Partyflock

Forumonderwerp · 855157
648x bekeken
Waarschuw beheerder
wie heeft er weleens bij stil gestaan?

ooit ervaringen ermee gehad?

wij mensen kunnne allemaal communiceren via telepathie onbewust gebeurd dat ook weleens bijv. met de persoon waar je vaak me op trekt dat je al weet wat de ander al zegt omdat de andere het al dacht.

maar goed ik had een tijd geleden een test verzonnen om dit aan te tonen...

zo schreef ik een cijfer tussen 1 en 10 op een blaadje en dar vertelde ik het getal via mijn gedachte...en in dit geval mijn vriendin had het keer op keer goed...en later tussen 1 en 20

het heeft bevestigd wat ik altijd al dacht en dat is dat we kunnen communiceren zonder ook maar een woord te spreken.

wie heeft hie rook ervaring mee en wie weet toevallig hoe je dit kan oefenen?

Waarschuw beheerder
Ik heb wel wat beters te doen met mn vrije tijd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op maandag 6 maart 2006 om 12:22:

:jaja:

Vaak met m'n moeder, dat we elkaar precies tegelijkertijd willen bellen
Waarschuw beheerder
donateur
jah ik ga ook geen eigen onderzoekjes houden.
Waarschuw beheerder
Ja ik geloof best in telepathie.. maar ga niet mijn vrije tijd er aan besteden om bijvoorbeeld een onderzoekje/test te doen om het nogmaals te bewijzen..

Nee, heb wel iets beters te doen ;)

Waarschuw beheerder
zo schreef ik een cijfer tussen 1 en 10 op een blaadje en dar vertelde ik het getal via mijn gedachte...en in dit geval mijn vriendin had het keer op keer goed...en later tussen 1 en 20

ik deed dit dus met me eeneiige 2-lingbroer...
en ik zal je wat vertelle..

de uitkomst was als volgt:

we hadde alles fout....maar dan ook egt alles....dus denk dat het experiment goed hebbe afgeslote met de conclusie

dat het bullshit is!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 12:32:
deed dit dus met me eeneiige 2-lingbroer...
en ik zal je wat vertelle..

de uitkomst was als volgt:

we hadde alles fout....maar dan ook egt alles....dus denk dat het experiment goed hebbe afgeslote met de conclusie

dat het bullshit is!

Ik geloof zeker wel dat het kan werken.
Maar 'nerds gone wild' dit heefto ok te maken met een eerdere discussie die wij hadden. Over het feit dat de mens maar een x aantal % van de hersenen kunnen gebruiken.
Wanneer een mens meer kan gebruiken, zal deze ook gebruik kunnen maken van telepathie.
Het kan dus werken deze test, maar dat is niet voor iedereen zo. Het ligt er maar net aan hoever die persoon ontwikkeld is met het onderbewustzijn, aanvoelen en het beschikken van extra zintuigen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat dat niet bestaat, maar dat je elkaar gewoon zo goed kent dat je bepaalde denkwijzes en uitspraken overneemt, en de rest is meer toeval.

Ja, ik wilde je net bellen.

We hebben de hele dag gewerkt, dus het moet wel 's avonds, en we kijken allebei naar een bepaald programma, dus dan bellen we niet.. En dan al die keren dat iemand belt dat je diegene niet net wilt bellen, die onthoud je niet, want dat is niet "bijzonder".

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hupkarella op maandag 6 maart 2006 om 12:42:
Ik denk dat dat niet bestaat, maar dat je elkaar gewoon zo goed kent dat je bepaalde denkwijzes en uitspraken overneemt, en de rest is meer toeval.

dit denk ik ook...is veel aanneemlijker...

Waarschuw beheerder
mens maar een x aantal % van de hersenen kunnen gebruiken.
Wanneer een mens meer kan gebruiken, zal deze ook gebruik kunnen maken van telepathie.
Het kan dus werken deze test, maar dat is niet voor iedereen zo. Het ligt er maar net aan hoever die persoon ontwikkeld is met het onderbewustzijn, aanvoelen en het beschikken van extra zintuigen.

Aanvulling:
Een mensen gebruikt maximaal 18 tot 22% van zijn hersencapaciteit TEGELIJKERTIJD.
Het is dus niet zo dat 80% van je brains useless zijn wat veel mensen denken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 12:56:
Een mensen gebruikt maximaal 18 tot 22% van zijn hersencapaciteit TEGELIJKERTIJD.

