Partyflock

Forumonderwerp · 855572
2 volgers · 4149x bekeken

Waarschuw beheerder
Welk beest ben jij ??

http://www.tophoroscoop.nl/top/main/chinese/main.php

I am a Doggy

voor een iets uitgebreidere omschrijving :
http://www.catharinaweb.nl/astrologie/chinese/chinese-sign.htm#HOND
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben een rat :p

Waarschuw beheerder
rat

Waarschuw beheerder
ik ben een varken!
:P
Waarschuw beheerder
Draak

Mensen die geboren zijn in het jaar van de Draak zijn gezond, energiek, prikkelbaar, driftig en koppig. Ze zijn ook eerlijk, gevoelig en moedig en ze boezemen zelfverzekerdheid en vertrouwen in. Draken zijn de meest excentrieke mensen in de oosterse dierenriem. Ze lenen geen geld en houden niet van uitbundige speeches, maar hebben de neiging snel ontroerd te zijn waardoor anderen soms een voorsprong op hen kunnen krijgen. Ze passen bij Ratten, Slangen, Apen en Hanen.
Waarschuw beheerder
ik ben ook een draak:)
Waarschuw beheerder
ik ben een os.

maar sommige dingen kloppen wel hoor wat er gezegd wordt

Waarschuw beheerder
Mensen die geboren zijn in het jaar van de Slang zijn diepzinnig. Ze zeggen weinig en bezitten grote wijsheid. Ze hoeven zich nooit zorgen te maken om geld, omdat ze op het financiële vlak veel geluk hebben. Slangen zijn vaak ijdel, egoïstisch en een beetje vrekkig. Toch hebben ze ontzettend veel sympathie voor anderen en proberen degenen die minder goed af zijn te helpen. Slangen hebben de neiging te overdrijven, omdat ze andermans mening in twijfel trekken en het liefst op zichzelf vertrouwen. Ze zijn vastberaden in alles dat ze doen, wat dat ook mag zijn, en haten het om te falen. Ook al lijken ze kalm aan de buitenkant, ze zijn intens gepassioneerd van binnen. Verder zijn Slangen meestal knap en ze hebben soms echtelijke problemen omdat ze wispelturig zijn. Ze passen het best bij de Os en de Haan.

klopt niet allemaal vind ik :/
Waarschuw beheerder
schapie schapie

Waarschuw beheerder
ossss
Waarschuw beheerder
een rat

Algemene Chinese Horoscoop voor de of het Rat,

Mensen die geboren zijn in het jaar van de Rat staan bekend om hun charme en oefenen een aantrekkingskracht uit op het andere geslacht. Ze werken hard om hun doelen te bereiken, jagen rijkdom na, en de kans is groot dat ze perfectionistisch zijn. Ze zijn in wezen zuinig met geld. Ratten worden snel kwaad en houden ervan om te roddelen. Ze hebben grote ambities, en ze zijn normaal gesproken erg succesvol. Ze passen het best bij mensen die geboren zijn in het jaar van de Draak, de Aap en de Os.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chanty O:) op maandag 10 april 2006 om 19:43:
ik ben ook een draak

you are my tiger;):P

Waarschuw beheerder
slang
Waarschuw beheerder
Algemene Chinese Horoscoop voor de of het Tijger,

Mensen die geboren zijn in het jaar van de Tijger zijn gevoelig, kunnen diep nadenken en beschikken over het vermogen veel sympathie voor anderen te voelen. Ze kunnen echter extreem driftig zijn. Andere mensen hebben veel respect voor hen, maar soms komen mensen uit het jaar van de Tijger in conflict met oudere mensen en mensen die leiding geven. Soms kunnen ze geen beslissingen nemen, wat kan leiden tot een ondoordachte en overhaaste beslissing of tot een goede beslissing, die te laat komt. Ze wantrouwen anderen, maar zijn heldhaftig en krachtig. Mensen uit het jaar van de Tijger passen het best bij Paarden, Draken en Honden.

Waarschuw beheerder
donateur
Algemene Chinese Horoscoop voor de of het Os,

Mensen die geboren zijn in het jaar van de Os zijn geduldig, zijn stille mensen en boezemen anderen zelfvertrouwen in. Echter, ze hebben de neiging excentriek en zeer fanatiek te zijn en zijn snel kwaad. Ze kunnen bijzonder opvliegende buien hebben. Ze zeggen niet veel, maar als ze het doen dan blijkt dat ze zeer welsprekend zijn. Ossen zijn mentaal en fysiek alert. Over het algemeen zijn ze makkelijk in de omgang, maar ze kunnen bijzonder koppig zijn, en ze houden er absoluut niet van om te falen of om tegengesproken te worden. Ze passen het best bij mensen uit het jaar van de Slang, de Haan en de Rat.

