Partyflock

Forumonderwerp · 853824
Waarschuw beheerder
Ik hoor net op de radio dat de datum van Danve Valley is veranderd.. Dat is al jaren eerste weekend van augustus, maar de politie heeft niet genoeg mankracht..

Wij stemmen ieder jaar onze vakantie af op Danve valley... maar nu is het ineens 14, 15 en 16 juli..:@
En gaan sommige het feest toch echt missen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van soppie op woensdag 1 maart 2006 om 13:04:
maar nu is het ineens 14, 15 en 16 juli

lekker slim:

Love Parade 15 juli 2006

Extrema Outdoor 15 juli 2006
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja hoor het net... Echt balen.. DV leven we altij heel het jaar weer naar toe.. De meesten hebben vakantie geboekt en hadden ervoor gezorgd om 5 augustus weer terug te zijn in NL :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ze blijven wel bezig zeg...
Mysteryland & Emporium waren ook al verplaatst.
Waarschuw beheerder
donateur
maar nu is het ineens 14, 15 en 16 juli..

Beter! N1 en DV :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
:frusty:

Extrema, Love Parade & Dance Valley op dezelfde datums? Ongelooflijk! Welke idioot bedenkt dat?

Waarschuw beheerder
donateur
Wat :O

Nou ik verkies Extrema boven Dancevalley :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 13:10:
Extrema, Love Parade & Dance Valley op dezelfde datums? Ongelooflijk! Welke idioot bedenkt dat?

Dezelfde idioot die ook Timewarp, Awake en Carl Cox & Friends op dezelfde datum heeft geplanned ;)

Waarschuw beheerder
Beter! N1 en DV

Idd zeer chill kan ik deze x ook op DV kijken
N1 gaan we zoiezo heen :D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Op de site staat dat 't persbericht weer is ingetrokken :S
Waarschuw beheerder
Heel de zomer zitten alle weekeinden natuurlijk al vol met feesten.. De politie Kennermerland heeft niet genoeg mensen tijdens het eerste weekend aug...

Ik denk dat UDC ook zwaar over de zeik is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 13:12:
Op de site staat dat 't persbericht weer is ingetrokken

Ja lees ik ook net... Nou wacht gewoon weer ff rustig op het volgende radio nieuwsbericht.. het was op 538!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 13:12:
Op de site staat dat 't persbericht weer is ingetrokken

:no: 14 & 15 juli

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 13:14:
14 & 15 juli

Pff idioten :frusty:

Waarschuw beheerder
Hoor nu net dat Mysteryland toch op 26 augustus is.
Was eerst de 26e toen de 19e en nu weer de 26e...
Wat een gedoe, maar goed, daar kunnen we mooi WEL naartoe! :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 13:24:
Hoor nu net dat Mysteryland toch op 26 augustus is.

Geintje mag ik hopen?

*edit* Laat maar, kzie 't al :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jank niet zo, wes blij dat het door gaat:[
Waarschuw beheerder
Volgens mij vechten de organisaties om de data in juli en aug..
Waarschuw beheerder
Nouhouu!! Op zich wel goed dat het niet tegelijk met N1 is, maar jammer dat het tegelijk met de Loveparade is! :(
Moeilijk!!!! :|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dan beginnen ook de zomerfeesten en die zijn altijd heeeel erg leuk... :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op woensdag 1 maart 2006 om 13:11:
Uitspraak van <<Boedhalicious>> op woensdag 1 maart 2006 om 13:10:

Dezelfde idioot die ook Timewarp, Awake en Carl Cox & Friends op dezelfde datum heeft geplanned

Mooi dat ik dus naar Timewarp ga (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oc op woensdag 1 maart 2006 om 13:42:
Dezelfde idioot die ook Timewarp, Awake en Carl Cox & Friends op dezelfde datum heeft geplanned

idd is ook te debiel...

Ik ga naar Carl Cox
Waarschuw beheerder
donateur
Erg domme actie van UDC dit. Al jaren houdt iedereen er rekening mee dat DV het 1e weekend van augustus is. En iedereen houdt hier dan ook rekening mee met plannen van vakantie's etc.

Liever 1 dag in augustus dan 3 in juli:jaja:
Waarschuw beheerder
Maakt niet uit welke datum!! Ik blijf trouw aan Dance Valley!! :respect:

Wel leuk dat ik nu ook een keer naar N1 kan!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 1 maart 2006 om 13:49:
Erg domme actie van UDC dit. Al jaren houdt iedereen er rekening mee dat DV het 1e weekend van augustus is. En iedereen houdt hier dan ook rekening mee met plannen van vakantie's etc.

Is de schuld van de Poltie.. die heeft niet genoeg mankracht .. dus UDC MOET verplaasten... idd iedereen houdt rekening met valantie dan

Uitspraak van Envy(k) op woensdag 1 maart 2006 om 13:52:
Maakt niet uit welke datum!! Ik blijf trouw aan Dance Valley

Ik ook.. ik had al s enige nog geen vakantie geboekt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van soppie op woensdag 1 maart 2006 om 13:46:
Ik ga naar Carl Cox

Ik ook ZEKER!! He's tha man!!
Waarschuw beheerder
Veel succes met dj's omboeken. Kunnen ze de grote namen nu wel vergeten!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat een sukkels zeg! Je verplaatst je festival toch niet naar een datum, waarop al zoveel festivals zijn??? Extrema, Loveparade, Melt, 5daysoff zijn ook op de 15e! Allemaal hele succesvolle feesten! Dat kunnen ze wel vergeten..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van #Powerpuff Bubbles# op woensdag 1 maart 2006 om 14:21:
Allemaal hele succesvolle feesten! Dat kunnen ze wel vergeten..laatste aanpassing 1 maart 2006 14:22

Wat weet jij daar nou van?? Ik denk dat UDC daar echt wel over nagedacht heeft...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Envy(k) op woensdag 1 maart 2006 om 14:24:
Ik denk dat UDC daar echt wel over nagedacht heeft...