Hee, leuk dat je dat zegt, ook wel logisch ook trouwens. (y)
Waarschuw beheerder
Toevallig een bril met spiegelende glazen? o:)

Waarschuw beheerder
donateur

heb dat wel es met een vriendin van mij...is wel grappig :yes: :9 zegt ze ook altijd telepathie hehe :9
Waarschuw beheerder
veel mensen doen bepaalde dingen voorkomen als telepathie terwijl het niet zo is..
Denk maar eens aan het telefoongesprek... je belt iemand op en dan hoor je: ik wilde je net bellen etcetc

Dit is bij mij geen telepathie meer..

Waarschuw beheerder
is wel een leuk spel....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 12:56:

Het meeste is dus wel gewoon useless. Als we echt voor de volle 100% onze hersenen hadden kunnen gebeuren (wat overigens nog wel gaat gebeuren, omdat de mens zich ontwikkeld in de loop der jaren, alleen wij maken dat niet meer mee) Dan kunnen we wel gebruik maken van telepathie. Dan zouden we ook de toekomst kunnen zien en zouden we geen misstappen in het leven meer maken.
Mensen die in de toekomst kunnen kijken bv, beschikken die extra zintuig. Deze mensen hebben weten om te gaan met spiritualiteit en het leren omgaan met de extra zintuig. Dit heeft te maken dat hun hersenen verder ontwikkeld is als dat van een 'normaal' persoon.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 13:12:
Mensen die in de toekomst kunnen kijken

ik geloof hiero niet in....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 13:15:
ik geloof hiero niet in....

Dat moet je helemaal zelf weten.
Maar als jij een rond koekje in je hand hebt... geloof jij dan ook niet dat het koekje rond is?
Je kan wel zeggen, 'ik geloof dat niet' maar hoe kun je iets nou niet geloven als het wél zo is? Das gewoon tegen een feit in gaan. Best zinloos eigenlijk.
Je zou natuurlijk ook gewoon eens verder kunnen kijken dan je neus lang is natuurlijk. :) Of is het bij jou echt zo; 'wat een boer niet kent, dat eet ie niet?'

Waarschuw beheerder
ik heb nog nooit egt bewijs gezien dat het bestaat..en de toekomst is onvoorspelbaar....

wat de boer niet kent eet die niet..gaat voor mij niet op....

maar ik ben iemand die feiten wil zien...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 13:23:
..en de toekomst is onvoorspelbaar..

En wat nou, als je je eigen leven al gekozen hebt, voordat je stoffelijk bent? En dus je leven al bekend is. Echter omdat je niet de volledige 100% van je hersenen tegelijkertijd kunt gebruiken, jij dus 'vergeten' bent wat je gekozen hebt.

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 13:23:
maar ik ben iemand die feiten wil zien...

Dan moet je je eigen openstellen tot dat soort zaken. En jezelf verdiepen in deze dingen, je kennis vergroten. Dan komen de feiten vanzelf.
Waarschuw beheerder
met mijn vriend heb ik dat soort dingen ook regelmatig:yes:
dat we op hetzelfde moment een gesprek ergens over willen beginnen of dat we hetzelfde denken of willen..
echt vaag..
maarja telepathie (lijkt mij) zou dan toch bij iedereen moeten werken?? en niet bij 1 bepaald persoon, dat lijkt me in ieder geval sterk..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 13:26:
En wat nou, als je je eigen leven al gekozen hebt, voordat je stoffelijk bent? En dus je leven al bekend is

dit is je leven richting geven..ik wil politie agent worde...dus dan leef je er naar toe...

tot je word afgekeurd...moet je weer opnieuw beginne..en is je toekomst verandert....of je krijgt een ongeluk...als je dat kon wete..dan zou je een andere toekomst genome hebbe...

Waarschuw beheerder
telepathie is meer dan elkaars gedachte leze..het is meer elkaars gedachtegang kenne...
Waarschuw beheerder
net zoals bij geesten oproepen ofzo..
je vraagt bijvoorbeeld ''hoe oud word ik''
volgens mij stuurd je gedachte je dan gewoon naar een bepaald getal en ga je daar idd naartoe leven..
maar als je er bijvoorbeeld totaal niet mee bezig zou zijn..blijf je ook gewoon leven

je gaat die dag zo opletten op bepaalde dingen, en misschien let je wel ''teveel'' op..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 13:28:
dit is je leven richting geven..ik wil politie agent worde...dus dan leef je er naar toe...

tot je word afgekeurd...moet je weer opnieuw beginne..en is je toekomst verandert....of je krijgt een ongeluk...als je dat kon wete..dan zou je een andere toekomst genome hebbe...

