Er Word Steeds Gezegd Dat Mensen Die Elkaar Kussen Van Hetzelfde Geslacht Biseksueel Zijn.. Wat Vinden Jullie Ervan?? Is Dit Waar Of Niet??
Want Ikzelf Heb Ook Al Eens Enkele Meiskes Gekust En Wordt Achteraf Raar Bekeken.Maar Ben Toch Hetero.. Heeft Iemand Van Jullie Dit Ook AL Gehad??
Er Word Steeds Gezegd Dat Mensen Die Elkaar Kussen Van Hetzelfde Geslacht Biseksueel Zijn.. Wat Vinden Jullie Ervan?? Is Dit Waar Of Niet??
Want Ikzelf Heb Ook Al Eens Enkele Meiskes Gekust En Wordt Achteraf Raar Bekeken.Maar Ben Toch Hetero.. Heeft Iemand Van Jullie Dit Ook AL Gehad??
nou ik vind t onzin ik val op mannen maar zoen af en toe ook met een meisje das gewoon grappig en soms ook lekker ik vind dat dat gewoon moet kunnen!!!!je hoeft toch niet meteen bi te zijn!!!!
das gewoon grappig en soms ook lekker
Want Ikzelf Heb Ook Al Eens Enkele Meiskes Gekust
hoe lang heb je daar op getypt??
of is er zo'n programma voor??
denk dat de meeste wel bi zijn
hoe erger ze het ontkennen hoe meer bi ze zijn
hoe erger ze het ontkennen hoe meer bi ze zijn
wat doen we toch weer lekker moeilijk met z'n allen!
laat men gewoon voor zichzelf bepalen of ze bi zijn of niet.
dat kan jij of ik toch niet voor een ander bepalen?
je moet die ziekte maar hebben....
ik ben echt bi, val ook op meisjes... en heb er ook een relatie mee gehad.... maar als ik dan met me meissie op stap was... durf ik haar niet eens te zoenen omdat andere mensen dan gelijk praatjes gaan maken van "kijk dat... die wijfen willen aandacht"
paar vriendinnen van mij krijgen ook een kus met de begroeting ofzo..
vele vrouwen doen dat om aandacht te krijgen op feesten enzo en het werkt toch vaak nog fantastisch goed
dat zijn de mensen die aandacht echt nodig hebben omdat ze zich anders niet goed voelen
ik probeer het gewoon te negeren