Partyflock

Forumonderwerp · 854383

mijn lieve vriendin .. ligt op sterven.. :cry:

ze is weggevreten door de meest oneerlijke ziekte die er bestaat... kanker..

ze heeft 2 jaar keihard gevochten en kwam er soms weer bovenop.. nu is ze uitgestreden omdat kanker dr maling aan heeft hoe hard zij vecht...

36 jaar.. 2 kindertjes.. sinds 4 jaar weer gelukkig in de liefde...

heb maar een vraag....

WAAROM?????
laatste aanpassing

heel veel sterkte dan maar
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 11:09:
mijn lieve vriendin .. ligt op sterven..

ze is weggevreten door de meest oneerlijke ziekte die er bestaat... kanker..

ze heeft 2 jaar keihard gevochten en kwam er soms weer bovenop.. nu is ze uitgestreden omdat kanker dr maling aan heeft hoe hard zij vecht...

heb maar een vraag....

WAAROM?????

verschrikkelijk! dat ze daar nog steeds effectiefs voor hebben gevonden!!!
Heel veel sterkte ermee.

Ik weet wel wat je meemaakt,heb dat zelf met mijn moeder meegemaakt.Die is overleden aan borst-,long-,keel- en botkanker op 38 jarige lft.Was toen zelf pas 13.

Nogmaals,veel sterkte :flower:

Heel erg vervelend. Tis idd een kloteziekte waar soms niet verholpen kan worden. T wereld is altijd wel oneerlijk geweest op zulke dingen :[ Het maakt altijd erger als die persoon kinderen of net erg wat leuks opgebouwd heeft.

Veel sterkte vanuit Kampen toegewenst..

wat erg ... :( sterkte.
heb maar een vraag....

WAAROM?????

Die vraag kan niemand beantwoorden....

Heel veel sterkte en dat geldt natuurlijk ook vooral voor haar man/vriend en de kinderen en allen die haar lief hebben!

Artiest Jay Steel
Dit komt me allemaal zo bekend voor.. :(

Dit zelfde is met mijn moeder gebeurd, 3 jaar geleden..

Keihard vechten tegen de ziekte, bijna een jaar lang.. Knokken tot je erbij neer valt.. En vervolgens te horen krijgen dat je uitzaaingen door het hele lichaam hebt zitten.

Net als jou, ook mijn vraag; Waarom? Waarom worden sommige mensen die het leven juist zo waarderen op zo'n oneerlijke manier eruit gepikt..

Alweer 3 jaar geleden, maar soms voelt het alsof het een dag geleden is.. De pijn zal nooit weggaan, ben ik bang van..

@ Topicstarter: ik geef als tip mee dat wat er ook gebeurd, dat je altijd MOET blijven praten over je gevoel. Hoe moeilijk het soms ook kan zijn, want er zijn niet heel veel mensen die dit gevoel werkelijk begrijpen. Een hoop mensen zullen je steunen en er altijd voor je zijn, maar er gebeurt niks als je niets zegt.. Ik spreek uit ervaring, ik heb sinds het overlijden van mn moeder zo goed als niet erover gesproken, en het niet verwerkt.. En dat gedonder gun ik helemaal niemand toe..

Heel veel succes in de toekomst!

(F)

het is een klote ziekte...ik kom het zeer regelmatig in me werk tegen...zelfs bij nog jongere mensen:/
maar statistisch gezien gaat 3 op de 4 mensen dood aan kanker:@

maar goed dat maakt het zeker niet minder erg....veel sterkte(F)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 16:37:
ik geef als tip mee dat wat er ook gebeurd, dat je altijd MOET blijven praten over je gevoel. Hoe moeilijk het soms ook kan zijn, want er zijn niet heel veel mensen die dit gevoel werkelijk begrijpen. Een hoop mensen zullen je steunen en er altijd voor je zijn, maar er gebeurt niks als je niets zegt.. Ik spreek uit ervaring, ik heb sinds het overlijden van mn moeder zo goed als niet erover gesproken, en het niet verwerkt.. En dat gedonder gun ik helemaal niemand toe..

ja..idd.. je bent toch gauw bang dat mensen je een zeikerd gaan vinden... maar je kan het ook gewoon nietbeschrijven.. die blik van iemand waar je gewoon echt de dood in leest... afschuwelijk...

ze heeft vandaag gehoord dat het nu ook in dr hersens zit.. (zat al in dr borst, lever en bot)

ik ben zo bang voor het moment dat ik afscheid van dr moet nemen, terwijl ik aan de andere kant ook zoiets heb van... ga maar meisje.. je hebt al zoveel pijn gehad.. dat is zo dubbel, want ik wil natuurlijk helemaal niet dat ze gaat...

maar iedereen hier ... bedankt voor de warme reacties...!!

erg lief.. (f)

Uitspraak van rines op vrijdag 3 maart 2006 om 11:43:
wie...?

ik zal ze!!!!!!!!