Ik denk dat UDC geen andere keus heeft gehad.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Tja....alsnog geen optie voor mij :no:

15 juli is de Loverparade en 5 augustus is N1 :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
DanceValley blijft het mooiste festival en ik zal er zeker 2 dagen bij zijn! Hopen op een mooie line-up! En een lekker zonnetje b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van #Powerpuff Bubbles# op woensdag 1 maart 2006 om 14:21:
Wat een sukkels zeg! Je verplaatst je festival toch niet naar een datum, waarop al zoveel festivals zijn??? Extrema, Loveparade, Melt, 5daysoff zijn ook op de 15e! Allemaal hele succesvolle feesten!

voor de 12 x.... Dit is niet wat UDC wil, maar ze moeten van de politie :zucht:
Waarschuw beheerder
wat ik dus niet snap he,

het was of 1 dag of niet in het eerste weekend in aug. dus inprinciepe gaat het alleen om de politie op vrijdag

maar welke andere evenementen zijn er dan op vrijdag? niks

dus ik snap het probleem niet zo eigenlijk

The advisor ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Dit is wel wat UDC wil, aangezien ze per se weer een weekender willen:jaja:

Ik vraag me echter af waar meer mensen op af komen, een weekender in juli, of 1 dag in augustus...
Waarschuw beheerder
Nou ja, ze zouden ook alleen op 5 augustus kunnen gaan zitten..Denk dat dat beter was geweest dan 3 dagen op die andere datum..
Waarschuw beheerder
Ik verkies ook DV boven de Loveparade. Dat was vroeger kicken, nu niet meer. Vorig jaar ging het niet door en ik moet eerlijk zijn...ik heb niks gemist. Ik ben toen naar de parade in Zwitserland gegaan. Die is vele malen vetter en gezelliger dan die in Berlijn. Die heb ik wel gezien nu.

Nu ga ik dus lekker én naar Dance Valley én eindelijk naar Nature One :bounce: :bounce:

Wat een zomer!!!!!!!!!!!! HOPPAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 1 maart 2006 om 14:35:
Ik vraag me echter af waar meer mensen op af komen, een weekender in juli, of 1 dag in augustus...

Waarom zouden mensen niet naar een weekend in juli gaan dan?
Waarschuw beheerder
hee relaxt kan ik eindelijk een x naar nature one
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 14:37:
Waarom zouden mensen niet naar een weekend in juli gaan dan?

Omdat veel mensen misschien al vakantie geboekt hebben. DV is al jaren het eerste weekend van augustus. Hier hou ik zelf ook altijd rekening mee met vakantie plannen etc.

Nu valt DV net midden in m'n vakantie. Voor mij minder erg omdat ik naar een camping ga waar ik niet hoef te boeken, en met eigen vervoer ga. Ik zal m'n vakantie wel omzetten, maar dit zal ongetwijfeld voor een hoop mensen niet kunnen.
Waarschuw beheerder
Ik vraag me echter af waar meer mensen op af komen, een weekender in juli, of 1 dag in augustus

In het weekendje Juli natuurlijk! :jaja:

Nu komen de N1 mensen die altijd moeite hadden met kiezen een kijkje op Dance Valley nemen...En andersom!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 1 maart 2006 om 14:42:
Omdat veel mensen misschien al vakantie geboekt hebben. DV is al jaren het eerste weekend van augustus. Hier hou ik zelf ook altijd rekening mee met vakantie plannen etc.

Nu valt DV net midden in m'n vakantie. Voor mij minder erg omdat ik naar een camping ga waar ik niet hoef te boeken, en met eigen vervoer ga. Ik zal m'n vakantie wel omzetten, maar dit zal ongetwijfeld voor een hoop mensen niet kunnen.

oh, ik ga nooit met vakantie dus dat leeft bij mij niet zo. Maar ik denk dat er toch wel genoeg mensen komen(ook superveel touristen vorig jaar)
Waarschuw beheerder
maar hier in de agenda staat nog niks..dus hoe zeker is het?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het staat op hun eigen site en was op de radio.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Envy(k) op woensdag 1 maart 2006 om 14:44:
In het weekendje Juli natuurlijk!

Nu komen de N1 mensen die altijd moeite hadden met kiezen een kijkje op Dance Valley nemen...En andersom!!!laatste aanpassing 1 maart 2006 14:45

Dat denk ik ook....ik ga nu ook eindelijk naar Nature One...andersom zal dat ook precies hetzelfde zijn gok ik. :yes:

Wordt het nog gezelliger op de camping...nu hopen dat het nu wel droog blijft! :)
Waarschuw beheerder
Alleen Extrema trekt al bijna 20.000 bezoekers, verder gaan de mensen die naar de Love-parade gaan ook meestal een heel weekend. Melt is ook meerdaags, 5daysoff ook..En dan heb je ook nog dat Monegrosfestival in Spanje..
Ik vind t gewoon niet zo'n slimme keuze..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van #Powerpuff Bubbles# op woensdag 1 maart 2006 om 14:55:
Alleen Extrema trekt al bijna 20.000 bezoekers, verder gaan de mensen die naar de Love-parade gaan ook meestal een heel weekend. Melt is ook meerdaags, 5daysoff ook..En dan heb je ook nog dat Monegrosfestival in Spanje..

