Partyflock

Forumonderwerp · 853824
Ik hoor net op de radio dat de datum van Danve Valley is veranderd.. Dat is al jaren eerste weekend van augustus, maar de politie heeft niet genoeg mankracht..

Wij stemmen ieder jaar onze vakantie af op Danve valley... maar nu is het ineens 14, 15 en 16 juli..:@
En gaan sommige het feest toch echt missen!
laatste aanpassing
gaat echt HE-LE-MAAL nergens over:@
dik balen!!!!
was altijd zo'n beetje laatste weekend van de vakantie, heerlijke afsluiter.
en nu...nu zit ik er nu al aan te denken om DV dan maar te laten schieten :cry:
Uitspraak van Barbara op donderdag 2 maart 2006 om 13:31:
Dance Valley is altijd 1 dag geweest en zo hoort het ook te blijven!
De weer-goden waren het er vorig jaar ook NIET MEE EENS!!

Woodstock van de dance, 2 dagen blubberen, heerlijk gewoon. Hoop stiekem dat't gewoon weer gaat regenen :yes:, we zijn toch niet van suiker!

Die reacties hier ook :no: Chaos in festivalland en zo hoort het ook! ;p

En ook al bevalt het jullie niet, altijd nog beter dan geen Dance Valley lijkt me toch! :[
Uitspraak van Go op donderdag 2 maart 2006 om 14:00:
Volgens mij balen er meer mensen dan dat er happy zijn met dit besluit!

20.000 ofzo..het zijn toch een beetje dezelfde mensen die zowel op Extrema als op DV komen.
Belachelijke beslissing!!
inderdaad alleen maar eigen belang.
Word lekker met artiesten boeken als er 3 festivals tegelijk zijn, line up word kut en hoop dat het feest flopt.
Uitspraak van Old Soldiers Never Die op donderdag 2 maart 2006 om 14:39:
20.000 ofzo..het zijn toch een beetje dezelfde mensen die zowel op Extrema als op DV komen.

of naar de love parade...
Wat een heisa de afgelopen dagen! Ja, we zijn heel erg blij dat er, na de eerste meerdaagse editie ooit van Dance Valley in 2005, ook dit jaar een weekender in Spaarnwoude komt. En nee, we zijn niet blij met hoe alles tot stand is gekomen. Nu de storm van de afgelopen dagen een beetje is geluwd, willen we jullie op de hoogte brengen van wat ons vanaf september vorig jaar bezig heeft gehouden en wat er de afgelopen dagen op het UDC kantoor heeft plaatsgevonden.

Zoals genoegzaam bekend zijn de organisatoren van Dance Valley sinds zes jaar (!) bezig om een meerdaagse editie van het festival te organiseren. Dance is in tien jaar tijd een behoorlijk ‘Nederlands’ ding geworden. De kans om in de traditie van de Nederlandse popfestivals als Pinkpop en Lowlands een specifiek dance kampeerweekend neer te zetten hebben we daarom met beide handen aangegrepen. Vorig jaar was het zover nadat in 2004 de vergunning nog op het nippertje werd geweigerd, omdat deze te laat werd aangevraagd. We zijn trots op hoe alles vorig jaar verliep en van wat wij van jullie vernamen was het ook voor de bezoekers, ondanks de modder, een daverend succes. Logisch dus dat wij direct na afloop een aanvraag hebben ingediend voor een vergunning voor augustus 2006. Dat hebben wij gedaan op basis van een zeer positieve evaluatie die wij met alle betrokken partijen hebben gehad en die in september 2005 plaatsvond.

In december 2005 zaten alle betrokken partijen weer met elkaar om de tafel om de vergunning aanvraag voor augustus 2006 door te nemen. Alle signalen waren positief dus waren we op zijn zachtst gezegd geschokt toen wij eind februari 2006 vernamen dat de aanvraag werd afgewezen. De afwijzing door de burgemeester had een groot deja vu gehalte. De politie heeft een negatief advies afgegeven omdat er in het traditionele Dance Valley weekend meerdere activiteiten plaatsvonden op basis waarvan - daar gaan we weer! - de veiligheid voor alle bezoekers van alle evenementen niet gegarandeerd kon worden. Onze oudste rechten bleken opnieuw niets waard en dat terwijl bijvoorbeeld de Masters in Zandvoort vorig jaar eigenlijk voor het laatst waren en in een recent verleden hebben aangetoond van datum te kunnen verwisselen…

Vanzelfsprekend heeft UDC , net zoals de voorgaande zes jaren, begrip voor de argumenten van de politie. Maar met een geslaagde 2005 weekender in de achterzak hebben we alles op alles gezet. We hebben de autoriteiten aangegeven desnoods het evenement naar een ander weekend te verschuiven, maar dat mocht niet baten. We waren enorm teleurgesteld dat alle moeite en investeringen van de afgelopen jaren voor niets bleken en hebben dat in een eerste persbericht naar buiten gebracht.

