Partyflock
 
Forumonderwerp · 855525
­ Nederland
Vrijdagavond de 31e van Maart ga ik voor de eerste keer voor echt publiek draaien :D Ik draai in The Game Syndicate in Rotterdam (y) Hebben er mensen nog hints voor me waar ik rekening mee moet houden ofzo ? :)
ik heb nog niet echt vaak voor publiek gedraaid, maar eerste keer dat ik voor publiek moest draaien was ik super zenuwachtig.
alles ging echt mis, kon me slecht concentreren en daardoor liep niet alles de hele tijd gelijk.
ja ik denk gewoon niet teveel op de mensen in zaal letten ofzo.
Artiest {SHOWLIST artist 61507, 38666, 43052, 35651, 5418}
niet teveel gefocused zijn op datgene wat je aan het doen bent :D
als je teveel bezig bent met het gelijk laten lopen van een plaat gaat het mis :yes:
lekker je ding doen en uit je plaat gaan (f)
Uitspraak van Niekeeps op maandag 8 mei 2006 om 22:51:
Uitspraak van Sjonnyconfuse op woensdag 3 mei 2006 om 18:38:
nou hoe is het afgelopen???

resultaat

Hahaha :P Het ging wel goed hoor, maar als je iets anders leuks wil, zul je offers moeten geven :)
 
Ik heb hartelijk moeten lachen om het "resultaat" van die 31e maart. Maar hieruit blijkt dat je hart niet bij muziek ligt, anders had je die scooter wel op een andere manier bemachtigd. Ach het is ook niet voor iedereen weggelegd. Toch leuk dat je een ervaring rijker ben (y) en welicht nu ook een scooter :P

Ciao!! En rij voorzichtig!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 12:23:
Ik heb hartelijk moeten lachen om het "resultaat" van die 31e maart. Maar hieruit blijkt dat je hart niet bij muziek ligt, anders had je die scooter wel op een andere manier bemachtigd. Ach het is ook niet voor iedereen weggelegd. Toch leuk dat je een ervaring rijker ben en welicht nu ook een scooter

Ciao!! En rij voorzichtig!!

Ik denk dat ik ooit nog wel eens draaitafels koop, want ik doe ze wel met moeite weg. Ze staan nu alleen te verstoffen (figuurlijk bedoeld, want de stofkappen zitten erop:P) Dus daarom vind ik het beter als ik er iemand anders blij mee kan maken :)

En dat voorzichtig rijden komt wel goed hoor ;)
Artiest {SHOWLIST artist 39362, 34000}
zonde! :|:O
Uitspraak van DJ sinaK-E op maandag 8 mei 2006 om 13:15:
Ik hoorde zelf echt elk foutje en was zeker niet te spreken over mijn eigen set, terwijl de mensen in de zaal mooi los gingen. Heb bijna alleen maar complimenten gekregen...

mensen wisten niet waar ze het over hadden hahaha zijn niet goed wijs



nee je hebt toen wel toppie gedraaid hoor(K)
90% van wat in een zaal staat hoort het niet wanneer je een fout maakt, dat interesseert ze niet, als je maar leuke plaatjes draait, alleen is het niet leuk voor jezelf. Meestal zijn het dan wel de andere 10% die kritiek geven :yes: of zeggen hoe je gedraaid hebt
 
Uitspraak van JvO op dinsdag 9 mei 2006 om 17:12:
Dus daarom vind ik het beter als ik er iemand anders blij mee kan maken

Ik word alleen niet erg blij van belt-drive moet ik eerlijk zeggen :P
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 18:15:
Uitspraak van j0han op dinsdag 9 mei 2006 om 17:12:
Dus daarom vind ik het beter als ik er iemand anders blij mee kan maken

Ik word alleen niet erg blij van belt-drive moet ik eerlijk zeggen

Ach, er zijn mensen die er wel blij mee kunnen zijn :P toen ik ze kreeg was 'k best wel erg blij :P
 
Artiest Sjonny M
mijn allereerste keer voor publiek was 8 jaar geleden had toen al 3 jaar bij een maat van me gedraaid maar was super zenuwachtig. nu sta ik bijna te fluiten maar voel me nog erg ongemakelijk als er is wat fout gaat

heb onderhand wel al me eigen radio programma van 2 uur bij de lokale omroep

das wel erg gaaf
Werkzaam bij 4-Uz Events
Artiest Men-Oh
Uitspraak van JvO op dinsdag 7 maart 2006 om 15:55:
Hebben er mensen nog hints voor me waar ik rekening mee moet houden ofzo ?

Weet niet hoe lang je moet draaien, maar ga voor het draaien naar de wc :jaja:

Best klote als je 1,5 uur moet draien en je staat zelf harder te dansen dan de mensen op de vloer :D
 
ik ga lkkr voor nep publiek draaien b) :smoke:
 
Gewoon je ding doen,en gaan godver!!!