Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Maar ik ben het type dat vind dat de man ook zijn eigen dingen heeft net als dat ik die heb
vertel eens een mop
Ja tuurlijk je hebt samen je dingen
Maar het is ook belangrijk dat man en vrouw allebei hun eigen leven daarnaast hebben.
Een geheel onafhankelijke vrienden groep en hobby`s is goed voor je eigen ontwikkeling en voor je relatie
Tante Ta de psycholoog
wijze taal zeg...
nee hoor, wordt ik wat losser, zoals de meesten
Ja voor al uw problemen en onzekerheden Tante Ta weet raad
nee hoor, wordt ik wat losser, zoals de meesten
ik hoor het al, jij staat na 2 bier in de kantine op tafel te dansen.
dus wat je zegt is: ik heb bier nodig om me losser te voelen?
Da's toch wel het beginsel van een drankprobleem hoor
Haha na 5 bier een striptease?
Begin er een eigen forum mee...goud geld
Nooit gehoord dat als je niet tegen drank kan je het niet moet drinken ???
Neem een voorbeeld aan mij ik weet namelijk ook dat als ik 2 biertjes drink dat ik mezelf voor lul ga zetten en dus denk dat ik DE GANGMAKER ben.
Dus ik laat het wel aan de mannen over.
Eigenlijk zet je jezelf voor lul maar jammer voor je dat niemand daar nog eerlijk over is geweest...
wat zijn we heilig hier, niemand die drinkt?
Dat het gewoon zielig is dat je van jezelf denkt dat je de gangmaker bent terwijl je gewoon te boek staat als de mongool van het gezelschap.
dan wordt ze drooggelegd na 4 bier gok ik zo
tuurlijk......ik heb net 5 bananen, 4 appels, een ananas en een bakkie aardbeien gehaald....Groente en fruit haal ik altijd zelf....
Halen is wat anders dan eten
Maar nu weet ik waar die glanzende gloed vandaan komt...niet van de baby olie dus haha
ik drink nooit nee.....bier is vies......
Das ook als je vis eet....gaat je haar ook van glanzen
Drink wel, maar word geen gangmaker...blijf gewoon mezelf...wat doe ik fout?
Je drinkt te weinig!
Das ook als je vis eet....gaat je haar ook van glanzen.....
tuurlijk......ik heb net 5 bananen, 4 appels, een ananas en een bakkie aardbeien gehaald....Groente en fruit haal ik altijd zelf....
Whahaahaha
Je naam ook
Die dingen van jou blijven alleen hangen, moet ze behalve zondag nog de hele week aanhoren
ik kwam Hockey nog tegen op station Delft van de week....Woehaha!
das bekend ja....bespaar me de details...