Ook al valt het met bakken uit de hemel...En zwemmen ongev.10.000 (vrijdag) mensen modder de sfeer op Dance Valley blijft gewoon geweldig!!

Dat kon je van extrema vorig jaar niet zeggen...En dat vergeten de mensen ook niet...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Envy(k) op woensdag 1 maart 2006 om 15:00:
En zwemmen ongev.10.000 (vrijdag) mensen modder de sfeer op Dance Valley blijft gewoon geweldig!!

Absoluut:jaja:

Maar dan nog kan ik niet op twee plaatsen tegelijk zijn...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van #Powerpuff Bubbles# op woensdag 1 maart 2006 om 14:55:
Ik vind t gewoon niet zo'n slimme keuze..

Dancevalley heeft echt wel vast publiek! Na mn 1e editie zou ik er altijd bij zijn! De sfeer is echt te mooi en de line-up is altijd dikker dan dik! b)

Vorig jaar waren er ook superveel touristen dus denk niet dat udc fout heeft gekozen! 2 dagen is ook meer omzet dan 1 (mits goede bezoekersaantallen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
"en de line-up is altijd dikker dan dik! "

Ja maar ze moeten nu alle dj's om gaan boeken en ik denk dat er op deze datum al wel heel veel vette namen weg zijn..
laatste aanpassing

Artiest R-K
Waarschuw beheerder
ik zie het allemaal well

Waarschuw beheerder
Uitspraak van #Powerpuff Bubbles# op woensdag 1 maart 2006 om 15:10:
Ja maar ze moeten nu alle dj's om gaan boeken en ik denk dat er op deze datum al wel heel veel vette namen weg zijn

Ik vind het ook spannend! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van #Powerpuff Bubbles# op woensdag 1 maart 2006 om 15:10:
Ja maar ze moeten nu alle dj's om gaan boeken en ik denk dat er op deze datum al wel heel veel vette namen weg zijn..laatste aanpassing 1 maart 2006 15:10

Dj's kunnen ook wel op meerdere feesten op een dag draaien hoor!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van stardust (k) op woensdag 1 maart 2006 om 14:47:
..dus hoe zeker is het?

Heel ckers, want het staat idd op de UDC site. Nou ik denk dak nu wel ga dan!! Dan maar geen EXtrema en naar Nature One ging ik toch al!! :jaja:
Waarschuw beheerder
Ja dat kan maar Extrema of Sensation Duitsland eisen vaak Exclusiviteit met grote artiesten.

Ik denk zelfs dat Awakenings hun grote acts niet op Dance Valley willen hebben nu het zo dichtbij is.
Werkzaam bij Flexcitement
Artiest {SHOWLIST artist 65881, 42701, 33818, 23740, 48315, 31524}
Waarschuw beheerder
reacties van 5daysoff, Extrema, Awakenings en UDC:
http://www.partyscene.nl/pages.php?page=251204

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 13:33:
Dan beginnen ook de zomerfeesten en die zijn altijd heeeel erg leuk...

Zeker weten!! Dus gewoon in 1 keer door en hatsjiekiedee!! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Pppff wat een meaugeaulen :/

Schijt politie.. het is al jaren het eerste weekend van aug :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat een idioten bij UDC!

Had het dan gewoon 1 dag gehouden, ipv op deze idiote data! Denk dat een hele hoop mensen dit liever hadden gehad dan te moeten kiezen!

Hier wordt dus gewoon voor een hele berg mensen een superfeest door de neus geboord! Extrema, loveparade of dancevalley! En waarom? €€€€€€€€

Heb mn Outdoor kaarten al gekocht en ben zeker niet van plan ze te gaan verkopen, UDC kan dit jaar de pot op!

Just my 0.02
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JD_Edwards op woensdag 1 maart 2006 om 15:49:
dan te moeten kiezen!

Dat slaat nergens op want de mensen die moesten kiezen tussen N1 en Dance valley hoeven nu niet meer te kiezen...

Dus er blijft altijd een keuze...

dus veel plezier op Extrema (y)
Waarschuw beheerder
Moet mn hele festivalplanning omgooien... pff wel gaaf dat ik dan een keer naar Nature One kan! :yes:

Gelukkig ga ik pas op vakantie in november. Dan zijn er zeker geen festivals :-D
Waarschuw beheerder
Damn... Tifus!!

dan ben ik op vakantie.... Net vorige week de eerste drie weken van juli ingeboekt....

Als ik dit ff eerder had geweten, dan had ik mijn vakantie anders geboekt!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Envy(k) op woensdag 1 maart 2006 om 15:54:
de mensen die moesten kiezen tussen N1 en Dance valley hoeven nu niet meer te kiezen...

Idd, ik kan gelukkig naar Nature One en naar Dancevalley, dan maar nie naar Extrema hoor!!
Waarschuw beheerder
donateur
gooi ma mooi om:yes: zo kan ik naar dancevalley en nature one:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Envy(k) op woensdag 1 maart 2006 om 15:54:
dan te moeten kiezen!