*Hoop dat je vriendenkring snel nog meer word uitgedund......we zijn al op de goede weg las ik *

deze meneer.. mats em nog door zn naam niet te vermelden..

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 12:20:
Wacht maar.. die
krijgen hun welverdiende portie nog wel

zou het? dit soort mensen hebben geen hart...
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 11:38:
doe wat jij denkt dat je moet doen in deze situatie!!!

tsja........ wist ik dat maar....

het is een kutziekte :@ :'(
heb er zelf ook mensen aan verloren ..

sterkte iedergeval! (F)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 18:53:
heb er zelf ook mensen aan verloren ..

vreselijk meis.. ik weet nu hoe het voelt.. (f)
Ik heb er gewoon tranen van in mn ogen, dit wens je niemand toe...
Waarom??? Ongelofelijk... Sterkte, is het minste wat ik kan zeggen...

lief van je.. (f) wens je zeker niemand toe nee.. is ongelooflijk hoe zo'n ziekte iemand langzaam kan vermorzelen..

zo jong.. en die kindertjes... ik zal dr wel nooit wat van snappen.. :cry:
WAAROM?????

geen idee, maar iig heeel veel sterkte (K)

Echt heel pijnlijk om te horen dit,en die kindertjes dan dalijk!! Heel veel sterkte!!!

ik zit nu in het zelfde proces...weet wat je meemaakt :hug: KUTZIEKTE...heel veel sterkte meid :kots:

en weer bedankt god
echt vreselijk
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 01:24:
KUTZIEKTE

Wou dat ik die mensen kon genezen!!!!Maar die gave heb ik niet!!!!! Erg jammer!!!!!!!!!!!

Uitspraak van :bounce: LEO :bier: op maandag 6 maart 2006 om 01:38:
Wou dat ik die mensen kon genezen!!!!Maar die gave heb ik niet!!!!! Erg jammer!!!!!!!!!!!

Die gave heeft niemand...het is een smerige parasiet die je langzaam aan kapot maakt...
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 01:52:
Die gave heeft niemand...het is een smerige parasiet die je langzaam aan kapot maakt...

Tja,daar heb je gelijk in.Maar geloof er nie echt in,maar toch zie je op tv die vrouw.Die weet alles van je!!! Echt mooi om dat te zien!!

Uitspraak van :bounce: LEO :bier: op maandag 6 maart 2006 om 01:59:
Tja,daar heb je gelijk in.Maar geloof er nie echt in,maar toch zie je op tv die vrouw.Die weet alles van je!!! Echt mooi om dat te zien!!

bedoel je char?
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 02:00:
bedoel je char?

Ja,die ja kon er ff niet opkomen!!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 01:26:
en weer bedankt god

ja.. heb al gezegd tegen dr dat mocht ze straks een "god" tegenkomen dat ze em maar langs zn klote moet geven dat ie dr weggehaald heeft..

maar ze gelooft niet.. ik ook niet.. onmogelijk toch!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 01:24:
ik zit nu in het zelfde proces...weet wat je meemaakt

vreselijk voor je.. jij ook sterkte!! (f)

Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 02:00:
bedoel je char?

tja.. en daar geloof ik dan wel weer in.. hoop dat ze een mooi plekje krijgt..

Het is zo krom in de wereld. We zijn in staat om een mens naar een andere planeet te sturen om een potje grond mee te nemen, er zijn wapens om een miljoenenstad te vernietigen, maar een ziekte genezen lukt maar niet.

ja en terwijl bin laden veilig in zn grot zit, hoessein in zn luxe cel tv zit te kijken en kindermoordenaars na 4 jaar gewoon weer vrolijk en gezond verder leven....

gaan dr dus ondertussen de mensen met de mooiste harten die nog iets van deze wereld zouden kunnen maken.... dood..

