Partyflock

Forumonderwerp · 855449
Ik gebruik nu vrijwel alleen nog maar speed op feesten. De reden hiervan:

-ik word er veel minder verrot van...
-minder nodig....
-veeeeel meer energy
-xtc gevoel doet me vrij weinig meer....

Wat is jou mening als je deze 2 soorten vergelijkt met elkaar? En ik vraag me af waarom er altijd gezegd wordt, dat speed zo'n troep is? :S

Kom is met feiten! :P Want ik ben van mening dat XTC schadelijker is als speed....:yes:

xtc is in de dosering dat mensen het meestal nemen op een feest denk ik wel schadelijker voor je als wat speed..

maar ik vind de uitwerking van speed gewoon helemaal niks waard, geen lekker gevoel waar je de kriebels van in je buik krijgt..
al zijn het met xtc ook wel vaak steken geworden ;)
maar daar pak je gewoon een beetje G voor bij het inslaan en dan heb je nergens last van 8)

en dan maar niet te praten over wat voor een taferelen ik heb meegemaakt met mensen die een paar niffies pep teveel op hadden :X
laatste aanpassing
pep met een pure joint=(y) toch het 'vage' erbij.. pep alleen ben ik toch ff iets te helder.. al die mensen van de x die komen vragen 'of je ook zo lekker hard gaat' en je dan 'nuchter' voelen.. vind x ook lekkerder als ik er ff een tijdje pauze tussendoor gooi :D

XTC is volgens mij schadelijker voor de hersens... zo ver deze aanwezig zijn dan...en oververhitting is een risico

SPEED richt meer schade aan de lever en tanden enz vinden t niet zo leuk.... bij hoge dosis heb je kans hartproblemen enz...

Verrot enz? dr voor en dr na veel fruit enz eten... nooit nergens last van.. nee ook eerste keer niet...
laatste aanpassing
speed is gew00n een wonder middel:D
op een hardcorefeest is dat t0g het leukste wat ju ken nemen:D
En speed en pillen dat is t0g en beste:D lkkr vaaaaaggg zijn daar houw ik van :D;)
eigenlijk weer overgegaan van speed naar xtc, met speed voelt het net alsof mijn buik uit elkaar knalt de volgende dag
Uitspraak van Ladyxima op zondag 12 maart 2006 om 22:30:
pep met een pure joint= toch het 'vage' erbij

knetter vaag :respect:
Uitspraak van Chrizzoo op zaterdag 11 maart 2006 om 16:41:
Uitspraak van Klavertripper:[ [PPT] op zaterdag 11 maart 2006 om 16:40:
maja ik zit er ook niet aan

en nee.. hun ook niet aan mij

8)