Dat slaat nergens op want de mensen die moesten kiezen tussen N1 en Dance valley hoeven nu niet meer te kiezen...

Dus er blijft altijd een keuze...

Heb ook niet gezegd dat dit voor iedereen zo is...
Nature One stond zoiezo al niet op mijn lijstje...
Waarschuw beheerder
Ik ga dit jaar ook maar eens op Nature One kijken..

Waarschuw beheerder
3voor12 : 15, 16 en 17 juli zou de nieuwe datum worden. UDC was in een feeststemming, zo riep Bout. Een daaropvolgend telefoontje met Politie Kennemerland leerde dat het corps er heel anders over dacht. Persvoorlichter Ellwanger kon zich niet herinneren iets over Dance Valley naar buiten te hebben gebracht. In een nieuw persbericht schrijft hij bovendien dat het voorbarig is om op de zaken vooruit te lopen.
Waarschuw beheerder
wie bepaalt er eigenlijk dat n race voorang heeft op n feest ???
Waarschuw beheerder
Persbericht Politie Kennemerland

Geachte redactie

In aansluiting op berichtgeving van de zijde van UDC over de organisatie van een meerdaags Dance Valley festival maakt de politie Kennemerland het volgende bekend.

Het klopt dat de politie Kennemerland een negatief advies heeft uitgebracht aan de burgemeester van Velsen voor een meerdaagse editie van Dance Valley op 4,5 en 6 augustus 2006. Reden hiervoor is de samenloop met een aantal andere evenementen in de regio, waaronder de Masters op het circuit van Zandvoort.
Het gaat echter niet om een capaciteitsprobleem zoals de organisatie van Dance Valley wil doen geloven, maar om het feit dat de veiligheid van alle bezoekers bij alle evenementen gegarandeerd moet kunnen worden.

Op dit moment vindt nog steeds overleg plaats over mogelijke alternatieven. Gisteren, 28 februari, is hierover door de politie nog een gesprek gevoerd met de burgemeester van Velsen. Tot het moment dat dit overleg is afgerond en er door de gemeente Velsen een beslissing is genomen, is het voorbarig om vooruit te lopen op een mogelijke uitkomst.

Heerlijk die DV-soap!:P
Waarschuw beheerder
Hier ben ik dus totaal niet blij mee!!! :/ tegelijk met LP, gaat moeilijke keuze worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een gedoe allemaal zeg:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *F* op woensdag 1 maart 2006 om 19:36:
Wat een gedoe allemaal zeg

:O Wat een toestand! ;)

Waarschuw beheerder
UDC verkiest een meerdaags festival boven een datum in augustus.

Strakke aktie :nocheer:

Vraag me af of ze IMPULZ ook gelijk op een andere datum plannen dan in het laatste weekend van JUNI

Erg kort op elkaar. Zit maar 3 weken tussen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tish op woensdag 1 maart 2006 om 13:11:

idd die was ook niet goed bezig ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 19:49:
Wat een toestand!

Ja echt een toestand ja:p

Nee maar het is gewoon irritant eerst emporium,toen ml en nu weer dance valley:nocheer:
Ik werk op zaterdag en heb al heel lang terug die datum vrij gevraagd en nou kan ik dus weer naar mn baas om een datum om te wisselen:nocheer:

Waarschuw beheerder
als het maar geen ``plensvalley`` word dit jaar dan vind ik alles best. Al was het vorig jaar toch ook wel gezellig hoor met wat blubber

Waarschuw beheerder
donateur
lekker is dat, hek net vorige week me vakantie geboekt, vertrek 11 juli :S
Waarschuw beheerder
Poeh..schrik hier ook wel ff van..zowel Extrema als Dance Valley wil ik niet missen..zijn toch 2 zekerheidjes in onze agenda..

Wordt een moeilijke keuze..
Waarschuw beheerder

Als ik UDC was ging ik voor die ene zaterdag in augustus..dan halen ze de 50.000 wel weer. Als ze het uitsmeren over 3 dagen in het weekend van de 15e met de LoveParade maar vooral Extrema als grote concurrent dan vraag ik me af of ze wel aan dit aantal komen.

Beter 1 goede DV op de zaterdag dan 3 wat mindere dagen..alhoewel je het toch zelf mooi moet maken :D
Waarschuw beheerder
:S SHIT SHIT SHIT :S

Hier dus zelfde probleem! Wij hebben ook met 20 man onze vakantie afgestemd op Dance Valley zodat we met ze allen de vakantie daar zouden kunnen afsluiten!
Had er zoooo graag bij willen zijn joh! :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ichell op woensdag 1 maart 2006 om 21:38:
SHIT SHIT SHIT

Hier dus zelfde probleem! Wij hebben ook met 20 man onze vakantie afgestemd op Dance Valley zodat we met ze allen de vakantie daar zouden kunnen afsluiten!