(n)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 16:15:
ja en terwijl bin laden veilig in zn grot zit, hoessein in zn luxe cel tv zit te kijken en kindermoordenaars na 4 jaar gewoon weer vrolijk en gezond verder leven....

gaan dr dus ondertussen de mensen met de mooiste harten die nog iets van deze wereld zouden kunnen maken.... dood..

ja idd:@
veeeeeeel sterkte gewenst..
heb t zelf ook onlangs meegemaakt en ik kan t niet vatten dat de goeie wel moeten gaan maar mensen die door en door slecht zijn lekker verder mogen blijven leven

heb me pa vaak de pijp uit gewenst(door en door slecht:[) en nu is me ma van ons afgepakt:s
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 16:37:
@ Topicstarter: ik geef als tip mee dat wat er ook gebeurd, dat je altijd MOET blijven praten over je gevoel. Hoe moeilijk het soms ook kan zijn, want er zijn niet heel veel mensen die dit gevoel werkelijk begrijpen. Een hoop mensen zullen je steunen en er altijd voor je zijn, maar er gebeurt niks als je niets zegt.. Ik spreek uit ervaring, ik heb sinds het overlijden van mn moeder zo goed als niet erover gesproken, en het niet verwerkt.. En dat gedonder gun ik helemaal niemand toe..

Heel veel succes in de toekomst!

Wijze woorden (Y) en mooi gesproken!!

Voor ieder die dit mee maakt(e), heel sterkte en liefs toegewenst :flower:

Uitspraak van ! ! S@MMIE ! ! op dinsdag 7 maart 2006 om 16:21:
heb me pa vaak de pijp uit gewenst(door en door slecht:[) en nu is me ma van ons afgepakt

ja, dat bedoel ik dus.. we hebben dr echt niks over te zeggen...

een (f) voor jou..

sterkte
Sterkte(F)

Heel veel sterkte..!!! :lief:

klinkt misschien cliche..... maar de mensen die hetzelfde als mij hebben meegemaakt, zullen het begrijpen...........

geniet van elke dag, ga al het mooie wat er op je pad komt niet uit de weg.. want ook voor jou kan het je laatste zijn!!

so..... party!! :bounce: :bounce:

KUT ZIEKTE.. mijn moeder heeft het ook gehad, maar is er wel bovenop gekomen.

Kan niets meer dan je veel sterkte wensen, en hoop dat haar lijdensweg niet te lang wordt!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 17:43:
mijn moeder heeft het ook gehad

Jemig..!!

maar is er wel bovenop gekomen.

Pffoew gelukkig dan maar hea..!!! :flower:

mijn moeder heeft het ook gehad, maar is er wel bovenop gekomen.

dat hoor je helaas niet vaak zeg,maar ben blij voor je/jullie
ben alletwee al kwijtalweer elf jaar nu,schandalig...

als je dat op je 28e al moet zeggen
:(:(:( STERKTE dames
met deze verveelende zaak :(:(
laatste aanpassing

KUT ZIEKTE.. mijn moeder heeft het ook gehad, maar is er wel bovenop gekomen

ga dan maar op je knietjes zitten en dank weet ik veel wie dr voor dat ze dr nog is.. en wees blij met elke dag dat je van dr kan genieten!! super voor je, dat ze het gered heeft!! (f)

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 maart 2006 om 17:57:
dat hoor je helaas niet vaak zeg,maar ben blij voor je/jullie
ben alletwee al kwijtalweer elf jaar nu,schandalig...

als je dat op je 28e al moet zeggen

ja, idd.. wat vreselijk voor je... :kusje:

Sterkte (F)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 18:28:
ja, idd.. wat vreselijk voor je...

ach ja,kan er weinig aan veranderen

waar0m,, tja,, daar kijken ze niet naar,,
dat is het klo0te ervan,,
in iedergeval sterkte,,
o0k aan je vriendin en dr kindertjes,,
Mijn peettante is er gelukkig weer bovenop gekomen, helaas krijgt lang niet iedereen die kans :(

veel sterkte meid! (f)

Ik kan niets anders zeggen dan heel veel sterkte :( (F)
het leven is indd oneerlijk, heel veel sterkte (F)

Heel veel sterkte...:(