1803x bekeken
Bij mij altijd wel
Dan ben je vast heel jaloers op mij
Dan ben je vast heel jaloers op mij
Zeker weten vroeger ging dat bij mij ook nog wel maar tegenwoordig
Als t kon zou ik zo met je ruilen
Als t kon zou ik zo met je ruilen
Dat is nou lief van je
Dat is nou lief van je
Leuk hoe je puur eigenbelang en lief zijn soms kunt combineren he
elk uur wat eten,liefst gewoon boterham met iets erop, vet eten juist niet teveel doen, vet is zwaar en daar eet je minder van( zit je langer vol van) 
om het uur dus, veel fruit, veel drinken, eventueel shakes nemen, je kunt ook shakes kopen bij de apotheek die zijn juist speciaal voor mensen die weinig eten, 1 pakje bevat geloof ik 500 calorien en veel vitamines, als je die er extra bijneemt kom je wel aan.
veel tussendoortjes eten, en veeeeeel slapen!
om het uur dus, veel fruit, veel drinken, eventueel shakes nemen, je kunt ook shakes kopen bij de apotheek die zijn juist speciaal voor mensen die weinig eten, 1 pakje bevat geloof ik 500 calorien en veel vitamines, als je die er extra bijneemt kom je wel aan.
veel tussendoortjes eten, en veeeeeel slapen!
Zit al jaren met hetzelfde probleem....1m.84 en 65kg..
Heb alles al geprobeert, shakes, vet eten, bakken met vla en cruesli voor het slapen gaan, de hele dag door vreten...
Het enige wat dit teweegbrengt is meer schijten...
Ik raad je aan om naar een diëtist te gaan, een spieronderzoek te laten doen, en een lymfklier onderzoek...
Verder niet roken (wat mij niet lukt) en geen drugs gebruiken...
Komt met de jaren hoop ik dan.. 
Heb alles al geprobeert, shakes, vet eten, bakken met vla en cruesli voor het slapen gaan, de hele dag door vreten...
Het enige wat dit teweegbrengt is meer schijten...
Ik raad je aan om naar een diëtist te gaan, een spieronderzoek te laten doen, en een lymfklier onderzoek...
Verder niet roken (wat mij niet lukt) en geen drugs gebruiken...
laatste aanpassing
gaan eens naar Perry Sport. Weightgainers genoeg
inderdaad bij elke maaltijd een paar eetlepels met weightgainer doorheen gooien en daarnaast veel eten.
sportschool kan ook geen kwaad.
kijk toch al wa hele nuttige tips toch eens proberen
maar wilde eigenlijk eerst wat aankomen en dan gaan trainen
kan je beter gewoon tegelijk doen.
als je traint dan gaat het lichaam ook meer eiwit opnemen.
waardoor je spiervolume groeit waardoor je weer zwaarder wordt
Er is maar 1 oplossing de rest is nietwaar!!
Meer eten als je verbrand!!
Weight gainer helpt goed.
{is een shake van Koolhydraten.}
En je kunt het beste meteen al beginnen met sporten want als je sport werkt je verbrandings motor sneller.

Juist ja geleidelijk aan is beter steeds je voeding met 500 kal verhogen en je lichaam niet proberen te laten wennen aan het eten! 1 week veel eten daarna b.v. 2 dagen meer eiwitten er in en minder Koolhydraten.
Meer eten als je verbrand!!
Weight gainer helpt goed.
{is een shake van Koolhydraten.}
En je kunt het beste meteen al beginnen met sporten want als je sport werkt je verbrandings motor sneller.
Veel pasta's en koolhydraten eten. Brinta, brood, gekookte aardappelen, ga maar door. Juist geen vette troep! Iedere 2 à 3 uur wat eten.
Ik zou het maar geleidelijk aan doen!!
Juist ja geleidelijk aan is beter steeds je voeding met 500 kal verhogen en je lichaam niet proberen te laten wennen aan het eten! 1 week veel eten daarna b.v. 2 dagen meer eiwitten er in en minder Koolhydraten.
Veel vette shit eten
wha als het zo makkelijk was!