:@ Ik ken het.. mijn vriendin ging zwaar uit haar dak toen ik vanmiddag het slechte nieuws vertelde
Waarschuw beheerder
ik word hier zo verdrietig van :(
ik wil naar dancevalley camping EN extrema (die kaartjes heb ik zelfs al!!!!) geen DV voor mij dus ......:@

boehoehoeeeeeee
Waarschuw beheerder
donateur
:/

dat word dus weer keuzes maken
Extrema is wel lekker dichtbij maar vond t niet echt bijzonder vorig jaar,dance valley was wel heerlijk vorig jaar in de blubber:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dance Valley toch meerdaags festival
Bron: Novum / UDC
Gepubliceerd: donderdag 2 maart 2006 @ 00:21
Dance Valley wordt dit jaar toch, net als vorig jaar, een meerdaags evenement, zo heeft organisator UDC woensdag bekendgemaakt. Woensdagochtend meldde UDC nog dat de gemeente niet wilde meewerken aan een meerdaags festival, 's middags was dat echter veranderd. Het dansfestival is wel verplaatst van augustus naar juli.

De gemeente Velsen meldde dinsdagavond aan UDC geen vergunning te geven voor een festival dat meerdere dagen duurt. Hierop bracht de organisator een bericht naar buiten waarin werd gesteld dat het dansfeest dit jaar geen meerdere dagen zou gaan uren. "De politie geeft als reden dat ze niet genoeg mensen hebben. Dat vinden wij onacceptabel", aldus woordvoerder Brian Bout van UDC woensdagochtend. "Wij denken dat ze gewoon geen zin hebben om energie in dit festival te steken." Bout meldde tevens dat UDC van plan was juridische stappen te ondernemen. "We hoorden pas eind januari dat de politie niet wil meewerken. We lopen tonnen aan schade op."

Later op woensdag hoorde UDC dat de politie toch voldoende agenten beschikbaar heeft voor een meerdaags feest. Hoe dit ineens omgeslagen kan zijn, zei Bout niet te weten. "We kunnen er alleen maar over speculeren. Misschien heeft de media-aandacht geholpen of is de politie ineens van gedachten veranderd. Voor ons is het in ieder geval fantastisch nieuws dat alles gewoon kan doorgaan als gepland."

De politie Kennemerland meldde voorts dat er inderdaad een negatief advies is uitgebracht aan de burgemeester van Velsen voor een meerdaagse editie van Dance Valley op 4, 5 en 6 augustus, de oorspronkelijk geplande datum. De reden van dit advies is de samenloop met andere evenementen in de regio, waaronder de Masters op het circuit van Zandvoort. Er is geen sprake van een gebrek aan politiemensen, het gaat er het korps om dat "de veiligheid van alle bezoekers bij alle evenementen gegarandeerd moet kunnen worden", aldus een woordvoerder.

Het Dance Valley Festival zal nu als een "weekender" plaatsvinden op 14 en 15 juli. De camping is van 14 tot en met 16 juli geopend. De voorverkoop van de kaarten start, zoals gepland, op 23 maart.
Waarschuw beheerder
donateur
Typisch een geval van een luxe probleem!!!

We moeten nu kiezen naar welk feest te gaan of onze vakantie ervoor omboeken, hahahaha.

Wees blij dat het feest er überhaupt komt want als ze ook geen vergunning voor de weekender in juli hadden gegeven dan was er helemaal geen Dance Valley dit jaar!!!

Ben erg benieuwd was Extrema gaat doen en als ik hun was zou ik dik balen...

Waarschuw beheerder
Ja hoor, UDC probeert toch nog een drie daags festival te organiseren en bijna iedereen is weer aan het zeiken.

Helemaal goed 14, 15 en 16 juli, kan ik lekker naar de Marlboro masters!!!

p.s. 15 juli 2006 – 16 juli 2006 Weekend Hasselt met deelname aan de Bierproeverstochten. Zijn jullie zeker ook nog vergeten. Zeiksnorren!!!

Waarschuw beheerder
Wat een @#%& gedoe zeg.... Ik heb allang kaartjes voor Sensation Dld.... Nu is dan opeens Sensation voor mij de Afther Party... :-s
Tja, voor de één zal deze verschuiving zeer welkom zijn, maar voor velen die bijvoorbeeld hun vakantie op DV hadden aangepast minder leuk... Dat daar dan geen rekening mee wordt gehouden door UDC!! UDC had dan aan de mensen moeten denken en voor een 1 daags festival moeten kiezen, maar nee hoor... geloof mij mensen... DIT is pure eigenbelang van UDC om het meerdaags te maken/houden ivm ping ping.
Eigenlijk zou nu niemand een DV kaartje moeten kopen.... zal je zien wat er dan gebeurt...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 10:39:
UDC had dan aan de mensen moeten denken en voor een 1 daags festival moeten kiezen, maar nee hoor... geloof mij mensen... DIT is pure eigenbelang van UDC om het meerdaags te maken/houden ivm ping ping.

In mijn geval is dit echt een honderd-punten beslissing, weekendje DV en een weekendje N1...[img  cacheid=000031370000679028f30e2b1a014398eb]http://www.technotica.nl/board/style_emoticons/default/yahoo.gif[/img][img cacheid=00003339000067912bde46ed1a014398eb]http://www.technotica.nl/board/style_emoticons/default/dance.gif[/img][img cacheid=000031370000679028f30e2b1a014398eb]http://www.technotica.nl/board/style_emoticons/default/yahoo.gif[/img][img cacheid=00003339000067912bde46ed1a014398eb]http://www.technotica.nl/board/style_emoticons/default/dance.gif[/img][img cacheid=000031370000679028f30e2b1a014398eb]http://www.technotica.nl/board/style_emoticons/default/yahoo.gif[/img][img cacheid=00003339000067912bde46ed1a014398eb]http://www.technotica.nl/board/style_emoticons/default/dance.gif[/img][img cacheid=000031370000679028f30e2b1a014398eb]http://www.technotica.nl/board/style_emoticons/default/yahoo.gif[/img][img cacheid=00003339000067912bde46ed1a014398eb]http://www.technotica.nl/board/style_emoticons/default/dance.gif[/img][img cacheid=000031370000679028f30e2b1a014398eb]http://www.technotica.nl/board/style_emoticons/default/yahoo.gif[/img][img width=31 height=24 cacheid=00003339000067912bde46ed1a014398eb]http://www.technotica.nl/board/style_emoticons/default/dance.gif[/img]
Waarschuw beheerder
klotezooi, had al vrij genomen 4 aug!!
14 juli minder kans op mooi weer dan 4 aug(vorig jaar niet dan)!
nee ben er niet blij mee!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zaik op donderdag 2 maart 2006 om 11:06:
In mijn geval is dit echt een honderd-punten beslissing, weekendje DV en een weekendje N1...

