2431x bekeken
| Betreft: | evenement: Hrdstl, zaterdag 8 april 2006 om 23:00 |
donateur
afgelopen weekend al te veel HRSTL gehoord
donateur
laatste aanpassing
donateur
Ik zeg dat één van de beste HRDSTL edities in aantocht is!
Vol verwachting klopt mijn hart!
Vol verwachting klopt mijn hart!
precent & natuurlijk is Bigster ook van de party (nog geen hardstyle gemist/hardstyle goeroe)!!
precent & natuurlijk is Bigster ook van de party
heyyyyyyyyyyy jongens!!!
gaan we voor dat we heen gaan ook ff weer bowlen
zeker weer aanwezig !!
Onze nieuwe binnenkomers "Headhunters" doen een liveset 
Das wel lache
Check voor nog meer info op www.hrdstl.nl
Das wel lache
Check voor nog meer info op www.hrdstl.nl
laatste aanpassing
Onze nieuwe binnenkomers "Headhunters" doen een liveset
Das wel lache
Liveset heb ik al gezien op XQ, had eigenlijk wel gehoopt dat ze nu hun draaikunsten kwamen laten zien. Maar live was het vorige x ook heerlijk los gaan, dus ik zal niet nog verder gaan klagen
donateur
Lekker housen!
www.VanGodLos.net zal ook weer foto's maken

De partyfotograaf van HRDSTL zelf zal er lopen gewapend met zijn camera.
En fotograaf van powerpicture is aanwezig gloof ik
www.VanGodLos.net zal ook weer foto's maken
laatste aanpassing
15 euro deurverkoop jammerlijk duur, 3 edities terug nog tientje betaald aan de deur
naja, knalluh met die hap
Uhhh sorry hoor, heb je de line up bekeken??????????????
EEN KOOPJE!!!!!!!
Komt bij dat de drank weer niet al te duur is.
Al met al............. prima prijsje, fantastisch feest en geweldige DJ'S zoals de beste..... DEE-D
SEE YA'LL
EEN KOOPJE!!!!!!!
Al met al............. prima prijsje, fantastisch feest en geweldige DJ'S zoals de beste..... DEE-D
SEE YA'LL
15 euro deurverkoop jammerlijk duur, 3 edities terug nog tientje betaald aan de deur
EEN KOOPJE!!!!!!!
SEE YA'LL
HRDSTL gaat er al beter op vooruit en sinds 2006 zijn er zelfs al 2 tot 3 bekende dj`s per HRDSTL plus nog de resident dus kan die 15 echt wel uit jah
tsja, als je dan naar je profiel kijkt:
Beroep: student & werkloze!
dan snap ik dat je dit duur vindt (niet verkeerd bedoeld hoor!!!) maar ik vind het ook niet duur voor wat je krijgt, zijn er zelfs al 2 tot 3 bekende dj`s per HRDSTL plus nog de resident
kijk , en dat is nu juist de spirit
Ik ben er zelf ook eindelijk weer eens bij. Gaat mal denk ik
laatste aanpassing
15 euro,25 euro wat maakt het uit gewoon knalln
15 euro,25 euro wat maakt het uit gewoon knalln
maakt zeker uit! Je wil toch kwaliteit voor datgene wat je betaald?
Ik verwacht nu op z'n minst gratis eten en onbeperkt drinken voor die entreeprijs!!!
Het is toch van de zotte!
ik quote:
12,50 godverdomme afzetters
voor een paar hardstyle dj's
Dat gezeur om die prijs 
12,50 valt reuze mee en jah bij de deur 15 ... had je een kaartje moeten kopen, wat nog steeds kan
Voor de mensen die al eens op HRDSTL zijn geweest moeten weten dat de sweer top is en er altijd goeie dj`s bij zijn geweest ... voor 12,50?????
Als dat al te veel is moet je stoppen met teren op onze belastings centen en aan t werk gaan
Gwoon knalle @ HRDSTL
12,50 valt reuze mee en jah bij de deur 15 ... had je een kaartje moeten kopen, wat nog steeds kan
Voor de mensen die al eens op HRDSTL zijn geweest moeten weten dat de sweer top is en er altijd goeie dj`s bij zijn geweest ... voor 12,50?????
Als dat al te veel is moet je stoppen met teren op onze belastings centen en aan t werk gaan
Gwoon knalle @ HRDSTL
Ja Tommy, maar dit mannetje heeft kennelijk eens een blauwtje gelopen op dit feest, want hij doet niets anders dan juist dit feest naar beneden halen, terwijl de recenties telkens heel goed zijn. Ook andere feesten haalt hij graag naar beneden
Hij is zo iemand die naar hij zelf zegt
Geen aandacht aan besteden joh
Hij is zo iemand die naar hij zelf zegt
Voordat we naar Huize Maas gingen werd er eerst van te voren afgesproken bij iemand thuis. Dit om de kosten te besparen. Thuis drinken blijft altijd goedkoper dan in een uitgaansgelegenheid. En tegenwoordig word je als student wel gedwongen om thuis in te drinken
need I say more? (lijkt me normaal dat vrouwen op zulke jongetjes afknappen toch?)Niets gepresteerd in zijn nutteloze leventje en samen met zijn vriendje lekker anderen afkraken. Geen aandacht aan besteden joh
laatste aanpassing
donateur
komt dr wellicht nog een timetable? 
hoelaat begint het?
8 juli weer een next HRDSTL om 23:00 uur uiteraard
https://vip.partyflock.nl/party/62630
laatste aanpassing

![[img width=603 height=400]http://arc.0daymeme.com/2E/normal_hrdstl48781jpg.2EkKldSaJAGRgR_rF1IPco.full.jpg[/img]](http://arc.0daymeme.com/2E/normal_hrdstl48781jpg.2EkKldSaJAGRgR_rF1IPco.full.jpg)