Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
je zit er wel mee he
ken je het niet hebben dat het mij nix ken verkkere als mijn nagels afbreken ofzo
en als je voortaan iets over me denkt zet t dan gelijk hier neer en ga niet wachte totdat andere t gaan zegge.ik haat zulke wijfe
houw je commentaar dan voor je
neej jou naam aan een parkwat moet juh daar dan
kuip, daar is t pas echt gezellig
kuip, daar is t pas echt gezellig
Dus bij deze ik nodig je uit...... Durf je het aan?
Als ik vind dat vrouwen niet bij het voetbal horen ga ik toch niet met een vrouw naar t voetbal....
Moet ik heel de wedstrijd uit gaan leggen wat buitenspel is
Als ik vind dat vrouwen niet bij het voetbal horen ga ik toch niet met een vrouw naar t voetbal....
Moet ik heel de wedstrijd uit gaan leggen wat buitenspel is.
Tenzij ik mn was en mn vaat mee kan nemen dat jij die dan ff in de catacombes van t stadion doet...
volgens jou doen vrouwen tog andere dingen bij de voetbal.dan hoef je heus niet bang te zijn dat ze gaat vragen wat buitenspel is hoor
Kut vent
Moet ik heel de wedstrijd uit gaan leggen wat buitenspel is.
Tenzij ik mn was en mn vaat mee kan nemen dat jij die dan ff in de catacombes van t stadion doet...