Same here ...eindelijk de kans om naar N1 te gaan! :D

Waarschuw beheerder
Ik ben er ook niet blij mee, dit zou mijn 5e dancevalley worden en ik kijk er altijd echt naar uit..ik ben op die datum op vakantie..dat is ook heel leuk, maar toch baal ik er van..
Het is een superfeest..heerlijk als ik daar weer sta tussen al die mensen met al mijn vrienden en vriendinnen..
het is gewoon een reuni..1 keer per jaar zie je iedereen weer eens op dat feest..en dan ..met zijn alleen helemaal los..

Waarschuw beheerder
maar Soppie, we gaan vast nog genoeg gezellige zomerfeestjes meemaken (K)
Ik hou echt van de zomer-buiten festivals :yes:
Waarschuw beheerder
ik wilde eigenlijk weer eens naar de love parade 15 juli :-(

Maar nu dus ook DV in dit weekend....wat een problemen allemaal :cry:
Waarschuw beheerder
Jezus wat is het weer klote geregeld, maar 15 juli staat altijd extrema gepland dus dan wordt het voor mij waarschijnlijk EXTREMA
Waarschuw beheerder
Echt weer iets voor UDC!!! Dance Valley is altijd 1 dag geweest en zo hoort het ook te blijven!
Wat een bagger beslissing!!
De weer-goden waren het er vorig jaar ook NIET MEE EENS!!

Waarschuw beheerder
donateur
Tja... echt kut dit. Gaat dus ten koste van Extrema, jammer hoor.

UDC heeft wel patent op gezeik met de overheid zeg... Ik hoop dat ze toch weer garant staan voor een strakke line-up.
Waarschuw beheerder
:nocheer: :nocheer: :nocheer:

Jammer UDC, wilde dit jaar weer eens naar DV gaan ipv N1...nu ga ik al naar de Love Parade!

Wat een rukkers! Ze moeten het gewoon bij 1 dag houden op de geplande datum! :no:

Volgens mij balen er meer mensen dan dat er happy zijn met dit besluit! :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Go op donderdag 2 maart 2006 om 14:00:
Volgens mij balen er meer mensen dan dat er happy zijn met dit besluit!:(

Die indruk heb ik ook.
Waarschuw beheerder
gaat echt HE-LE-MAAL nergens over:@
dik balen!!!!
was altijd zo'n beetje laatste weekend van de vakantie, heerlijke afsluiter.
en nu...nu zit ik er nu al aan te denken om DV dan maar te laten schieten :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Barbara op donderdag 2 maart 2006 om 13:31:
Dance Valley is altijd 1 dag geweest en zo hoort het ook te blijven!
De weer-goden waren het er vorig jaar ook NIET MEE EENS!!

Woodstock van de dance, 2 dagen blubberen, heerlijk gewoon. Hoop stiekem dat't gewoon weer gaat regenen :yes:, we zijn toch niet van suiker!

Die reacties hier ook :no: Chaos in festivalland [img width=29 height=15]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img] en zo hoort het ook! ;p

En ook al bevalt het jullie niet, altijd nog beter dan geen Dance Valley lijkt me toch! :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Go op donderdag 2 maart 2006 om 14:00:
Volgens mij balen er meer mensen dan dat er happy zijn met dit besluit!

20.000 ofzo..het zijn toch een beetje dezelfde mensen die zowel op Extrema als op DV komen.
Waarschuw beheerder
Belachelijke beslissing!!
inderdaad alleen maar eigen belang.
Word lekker met artiesten boeken als er 3 festivals tegelijk zijn, line up word kut en hoop dat het feest flopt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Old Soldiers Never Die op donderdag 2 maart 2006 om 14:39:
20.000 ofzo..het zijn toch een beetje dezelfde mensen die zowel op Extrema als op DV komen.

of naar de love parade...
Waarschuw beheerder
Wat een heisa de afgelopen dagen! Ja, we zijn heel erg blij dat er, na de eerste meerdaagse editie ooit van Dance Valley in 2005, ook dit jaar een weekender in Spaarnwoude komt. En nee, we zijn niet blij met hoe alles tot stand is gekomen. Nu de storm van de afgelopen dagen een beetje is geluwd, willen we jullie op de hoogte brengen van wat ons vanaf september vorig jaar bezig heeft gehouden en wat er de afgelopen dagen op het UDC kantoor heeft plaatsgevonden.

