Partyflock

Forumonderwerp · 855240

Waarschuw beheerder
Wie heeft hier ook last van.....ik zelf heb jaren geleden bolimia gehad maar kwam er gelukkig weer bovenop :)

Nu na twee kids heb ik weer last van dat onzekere gevoel,terwijl iedereen zegt man je hebt twee kids gehad en dat ik trots mag zijn op mn lijf...

Maar goed dat ben ik dus niet en zit weer vol met twijfels :(
Wie heeft dit ook of gehad en wat deed je eraan?

(graag normale reacties en intreseert je dit niet zoek een ander topic uit wat je wel boeit *thanks* :flower: )
Waarschuw beheerder
Ben de laatste jaren wel iets aangekomen(komt door te veel drank :() maar ben nu hard op weg en ze gaan er af de kilo`s :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben niet dik,neig eerder naar te dun,maar er zijn periodes dat ik mezelf wel dik vind.
dan vind ik ineens dat ik een dikke kont heb terwijl iedereen zegt van niet.
Meestal vind ik dat als ik ongesteld ben.
Waarschuw beheerder
donateur
ben er heel veel mee bezig.. vergelijk mezelf met anderen.. en dan denk ik dat ik te dik ben..

maar dat is niet zo... het is iets wat tussen je oren zit..
Waarschuw beheerder
Ja dat is helemaal waar!
Maar ik ben ook altijd bezig met wat anderen van me vinden.
Heeft met onzekerheid te maken denk ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Astrid (l) op maandag 24 april 2006 om 22:42:
Heeft met onzekerheid te maken denk ik.

Ja maar ook al weet je dat het met onzekerheid te maken heeft kan het nog steeds een probleem zijn..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rebel :[ op zondag 12 maart 2006 om 10:33:
ik ben niet dik, vind mezelf ook niet dik...al kom k 5 kilo aan leg k daar dus eg nie wakker van

Zou willen dat ik zo kon denken :D

Waarschuw beheerder
met de zwangerschap was ik 20 kilo aangekomen mijn zoontje is nu 1½ en ik ben nu eindelijk 22 kilo weer kwijt ik voel mee meestal nog wel dik ligt er net aan wat ik aan heb
laatste aanpassing

Artiest Rayman
Waarschuw beheerder
Daar ken ik er nog wel meer van :)