Het respect is er bij 90% niet en zal er ook niet komen. Het is hetzelfde als de telefoon die iedereen moet hebben en de scooter en de broek en de schoenen. Het zijn meelopers totdat de rage uit is..
Snap je het al?
Ik snap je helemaal dit gevoel heb ik ook.
Voorbeeld daarvan is dat ik een 4jaar geleden heel veel kleding bij helma kocht.
(to old mom)
Nog ver voordat ze hier op partyflock actief was en ik kocht het toen ook per dozen van haar want ik was de enige juist betaalende afnemer.
Zaten toen ook een hoop ronde hangers bij die mij en mening ander toen niks zeiden zelfs jan ronde hanger man bestond nog niet.
Dingen waren dus aan de straat stenen ook niet te slijten omdat ze als nep betiteld werden omdat men het niet kende.
Nu is het bekend en moet je eens zien hoeveel lui nou een ronde hanger aus willen hebben.
(waar waren die kopers en belangstellenden 4 jaar geleden toen ze nog niet bekend waren?)
Nergens dus, want er zijn misshien maar 2 of 3 echte liefhebbers van de ronde hanger aussen en de rest holt er nu achteraan omdat die de trent gezet hebben.
Dus das idd meelopen op en top, want 4 jaar geleden kon je ze aan de straat stenen niet kwijt.
En als als de hype er straks weer wat afraakt doet 90% hem weer weg omdat het toch niet meer in is en meelopen dus ook niet meer intressant is.
En als ik jou goed begrijp aaron heb je dat gevoel ook voor een groot deel.
Je verkoopt ze liever aan 1 die de keuze maakt omdat ie dat graag wil en niet omdat het toevallig in is en daardoor maar een periodetje van z,n leven beslaat.
Want hoeveel van de jongeren generatie draag het over 10jaar nog?
Niet veel denk ik dus dan is het ook zondse om daar een oldskool aan te verkopen gezien die hem toch niet koesterd for life.
dat bewijst toch maar weer de kortzichtigheid van mensen niet?
Je wil niet weten hoekortzichtig de massa is 75% beoordeelt op uiterlijk.