Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Twenteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Whahahaha wat een sukkels die mannen!
Hahaha nee ik heb het te druk met pijpen voor BReeZah's
en met enveloppies klikken
Doe ik toch nog twee dingen in m'n leven
Whahahaha wat een sukkels die mannen!
alleen die mannen die hier zijn!!! in het stadion en in mijn vak vinden al die mannen het kei leuk dat er vrouwen zijn en ze worden ook geaccepteerd.
die mannen hier moeten eens een vriendin krijgen die ze ff onder de duim houd!! simpel....
gaat nie lukken meissie.....moet ze wel een grote duim hebben....
ja hoor nog wel 2 alst moet!!!
jij heb zeker de broek aan thuis?
ja mijn vent hoeft niet te zeuren dak niet naar het voetbal mag!!! dan kan ie vertrekken simpel zat!!
doet ie dat nooit dan? dan is het geen echte vent
hij vind het alleen maar leuk dak ga!!
Dan zal 'ie wel vreemd gaan.
Dan zal 'ie wel vreemd gaan.
nee hoor!!! sommige mannen vinden het alleen maar leuk als vrouwen naar het voetbal gaan!! mag er zaterdagavond zonder gezeur studio voetbal op!! altijd als er voetbal op tv is kijken maar niks geen gezeur wat wil een man nog meer?????
Zit zij in het Phillips-stadion en hij ligt een ander vrouwtje te kieren....
En hij vind het maar leuk hoor dat jij met je gebreide psv-trui voetbal gaat kijken.....
whahahahah! Zit zij in het Phillips-stadion en hij ligt een ander vrouwtje te kieren....
En hij vind het maar leuk hoor dat jij met je gebreide psv-trui voetbal gaat kijken.....
maar hij gaat zelf ook hij zit namelijk een vak langs me!!
dus helaas!!
alleen die mannen die hier zijn!!! in het stadion en in mijn vak vinden al die mannen het kei leuk dat er vrouwen zijn en ze worden ook geaccepteerd.
Schaamt ie zich dan, dat ie in een ander vak zit dan jou?
kei leuk Raar volk die brabanders... vrouwen bij de voetbal Alle psv supporters op PF zijn vrouwelijk volgens mij .. komen daar wel mannen?
dat heet gewoon brabantse gemoedelijkheid schat!!! dat zul jij nooit leren wat dat inhoud!!!
gelukkig niet....
dat is jouw mening!! hier word iedereen geaccepteerd
Alle psv supporters op PF zijn vrouwelijk volgens mij .. komen daar wel mannen?
Hier niet...en dan vooral de vrouwen niet...
dat is jouw mening!! hier word iedereen geaccepteerd
dat heet gewoon brabantse gemoedelijkheid schat!!! dat zul jij nooit leren wat dat inhoud!!!
Is niet te hopen nee moet ik straks nog de polonaise gaan lopen met carnaval ook
Maareuh... doe jij wel gewoon je huishoudelijke taken? Koken, stofzuigen, strijken, wassen, ramen zemen, etc. Of ben je echt zo'n ge-emancipeerde die en naar de voetbal gaat en het huishouden ook nog eens door de man laat doen?
je hebt ook nog gewone vrouwen die gehoorzamen en doen waar ze eigenlijk voor zijn ipv al die doorgeslagen emancipatie-vrouwtjes.....
je hebt ook nog gewone vrouwen die gehoorzamen en doen waar ze eigenlijk voor zijn ipv al die doorgeslagen emancipatie-vrouwtjes.....
Jup... gelukkig wel ja... Als ze allemaal zo zouden zijn als die emancipatiekipjes hiero, had ik allang moslim geworden.
Dus jij zoekt een vrouw die:
Urenlang pijpt
Schoonmaakt
Veel eten kookt
Je ieder kwartier een biertje komt brengen
Je kleren wast
Je neukt
ennuh niet zeurt
met moslim worden heb je alleen jezelf!!!
![[img width=420 height=504]http://img145.imageshack.us/img145/6905/ramenzemennegenplusfj5.gif[/img]](http://img145.imageshack.us/img145/6905/ramenzemennegenplusfj5.gif)
ech kei leuk
wat een grote trommel....
wat een grote trommel....