Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 augustus 2008 om 20:18:
Uitspraak van =H@RDCORE= op donderdag 21 augustus 2008 om 17:35:
Daarbij iedereen moet maar eens respect tonen voor elke soort HARDCORE
zelfs als de stijl erdoor belachelijk word gemaakt?....
de een respecteerd het wel de ander respecteerd het niet
Aja had ik nog vergeten te melden , had er toen wel opgedacht maar dan uiteindelijk vergeten te melden , Natuurlijk die Rotzooi van Gabber Piet , Hakkûhbar , Hakkûh op Klompen , Hakkûh en flippûh en Gabbersaurus en al die andere verdorven rotzooi niet meegerekent!!! , maar dat is dan ook wel geen HARDCORE in mijn ogen hahahahahahahahaaaaaaaaaaa , En dan nog zijn er velen die dit niet snappen dat het verdorven rotzooi is en er dan nog op geilen , Zo'n mensen hebben meteen afgedaan. hahahahahahahahahahahahahahahahaha
Uitspraak van FRAULEIN STIER© op woensdag 20 augustus 2008 om 22:09:
Nou vind het juist debiel dat alles in het Engels moet gaan.
Klopt op zich ook wel, heb ik t ook vaak met mn broer over gehad.. Stop de verAmerikanisering!
(En dan met name de afmetingen van de doorsnee mens
)
Zeg , en de vermarokanisering dan ?

Btw

Engels is leuk taaltje , aléén hebben de hollandertjes wat moeite om dat juist Engels accent te leggen , is soms hoorbaar in HC Cd's

, vind die overdreven taal fanatiekheid van Nederlands wat overdreven en nergens op slaan maarja

wat doe je eraan hé
Uitspraak van Jeeekie Oldschool
op donderdag 21 augustus 2008 om 18:26:
De echte is vast mooier
Uiteraard!
Ik heb nog nooit een hardcore versie van een nummer gehoord dat beter is dan het origineel..
(en dan heb ik het over rocknummers etc).
Dan vraag ik me af of julie dan HC liefhebbers zijn...
Ben er dan vrijwel van overtuigd dat Stiertj deze track niet kent ' 50% Of The Dreamteam - Freddy's Revenge [ ....Rock You All ] ' Das HC Remix van Queen - We Will Rock You , haha , Die heeft een baslijntje die uniek is

En als je nog nooit een HC versie gehoord is die beter is dan het origineel dan heb je :
1. Te weinig verdiept erin , ken je te weinig HC remixen...
2. Is helaas HC niet jou ultieme style waarvan je houd.
Als immers de HC beat niet op nummer één van liefsthorende muziek staat zal je liefde dan uit gaan naar een andere muziekstyle.. [ klinkt tragisch

]
Het gebeurd ook wel soms dat ik een vaag pop nummer , of oldie kan waarderen [ meestal ken ik eerst de HC remix en dan pas het origineel

] maar als ik dan de HC remix ken vind ik dan toch juist dat tikkeltje meer hebben

haha
En dat wil niet zeggen dat ik iedere HC remix van een pop nummer ofzo zowieso beter vind , het HC produceerde gedeelte moet natuurlijk ook nog op wat trekken [ Qualitatief goed zijn

]
Om nu maar een simpel voorbeeldje te geven... Javi Boss - Vice , is wel geen rock nummer maar ik gaf daarnet één aan , ...
{argument 'id' ontbreekt}
Maarja dat is mijn mening hé