ik snap een hoop
maar hetgene wat jullie bedoelen met de pijn die vrouwen brengen is voor mij andersom helaas, maar mijn en ook jou tijd komt nog wel om iemand lief te hebben en daar je leven mee te delen
Alle mannen zijn het, ben jij een uitzondering?
misschien moet je er ook niet bij stilstaan dat soort dingen komen op je af als je eraan toe bent
(dat word mij tenminste voorgehouden haha)
ik wil n vrouw waar ik van kan houden, voor kan zorgen en waar ik mn leven mee kan delen en waarbi jdie gevoelens wederzijds zijn maar ik tref altijd maar de vrouwen die me alleen maar voor mn lichaam willen en me daarna aan de kant schoppen en mij met n hoop ellende achterlaten
Alle mannen zijn het, ben jij een uitzondering?
Ah gossie
tja ik weet t niet.. als t op me afkomt is t altijd ellende
Ah gossie
Gelukkig zijn er zoveel mannen die het toegeven ..
hmm ik heb je nog nooit in t echt gezien
maar nee ff serieus.. herken de dingen waar je eerder op gevallen ben en ga die uit de weg en niet zoeken want dan zoek je naar het vertrouwde karakter waarbioj je weet wat je te wachten staat
Ik heb geen 4 poten
Ach jij was ook anders als de andere vrouwen toch
afblijven he moet m al met joyce delen, dit gaat te ver
Wij willen geen sex, maar liefde Snap dat toch
ik zoek juist helemaal niet dat is t m.. Mja vrouwen kunnen t goed spelen want elke keer denk ik dat ze te vertrouwen zijn
nou het heeft te maken met jou en een hond, de rest hou ik wel voor me. wil de rest niet shockeren hier
En je foto van afgelopen w-end dan
dat komt omdat we te goed geloofig zijn denk ik
ik snap het wel hoor maar snappen jullie dat?!
mietje
Zie je, je bent net als alle anderen ... alleen jij bent echt sneaky, 'getroost' willen worden he? Tsk tsk
na zoveel foute ervaring? ergens vanuit gaan? ik doe dat dus absoluut niet meer.. respect en vertrouwen moet je winnen.. en verdienen..
Nie gek toch dat ik ze af probeer te schrikken met mn beroep?
ooh was je serieus dan?
maaruh mooi zo dat je het dan toch snapt
Tja misschien moet ik daar maar eens beter aan gaan werken idd.. vertrouw mesnen gewoon te snel
zijn gewoon allemaal een stel bitches. ze weten verhalen altijd zo te draaien dat je haast nog denkt dat het echt aan jou ligt!
haha dat ken ik ja.. schop me voor me scheen en zeg sorry dan vind ik het alweer goed.. dus ik ben ook stom bezig soms maar goed.. je leert van vallen en opstaan he
lieve mensen een hele fijne avond eet smakelijk en misschien tot morgen
kom soon wel weer een x hier uitjanken mocht ik toch weer door zo'n feeks zijn besodemieterd
klopt