Als je goed spul koopt, werkt het eigenlijk altijd... Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn WIFI en draadloze muis.
problemen heb je ook niet snel, nadelen wel
Absoluut... Je moet van tevoren goed nadenken over wat je ermee wilt gaan doen. Als je het uitsluitend wil gebruiken op vaste PC's die data naar elkaar of van een server moeten halen, dan zou ik direct kiezen voor een wired netwerk. Werkt vele malen sneller... maar om alleen maar in de tuin, op zolder of op je slaapkamer te kunnen internetten met een laptop, is het een perfecte oplossing.
nee, vertraging heb je ook geen last meer van met deze muis, de verbinding is maar 3 % trager dan bij een muis met snoer, wat betekent dat een mens deze vertraging niet eens meer waar kan nemen
prijs was 59 euro, vindt ik wel meevallen voor een apparaat wat ik dagelijk meerdere uren gebruik
hij is zeker zwaarder dan muizen met draad, maar door de lithium batterij valt het nog wel mee, hij glijd in ieder geval zeer soepeltjes
laatste aanpassing
Er is echter een grote maar voor een groot aantal andere gamers. Dit is de groep die graag speelt met een lage muissnelheid, en welke dus de muis nog wel eens optilt om te verplaatsen tijdens het gamen omdat het oppervlak "op" is. De MX1000 schakelt namelijk haar laser automatisch uit wanneer zij van het oppervlak getild wordt. Dit betekent dat wanneer je de muis weer neer zet je een kleine vertraging bemerkt, wat zeer storend kan zijn. Deze groep zal dan ook waarschijnlijk beter kunnen kijken naar de MX510 of MX700/900.
daar ben ik er 1 van!!
kheb ook heel toevallig de MX510 met een fijn steelpadje
heb ook een keer zo'n set gehaald...nou die heb ik dus binnen een week weer geruild. voor te gamen hoef je er al helemaal niet aan te beginnen, want het bereikt nog niet de prestaties die je hebt met een kabel, zowel muis als toetsenbord. voor zo op je desktop te gebruiken in windows is het opzich wel handig
mx510 heb ik ook (was maar 22 euro een keer bij media markt) en een steelpad 4D