Zoals genoegzaam bekend zijn de organisatoren van Dance Valley sinds zes jaar (!) bezig om een meerdaagse editie van het festival te organiseren. Dance is in tien jaar tijd een behoorlijk ‘Nederlands’ ding geworden. De kans om in de traditie van de Nederlandse popfestivals als Pinkpop en Lowlands een specifiek dance kampeerweekend neer te zetten hebben we daarom met beide handen aangegrepen. Vorig jaar was het zover nadat in 2004 de vergunning nog op het nippertje werd geweigerd, omdat deze te laat werd aangevraagd. We zijn trots op hoe alles vorig jaar verliep en van wat wij van jullie vernamen was het ook voor de bezoekers, ondanks de modder, een daverend succes. Logisch dus dat wij direct na afloop een aanvraag hebben ingediend voor een vergunning voor augustus 2006. Dat hebben wij gedaan op basis van een zeer positieve evaluatie die wij met alle betrokken partijen hebben gehad en die in september 2005 plaatsvond.

In december 2005 zaten alle betrokken partijen weer met elkaar om de tafel om de vergunning aanvraag voor augustus 2006 door te nemen. Alle signalen waren positief dus waren we op zijn zachtst gezegd geschokt toen wij eind februari 2006 vernamen dat de aanvraag werd afgewezen. De afwijzing door de burgemeester had een groot deja vu gehalte. De politie heeft een negatief advies afgegeven omdat er in het traditionele Dance Valley weekend meerdere activiteiten plaatsvonden op basis waarvan - daar gaan we weer! - de veiligheid voor alle bezoekers van alle evenementen niet gegarandeerd kon worden. Onze oudste rechten bleken opnieuw niets waard en dat terwijl bijvoorbeeld de Masters in Zandvoort vorig jaar eigenlijk voor het laatst waren en in een recent verleden hebben aangetoond van datum te kunnen verwisselen…

Vanzelfsprekend heeft UDC , net zoals de voorgaande zes jaren, begrip voor de argumenten van de politie. Maar met een geslaagde 2005 weekender in de achterzak hebben we alles op alles gezet. We hebben de autoriteiten aangegeven desnoods het evenement naar een ander weekend te verschuiven, maar dat mocht niet baten. We waren enorm teleurgesteld dat alle moeite en investeringen van de afgelopen jaren voor niets bleken en hebben dat in een eerste persbericht naar buiten gebracht.

Wat schets onze verbazing dat wij enkele uren na dat persbericht de gemeente Velsen aan de lijn krijgen die ons mededeelt dat er een enige, niet onderhandelbare vergunning wordt afgegeven voor het weekend van 14,15 en 16 juli. Na een eerste hoera! komen we op aarde, halen het gepeperde persbericht van onze site en realiseren ons dat we moeten beslissen: weekender of niet. En dat, om maar een detail te noemen, alle dj’s omgeboekt zullen moeten worden. En dat we dus de huidige ‘zomer dance-agenda’ van velen door de war zullen of kunnen gooien. En dat we daarom met respect moeten kijken naar de andere events van deze zomer. En dus zaten we gisteravond in Purmerend direct om de tafel met de mensen van Extrema. Om overleg te hebben over het hoe en waarom en hen te vertellen dat de nieuwe datum zeker niet onze keus is. Om oplossingen te inventariseren. Maar 1 ding kunnen we jullie inmiddels met zekerheid melden: Dance Valley Festival heeft een vergunning voor 14 en 15 juli en een camping die open is op 14, 15 en 16 juli!
Waarschuw beheerder
Dit wordt inderdaad een probleem, eerst moeten kiezen tussen Love parade en extrema en nu dit weer, waar moet het heen met de partywereld!
Waarschuw beheerder
donateur
Slap bericht van UDC, staat verder weinig nieuws in...

Waarschuw beheerder
Ja, zelfde hier moet ook de vakantie plannen om gaan gooien :S. We zien wel in hoeverre dat lukt.
Waarschuw beheerder
Ze moeten eigenlijk een poll houden op internet wat de mensen liever willen en dan kijken wat de meerderheid zegt.
1 zaterdag in augustus of een meerdaags festival in juli tegelijk met andere festivals.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maartenr op donderdag 2 maart 2006 om 18:41:
Ze moeten eigenlijk een poll houden op internet wat de mensen liever willen en dan kijken wat de meerderheid zegt.
1 zaterdag in augustus of een meerdaags festival in juli tegelijk met andere festivals.

goed idee!!! :yes: Hier op pf!

Waarschuw beheerder
Hoe eerder hoe beter voor ons!
Waarschuw beheerder
donateur
En gaan sommige het feest toch echt missen!

Of juist niet, nu kan ik ook een keer..
Waarschuw beheerder
Dance Valley zit op Extrema Outdoor datum 15 juli en wat nu?

stem op http://www.extrema.nl/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Al moet ik mijn vakantie ervoor omboeken ik ga zowieso naar DV en ja ook een hele weekender. Alleen vindt ik het toch raar dat ze eerst met de data 4 en 5 augustus komen en dan daarna de boel moeten verplaatsen. Je geeft toch alleen een datum als je 100% zeker weet dat je een vergunning hebt, ook aangezien eerdere vergunningen in de voorgaande jaren wel eens waren afgeketst. Verder vind ik wel dat ze bij UDC nu verplicht zijn om een line-up neer te zetten die gelijk is of misschien zelfs wel beter als de line -up die was neergezet voor 4 en 5 augustus.
Waarschuw beheerder
Ik heb gestemd dat Extrema nu op 5 augustus gehouden wordt, zodat ik naar allebei kan!! Anders laat ik Extrema schieten omdat ik het kamperen op DV echt geweldig vond!