Nee ik bedoel in zn algemeen. Je hebt alle momenten en ervaringen gekozen. Ook de dingen die mis gaan, ongelukken, mensen die je verliest, 'fouten' etc etc..
Dus niet de richting geven. Want ook dat staat vast. Je kiest je eigen leed, verdriet, geluk, alles.
Alles gebeurd namelijk met een reden.

Waarschuw beheerder
vrouwe zijn er denk gevoeliger voor als manne...om hier in te gelove...

hun hebben een hoger e.q wat hierin denk meespeelt...
Waarschuw beheerder
vrouwe zijn er denk gevoeliger voor als manne...om hier in te gelove...

hun hebben een hoger e.q wat hierin denk meespeelt...

ik geloof er niet in..
ik wil bewijzen zien..

Waarschuw beheerder
haha..ik wil ook bewijzen zien...

maar vrouwe zijn hiero in het algemeen meer mee bezig als mannen...
Waarschuw beheerder
haha..ik wil ook bewijzen zien...

maar vrouwe zijn hiero in het algemeen meer mee bezig als mannen...

dat zou idd best kunnen..:)
maarja, mijn vriend geloofd daar volgens mij wel in:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 13:33:
Nee ik bedoel in zn algemeen. Je hebt alle momenten en ervaringen gekozen. Ook de dingen die mis gaan, ongelukken, mensen die je verliest, 'fouten' etc etc..
Dus niet de richting geven. Want ook dat staat vast. Je kiest je eigen leed, verdriet, geluk, alles.
Alles gebeurd namelijk met een reden.

ik doe dinge impulsief..en ik denk niet dat het al vast staat wat ik morge ga doen..buite me werk om...

zo vandaag stap ik in me auto...en ineens rij ik iemand dood....mijn leve is dan verwoest..en zijn leven is weg...en dat hoort dan maar zo te zijn...

wat gebeurt is is gebeurt..maar denk niet dat het voorbestemd is...

Waarschuw beheerder
donateur
Nou heeft niets te maken met het vrouw zijn. Zijn genoeg mannen die zich hiermee bezig houden. Ligt er maar net aan waar je interesses liggen. :)
Maar wat dat betreft heeft ieder zn eigen recht om dingen te geloven en ze op die manier te zien, zoals jij ze graag wilt zien. Dus is het voor mij zinloos om hier verder op in te gaan.
Willen jullie bewijzen? Loop de bieb in, of bezoek eens wat andere sites dan alleen partyflock ;)
:flower:

Waarschuw beheerder
ja, ok...maar wat in die boeke staat is dat door objectieve mense geschreven? onderzoeken zijn beinvloedbaar...

de mense die die boeke schrijve hebben er vaak al ervaringen mee....waardoor ze niet meer objectief kennen zijn..en zo de waarheid verdraaien naar wat ze willen geloven....
Waarschuw beheerder
donateur
Heb wel tijd zo'n periode gehad dat ik een plaat dacht op een feest en dat die na minuut of 10 ook echt kwam...

Of heb ik dan meer gevoel voor muziek?? O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien..
Misschien ook niet ;)

Wat verlies je ermee om het te proberen?
Kijk als iemand iets voelt op een bepaalde manier, wil niet zeggen dat jij dat ook zo moet voelen. Je kan natuurlijk je eigen gevoel ontwikkelen. :)

Waarschuw beheerder
ja..misschien kwam die wel niet na 10 minute..maar na 1 uur.....en dat uur leek wel 10 minute..

maar hij kwam wel!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 13:47:
Misschien..
Misschien ook niet

Wat verlies je ermee om het te proberen?
Kijk als iemand iets voelt op een bepaalde manier, wil niet zeggen dat jij dat ook zo moet voelen. Je kan natuurlijk je eigen gevoel ontwikkelen.

telepathie ok..maar in de toekomst kijke nee...

maar was een leuke discussie!
Waarschuw beheerder
Heb wel tijd zo'n periode gehad dat ik een plaat dacht op een feest en dat die na minuut of 10 ook echt kwam...