Waarschuw beheerder
ik ben een tijger :P
Waarschuw beheerder
Een hond
Waarschuw beheerder
paard,klopt best wel 8)

Waarschuw beheerder
Draak

Algemene Chinese Horoscoop voor de of het Draak,

Mensen die geboren zijn in het jaar van de Draak zijn gezond, energiek, prikkelbaar, driftig en koppig. Ze zijn ook eerlijk, gevoelig en moedig en ze boezemen zelfverzekerdheid en vertrouwen in. Draken zijn de meest excentrieke mensen in de oosterse dierenriem. Ze lenen geen geld en houden niet van uitbundige speeches, maar hebben de neiging snel ontroerd te zijn waardoor anderen soms een voorsprong op hen kunnen krijgen. Ze passen bij Ratten, Slangen, Apen en Hanen.
Waarschuw beheerder
ooo dat weet ik wel, een sex-beest :P
Waarschuw beheerder
ik ben een slang wist het wel .. Een verliefde Slang is erg gelukkig en houdt meer van seks dan alle andere Chinese dierenriemtekens

Waarschuw beheerder
ik ben een schaap:D

Waarschuw beheerder
een luiaard

Waarschuw beheerder
Snake :D
Waarschuw beheerder
Algemene Chinese Horoscoop voor de of het Tijger,

Mensen die geboren zijn in het jaar van de Tijger zijn gevoelig, kunnen diep nadenken en beschikken over het vermogen veel sympathie voor anderen te voelen. Ze kunnen echter extreem driftig zijn. Andere mensen hebben veel respect voor hen, maar soms komen mensen uit het jaar van de Tijger in conflict met oudere mensen en mensen die leiding geven. Soms kunnen ze geen beslissingen nemen, wat kan leiden tot een ondoordachte en overhaaste beslissing of tot een goede beslissing, die te laat komt. Ze wantrouwen anderen, maar zijn heldhaftig en krachtig. Mensen uit het jaar van de Tijger passen het best bij Paarden, Draken en Honden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
een os
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
naaktslak

Waarschuw beheerder
draak

Waarschuw beheerder
Draak:p

Waarschuw beheerder
de rat :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jaar/ascedant/maand Tiger/paard/rat westers waterman/tweeling/boogschutter and extraterrestial alien cosmos nomad spirit met beschermengel 1 meester en vele goden buddha,s taoists die beetje letten op me af en toe snappie? oja geloof jij dit? god bless U!

Waarschuw beheerder
Draak

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 13:22:
een luiaard

:no: jij bent gewoon n hond...remember??!!! b)

Waarschuw beheerder
een rasechte Tijger....

In ieder geval, geen verkeerde omschrijving!

Waarschuw beheerder
Slang

Waarschuw beheerder
Ik ben een Konijn :P

Waarschuw beheerder
ik ben een paard :/

Waarschuw beheerder
Tijgerrr

Waarschuw beheerder
I'm A TiGeRrrrrrrrrrrrr......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:[ I am a Monkey :vaag:

Waarschuw beheerder
een uil:

Rustig, bestuderend, intelligent, nachtelijk, opmerkzaam
Waarschuw beheerder
ben hond..

maar in die beschrijving klopt echt nie alles :s

Waarschuw beheerder
DRAAK en overtuigend ook

Waarschuw beheerder
een konijn

Algemene Chinese Horoscoop voor de of het Konijn,

Mensen die geboren zijn in het jaar van het Konijn zijn helder, getalenteerd en ambitieus. Ze zijn braaf, gereserveerd, en hebben een buitengewoon gevoel voor smaak. Konijnen worden bewonderd en vertrouwd en zijn vaak financieel goed af. Ze zijn gek of roddelpraatjes maar zijn tactvol en over het algemeen ook vriendelijk. Konijnen verliezen bijna nooit hun geduld. Ze zijn slim als het op zaken doen aankomt, en omdat ze gewetensvol zijn zullen ze nooit proberen onder een contract uit te komen. Ze zouden goede gokkers zijn, omdat ze de griezelige gave bezitten altijd de juiste keuze te maken. Ze gokken echter zelden, omdat ze conservatief en wijs zijn. Ze passen het best bij mensen die geboren zijn in het jaar van het Geit, het Varken en de Hond.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
een haan

Waarschuw beheerder
Aap, de beste zijn dat.

Waarschuw beheerder
Hond...

Waarschuw beheerder
behehehhee, een schoap