zuigde jij maar is dan zou je niet zo zuur kijken
zuigde jij maar is dan zou je niet zo zuur kijken
een draadloze stofzuiger die zuigt
waarom heb je het dan?
nou dat ding zit nu in mn computer, maar nog geen idee hoe die foto's uit mn telefoon nu in die compu komen....
pffff word er niet vrolijk van....
Ik heb nog steeds de muis met draad.
Die bij mijn pc zat toen ik hem kocht.
En die is al 4 jaar oud.
Werkt nog prima, En geen gedoe met batterijen enzo
Offtopic, Ik vind dat poppetje van jou maar eng!!
Krijg daar geen "goed" gevoel bij als ik het zie.
Ondanks dat de films RAM vet zijn, moet ik toch toegeven dat ik een beetje "bang" voor dat poppetje ben
Beetje offtopic, maar ik zie dat ding al de hele tijd, en ik dacht nu zeg ik het eens effekes
Verder alles oke hoor haha
Dus je vind bekabelde controllers bij consoles ook "fijner" dan draadloze?
Als dat zo is ben je echt n00b
Liever een n00b dan iemand die de spelcomputer alle hoeken van de kamer moet laten zien omdat de battarijen van de controllers leeg zijn op een stuk in het spel waar je zolang over gedaan heb.
Dus je vind bekabelde controllers bij consoles ook "fijner" dan draadloze?
Als dat zo is ben je echt n00b
in de knoop gaan is echt BOUTER dan BOUT
je bent een noob als je kiest voor de praktische kant en niet voor de kwaliteit, sjappie
hoe kan het nou in de knoop komen als iedereen de controller vast heeft?????? je denkt gewoon te kortzichtig
Kwaliteit van wat? De kwaliteit van de controllers zullen hetzelfde zijn!! De kwaliteit van de bekabelde zal snel achteruit gaan omdat deze steeds op de grond vallen doordat er weer eens iemand over de kabels struikeld...
je loopt te zeuren tuinman ok draadloos heeft een vertraging maar dat valt gewoon te verwaarlozen
als jij vertraging hebt dan ga je toch lekker verder met je toetsenbord en muis met snoer en beperk je zelf dan maar lekker met een gelimiteerde ruimte om te werken
welkom in de wondere wereld van bluetooth..
blouwe tand is um vriend
En wat betreft het netwerk, de gemiddelde gebruiker boeit het geen reet of het langzamer gaat
De snelheden van draadloos komen steeds meer in de buurt van de 100 Mbit
ben ik dan uniek?
en de kwaliteit van het gamen gaat net zoals bij het schaatsen om die kleine hondertsten en als je dat niet merkt, ben je wel erg ver heen
ze zuigen enorm, ja toch?!
prutszooi
Laatst heb ik op internet een doos van 100 duracell batt. gekocht. Daarmee kan ik nog een aantal maandjes draadlozen. Maarja het is inderdaad klote als je net bezig bent en d'r valt weer eens iets uit...
ze zuigen enorm, ja toch?!
ik heb alles met draad, en geen last van het draad, als je het goed neerlegd heb je nergens last van
hoezo? de nadelen ervan zijn geen opties
vertraging is een vaste eigenschap van draadloos en het is zwaarder, vanwege de duracel
Draadloze toetsenborden heb ik wel altijd al onzin gevonden, in ieder geval voor je pc, aangezien ik toch altijd vlak ervoor zit...
De batterijen van mijn draadloze muis moet ik om de dag vervangen
Ofja, weer opnieuw in de oplader stoppen, want het batterijen kopen werd me te duur
Oplaadbare batterijen gaan op 1 of andere manier sneller leeg dan "normale". Ook als je ze niet gebruikt gaan ze gewoon leeg...
de vertraging heb je nog altijd hoor
de verbinding is maar 3 % trager
Negatieve eigenschappen:
- Prijzig
- Zwaar (voor sommigen)
kheb ook heel toevallig de MX510 met een fijn steelpadje