Wat schets onze verbazing dat wij enkele uren na dat persbericht de gemeente Velsen aan de lijn krijgen die ons mededeelt dat er een enige, niet onderhandelbare vergunning wordt afgegeven voor het weekend van 14,15 en 16 juli. Na een eerste hoera! komen we op aarde, halen het gepeperde persbericht van onze site en realiseren ons dat we moeten beslissen: weekender of niet. En dat, om maar een detail te noemen, alle dj’s omgeboekt zullen moeten worden. En dat we dus de huidige ‘zomer dance-agenda’ van velen door de war zullen of kunnen gooien. En dat we daarom met respect moeten kijken naar de andere events van deze zomer. En dus zaten we gisteravond in Purmerend direct om de tafel met de mensen van Extrema. Om overleg te hebben over het hoe en waarom en hen te vertellen dat de nieuwe datum zeker niet onze keus is. Om oplossingen te inventariseren. Maar 1 ding kunnen we jullie inmiddels met zekerheid melden: Dance Valley Festival heeft een vergunning voor 14 en 15 juli en een camping die open is op 14, 15 en 16 juli!
Dit wordt inderdaad een probleem, eerst moeten kiezen tussen Love parade en extrema en nu dit weer, waar moet het heen met de partywereld!
Uitspraak van Miss Gipsy op donderdag 2 maart 2006 om 11:54:
14 juli minder kans op mooi weer dan 4 aug

waar is dat op gebaseerd????
Slap bericht van UDC, staat verder weinig nieuws in...

Ja, zelfde hier moet ook de vakantie plannen om gaan gooien :S. We zien wel in hoeverre dat lukt.
Ze moeten eigenlijk een poll houden op internet wat de mensen liever willen en dan kijken wat de meerderheid zegt.
1 zaterdag in augustus of een meerdaags festival in juli tegelijk met andere festivals.
Uitspraak van Maartenr op donderdag 2 maart 2006 om 18:41:
Ze moeten eigenlijk een poll houden op internet wat de mensen liever willen en dan kijken wat de meerderheid zegt.
1 zaterdag in augustus of een meerdaags festival in juli tegelijk met andere festivals.

goed idee!!! :yes: Hier op pf!

Hoe eerder hoe beter voor ons!
Uitspraak van soppie op woensdag 1 maart 2006 om 13:04:
En gaan sommige het feest toch echt missen!

Of juist niet, nu kan ik ook een keer..
Dance Valley zit op Extrema Outdoor datum 15 juli en wat nu?

stem op http://www.extrema.nl/
laatste aanpassing

Al moet ik mijn vakantie ervoor omboeken ik ga zowieso naar DV en ja ook een hele weekender. Alleen vindt ik het toch raar dat ze eerst met de data 4 en 5 augustus komen en dan daarna de boel moeten verplaatsen. Je geeft toch alleen een datum als je 100% zeker weet dat je een vergunning hebt, ook aangezien eerdere vergunningen in de voorgaande jaren wel eens waren afgeketst. Verder vind ik wel dat ze bij UDC nu verplicht zijn om een line-up neer te zetten die gelijk is of misschien zelfs wel beter als de line -up die was neergezet voor 4 en 5 augustus.
Ik heb gestemd dat Extrema nu op 5 augustus gehouden wordt, zodat ik naar allebei kan!! Anders laat ik Extrema schieten omdat ik het kamperen op DV echt geweldig vond!

Hoop dat ze het doen!
:-D
Ben er eigenlijk wel blij mee! Nu weet ik zeker dat ik er wel heen kan! 4 Augustus was nog n groot vraagteken! :cheer:

Nou maar hopen dat de organisatie van Extrema hun datum verplaatsen. Wil echt beide feesten voor geen goud missen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 13:44:
Nou maar hopen dat de organisatie van Extrema hun datum verplaatsen. Wil echt beide feesten voor geen goud missen

Ik vond Extrema echt top...Maar het is me vorig jaar zooo tegen gevallen...

Echt heel jammer....

