg dat het bij mij WEL zo is. Ik wil NIET in een wereld leven waar de balans in voordeel is van de "lightside" omdat ik mijn duistere muziek dan niet bij de wereld vind passen.

ik heb het ook niet over die balans gehad, alleen over de aanwezigheid O:)

Dan zou ik naar verloop van tijd vrolijkere muziek gaan maken en daar heb ik geen zin in. Wil mysterieuze, sinistere, donkere zweverige asociaal hard raggende soundscapende tripnoir-opwekkende beats blijven produceren.

en dat moet ook :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wie niet dit is de domste vraag die ik ooit heb gelezen

Waarschuw beheerder
Zou jij voor eeuwig willen leven?

Zo nee, waarom niet? (hoe oud zou je dan maximaal willen worden?)

Nee, wie weet wat voor hell het in de toekomst zal worden;) laat mij dat maar besparen :yes:
Tussen de 80 en 90 vind ik wel goed genoeg;)

Waarschuw beheerder
Dus het leven zou beter zijn als je elke dag thuis kon zitten op je kont en er zodra je er behoefte aan hebt een bezorger van de dichtstbijzijnde 5 sterren coffeeshop op je bel klopt!?

yup:D
Arbeit die je bevalt macht frei.

ben op aarde nog nooit iets qua werk tegengekomen,zo van yeah tof:(
Mijn probleem is vooral dat ik iemand anders ben 'werkhouding'bah.