Hoop dat ze het doen!
:-D
Waarschuw beheerder
donateur
Ben er eigenlijk wel blij mee! Nu weet ik zeker dat ik er wel heen kan! 4 Augustus was nog n groot vraagteken! :cheer:

Waarschuw beheerder
Nou maar hopen dat de organisatie van Extrema hun datum verplaatsen. Wil echt beide feesten voor geen goud missen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 13:44:
Nou maar hopen dat de organisatie van Extrema hun datum verplaatsen. Wil echt beide feesten voor geen goud missen

Ik vond Extrema echt top...Maar het is me vorig jaar zooo tegen gevallen...

Echt heel jammer....

Waarschuw beheerder
donateur
Extrema heeft ook plannen om een andere datum te kiezen.
Mag van mij wel :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 14:09:
Extrema heeft ook plannen om een andere datum te kiezen.
Mag van mij wel

Van mij ook.......even duimen

Uitspraak van Envy(k) op vrijdag 3 maart 2006 om 13:55:

Heb je gelijk in......het jaar daarvoor was het echt beter
Waarschuw beheerder
Laat Extrema maar lekker staan... het verplaatsen van feesten zorgt meestal niet echt voor een betere line-up.
En als ze al gaan verplaatsen dan hoop ik toch niet dat het op 4 augustus is, want was toch wel heel erg van plan om naar Nature 1 te gaan :woep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Envy(k) op vrijdag 3 maart 2006 om 13:55:

Echt heel jammer....

Ik snap niet dat je dit echt vind/vond? Dan heeft het toch aan jezelf gelegen waarschijnlijk...Extrema Outdoor was toch echt vet!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maartenr op donderdag 2 maart 2006 om 14:45:
Belachelijke beslissing!!
inderdaad alleen maar eigen belang.
Word lekker met artiesten boeken als er 3 festivals tegelijk zijn, line up word kut en hoop dat het feest flopt

wat een idioten bij UDC!

Had het dan gewoon 1 dag gehouden, ipv op deze idiote data! Denk dat een hele hoop mensen dit liever hadden gehad dan te moeten kiezen!

Hier wordt dus gewoon voor een hele berg mensen een superfeest door de neus geboord! Extrema, loveparade of dancevalley! En waarom? €€€€€€€€

Heb mn Outdoor kaarten al gekocht en ben zeker niet van plan ze te gaan verkopen, UDC kan dit jaar de pot op!

Just my 0.02

Goede opbouwende kritiek!!!!!

Zeker nog nooit een tegenvallertje moeten incasseren!!!:frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb het nog een paar dagen laten bezinken!
maar heb er nog steeds flink de PEST in:@

bah....:(
Waarschuw beheerder
Hoe moet ik nu kiezen tussen loveparade en dancevalley?

Waarschuw beheerder
beter!!! veel meer kans op beter weer!!!! vorig jaar was ook zeer vet ook op de camping maar de bagger was wat minder!
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 12:33:
beter!!! veel meer kans op beter weer!!!!

Dus niet hè Arie.. Het eerste weekend van Augustus heeft de meeste kans op goed weer als je de statistieken erbij pakt. ;)

Maar wel lullig voor Extrema dat ze of te maken krijgen met een geduchte concurrent of ze moeten het zaakje verschuiven. Ondanks dat het publiek wel enigszins verschilt zullen er veel toch naar beiden feesten gaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
uitgebreid interview met Brian Bout van Dance Valley over dit hele gebeuren:
http://www.partyscene.nl/headlines/246296/251170/251518
Waarschuw beheerder
Wou dit jaar eindelijk is naar dance valley gaan maar nu dat het verplaatst is en samen valt met Extrema kies ik toch voor Extrema. Is wel jammer dat hele goeie feesten op dezelfde dag zijn. Voor sommigen een moeilijke keuze denk ik.
Waarschuw beheerder
Echt klote dit. Dance Valley zit al een jaar of 5 standaard in ons zomerse feestenpakket.... mijn vakantie is al geboekt en die begint precies in het weekend waarin DV nu wordt gegeven.

UDC heeft dit absoluut niet slim aangepakt en ik vermoed dat het aantal bezoekers dit jaar flink zal afnemen door deze actie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Depsie op maandag 6 maart 2006 om 12:10:
Echt klote dit. Dance Valley zit al een jaar of 5 standaard in ons zomerse feestenpakket.... mijn vakantie is al geboekt en die begint precies in het weekend waarin DV nu wordt gegeven.

UDC heeft dit absoluut niet slim aangepakt en ik vermoed dat het aantal bezoekers dit jaar flink zal afnemen door deze actie

Dan ga je toch naar Nature one, duurt ook drie dagen en is wel op 3,4,5 aug.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Depsie op maandag 6 maart 2006 om 12:10:
Echt klote dit. Dance Valley zit al een jaar of 5 standaard in ons zomerse feestenpakket

Ja Deb ik sta dadelijk in me eentje op DV.. maar we moeten idd maar met zijn allen naar N1 gaan :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 12:24:
maar Soppie, we gaan vast nog genoeg gezellige zomerfeestjes meemaken

Weet ik wel zeker Nouki (K)(K)(K) The zomer rulses qua feesten