Extrema heeft ook plannen om een andere datum te kiezen.
Mag van mij wel :9

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 14:09:
Extrema heeft ook plannen om een andere datum te kiezen.
Mag van mij wel

Van mij ook.......even duimen

Uitspraak van Envy(k) op vrijdag 3 maart 2006 om 13:55:

Heb je gelijk in......het jaar daarvoor was het echt beter
Laat Extrema maar lekker staan... het verplaatsen van feesten zorgt meestal niet echt voor een betere line-up.
En als ze al gaan verplaatsen dan hoop ik toch niet dat het op 4 augustus is, want was toch wel heel erg van plan om naar Nature 1 te gaan :woep:

Uitspraak van Envy(k) op vrijdag 3 maart 2006 om 13:55:

Echt heel jammer....

Ik snap niet dat je dit echt vind/vond? Dan heeft het toch aan jezelf gelegen waarschijnlijk...Extrema Outdoor was toch echt vet!!!

Uitspraak van Maartenr op donderdag 2 maart 2006 om 14:45:
Belachelijke beslissing!!
inderdaad alleen maar eigen belang.
Word lekker met artiesten boeken als er 3 festivals tegelijk zijn, line up word kut en hoop dat het feest flopt

Uitspraak van JD_Edwards op woensdag 1 maart 2006 om 15:49:
wat een idioten bij UDC!

Had het dan gewoon 1 dag gehouden, ipv op deze idiote data! Denk dat een hele hoop mensen dit liever hadden gehad dan te moeten kiezen!

Hier wordt dus gewoon voor een hele berg mensen een superfeest door de neus geboord! Extrema, loveparade of dancevalley! En waarom? €€€€€€€€

Heb mn Outdoor kaarten al gekocht en ben zeker niet van plan ze te gaan verkopen, UDC kan dit jaar de pot op!

Just my 0.02

Goede opbouwende kritiek!!!!!

Zeker nog nooit een tegenvallertje moeten incasseren!!!:frusty:
laatste aanpassing
heb het nog een paar dagen laten bezinken!
maar heb er nog steeds flink de PEST in:@

bah....:(
Hoe moet ik nu kiezen tussen loveparade en dancevalley?

beter!!! veel meer kans op beter weer!!!! vorig jaar was ook zeer vet ook op de camping maar de bagger was wat minder!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 12:33:
beter!!! veel meer kans op beter weer!!!!

Dus niet hè Arie.. Het eerste weekend van Augustus heeft de meeste kans op goed weer als je de statistieken erbij pakt. ;)

Maar wel lullig voor Extrema dat ze of te maken krijgen met een geduchte concurrent of ze moeten het zaakje verschuiven. Ondanks dat het publiek wel enigszins verschilt zullen er veel toch naar beiden feesten gaan.
laatste aanpassing
Werkzaam bij Flexcitement
Artiest {SHOWLIST artist 65881, 42701, 33818, 23740, 48315, 31524}
uitgebreid interview met Brian Bout van Dance Valley over dit hele gebeuren:
http://www.partyscene.nl/headlines/246296/251170/251518
Wou dit jaar eindelijk is naar dance valley gaan maar nu dat het verplaatst is en samen valt met Extrema kies ik toch voor Extrema. Is wel jammer dat hele goeie feesten op dezelfde dag zijn. Voor sommigen een moeilijke keuze denk ik.
Echt klote dit. Dance Valley zit al een jaar of 5 standaard in ons zomerse feestenpakket.... mijn vakantie is al geboekt en die begint precies in het weekend waarin DV nu wordt gegeven.

UDC heeft dit absoluut niet slim aangepakt en ik vermoed dat het aantal bezoekers dit jaar flink zal afnemen door deze actie
Uitspraak van Depsie op maandag 6 maart 2006 om 12:10:
Echt klote dit. Dance Valley zit al een jaar of 5 standaard in ons zomerse feestenpakket.... mijn vakantie is al geboekt en die begint precies in het weekend waarin DV nu wordt gegeven.

UDC heeft dit absoluut niet slim aangepakt en ik vermoed dat het aantal bezoekers dit jaar flink zal afnemen door deze actie

Dan ga je toch naar Nature one, duurt ook drie dagen en is wel op 3,4,5 aug.
Uitspraak van Depsie op maandag 6 maart 2006 om 12:10:
Echt klote dit. Dance Valley zit al een jaar of 5 standaard in ons zomerse feestenpakket

Ja Deb ik sta dadelijk in me eentje op DV.. maar we moeten idd maar met zijn allen naar N1 gaan :jaja:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 12:24:
maar Soppie, we gaan vast nog genoeg gezellige zomerfeestjes meemaken

Weet ik wel zeker Nouki (K)(K)(K) The zomer rulses qua feesten