ey mensen
het is, na 10 maanden vaste relatie, pas uit met mijn liefje. nu, twee weken later, begin ik haar te missen als een gek! en ze is ook nog eens op skivakantie dus ze komt over 5 dagen pas terug....
HELP
ey mensen
het is, na 10 maanden vaste relatie, pas uit met mijn liefje. nu, twee weken later, begin ik haar te missen als een gek! en ze is ook nog eens op skivakantie dus ze komt over 5 dagen pas terug....
HELP
kijk of er nog wat te lijmen is tussen jullie, zo niet, verder met je eigen leven gaan
ey mensen
HELP
ik heb het ook gehad........
ik ging er pas 3 maanden mee, maar dit leek echt de ware voor me, maar helaas.......
ik heb er toen achteraf langer van gebaald dan van genoten........
tjahhhhhh
het zal niet voor niks uit zijn gegaan heh...
Vaak zat dat het voor de 2e keer gewoon geen nut meer heeft..Het is niet voor niks je ex..Ik praat er nu wel gemakkelijk over, tusse mij en mn vriend is het een maand geleden ook uitgeweest...2 weken elkaar niet gezien, alleen af en toe gesproken op msn..Maar het moment dat we elkaar weer zagen leek het wel alsof de vonken er vanaf kwamen...Nu is het sinds 2 weken weer aan..Maar ik denk dat het toch weer fout gaat lopen..Om dezelfde redenen als de eerste x...Ik hoop dat ik het fout heb, want anders word het weer 2 weken janken maarjah....Maar ik weet t niet...
Succes iig!
neem een biertje.. ga ergens wat drinken, huur ene filmpje doe je ding en zet je gedachten ergens anders