Of heb ik dan meer gevoel voor muziek??

standaard nummers komen altijd:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof er wel in, en misschien is het best zonde dat men er verder weinig of niks mee doet.
Waarschuw beheerder
waar ik trouwens wel in geloof is dat wij egt niet de enigste zijn in dit universum:P

enne.. tja..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op maandag 6 maart 2006 om 13:49:
waar ik trouwens wel in geloof is dat wij egt niet de enigste zijn in dit universum

misschien een topic over opene?

;)
Waarschuw beheerder
misschien een topic over opene?

haha nee:P
die zullen er al wel zijn hoor, haha:P
maar wat ik wel ooit heb meegemaakt is dat een vrouw echt helemaal opging in god.. alles in haar leven had te doen met god..ze was er helemaal van geobserdeerd!!:\
die verhalen die ze me vertelde waren wel geloofwaardig.. en ik denk daar nog regelmatig aan!! het heeft wel een impact op me gemaakt
Waarschuw beheerder
donateur
ik hoef geen test om te weten wat Carathiya denkt...
ik denk niet dat het telepathie is maar gewoon een "elkaar heel goed kennen", dan weet je hoe de ander tikt en hoe hij/zij denkt..
Waarschuw beheerder
Is er hier trouwens iemand die telekinesis kan en het aan mij wil leren? :p
(partyflocken terwijl je in bed ligt)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van roflcopter op maandag 6 maart 2006 om 14:03:
Is er hier trouwens iemand die telekinesis kan en het aan mij wil leren?
(partyflocken terwijl je in bed ligt)

8)

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 13:20:
Dat moet je helemaal zelf weten.
Maar als jij een rond koekje in je hand hebt... geloof jij dan ook niet dat het koekje rond is?
Je kan wel zeggen, 'ik geloof dat niet' maar hoe kun je iets nou niet geloven als het wél zo is? Das gewoon tegen een feit in gaan. Best zinloos eigenlijk.
Je zou natuurlijk ook gewoon eens verder kunnen kijken dan je neus lang is natuurlijk. Of is het bij jou echt zo; 'wat een boer niet kent, dat eet ie niet?'

Jij doet echt precies hetzelfde hoor. Jij denkt namelijk ook de waarheid in pacht te hebben, en als mensen niet in jouw ideeën geloven, dan moeten ze maar eens een boek gaan lezen? Pardon zeg, lekker arrogant.

Ik geloof ook niet in jouw ideeën, dus nou ben ik iemand die alleen op PF hangt?

Er zijn vast "bewijzen" te vinden voor je theorieën, als je namelijk ergens in gelooft, dan kun je overal bewijzen in zien. (y)
Waarschuw beheerder
telepathie is gewoon communiceren zonder spraak via tonen ofte wel zonder te praten...

onze stem is enkel maar een instrument die jou gedachte doet vertalen in tonen

telepathie is het wegnemen van de tonen en direct vanuit de hersenen communiceren.

is het mogelijk? ja het kan

dus is het waar dat telepathie bestaat? het zou kunnen
zou het kunnen dat teelpathie niet bestaat? het zou kunnen

dus de beredernering vandat het niet bestaat is niet geheel correct.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hupkarella op maandag 6 maart 2006 om 14:17:
Ik geloof ook niet in jouw ideeën, dus nou ben ik iemand die alleen op PF hangt?

:yes: ik denk wel dat daar een kern van waarheid in zit :p

Hupka :respect: Alles koek en ei???

Waarschuw beheerder
Geen idee hoe je het kan testen... maar heb het wel vaak meegemaakt, it's kick ass eigenlijk hahaha, lekker tegen iemand in je hoofd zeggen dat ie moet bellen :P ... het werkt alleen helaas niet als je het "echt" wil :p hahaha
Maar verder.. geen problemen mee haha ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 14:19:
Hupka Alles koek en ei???

Ja, eigenlijk wel, en toch niet echt braaf gedaan dit weekend (O:)) en jij?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wizard Sleeve op maandag 6 maart 2006 om 14:18:
dus de beredernering vandat het niet bestaat is niet geheel correct.

Nee, en de beredenering dat het wel bestaat dus ook niet.

Waarschuw beheerder
is een eindeloze discussie...

zijn net jezus freaks..ze wille je alles opdringen....

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 14:29:
is een eindeloze discussie...

Ik heb mensen toch wel eens kunnen laten inzien dat ze hetzelfde doen.. een beetje dan.. :)