wat voor karakter je ook heb iedereen loopt wel eens tegen een persoon aan die je pijn doet en je het geloof in "liefde" laat vergeten.. erg jammer...
Gozer en ik behandelen iedere vrouw met alle liefde en respect die we hebben en wat krijgen we er voor terug?
Tss nou hier heb je hem dus mooi terug
https://partyflock.nl/topic/853561
Alle vrouwen doen mannen pijn
Eeen opgedroogd kwakkie van een ander mogen we oplikken
jouw geloofwaardigheid heb je net op straat gegooid
Jij playde mij op dennis jaloers te maken
wanneer dan ?
Gozer en ik behandelen iedere vrouw met alle liefde en respect die we hebben en wat krijgen we er voor terug?
Dan doen mannen dus met je ... pfff ingewikkeld allemaal ...
dus ik weet niet zo zeker of wat jij zegt waar is..
Ja dit bewijst maar weer een ding.. T zin allemaal
Euhh nee ik kwam t tegen en schopte t de sloot in
ja uhh,ik moet toch wat
liefde en respect
nou gozer...dan zit er maar één ding op....homo worden...
ja als je mij niet kan krijgen ga je maar naar hem? Tja zo zijn er meer vrouwen die de makkelijke goedkope weg kiezen
nou wanneer zien we dat dan n keer?
Heee daar beledig je mij mee bro
Zie je, ik kon er niks aan doen .. 't was dennis !!!!
of dan toch maar liever die vreselijke vrouwen...?
En wij mannen maar elke keer onze tere hartjes aan jullie geven..
Maar wat is nu het probleem eigenlijk
Nee nee ik refereerde naar nog zo'n goedkope kk Je weet toch?
jajaja nu is t mijn schuld weer.. We laten niet meer over ons heenlopen
Dat jullie allemaal xxxxxxxxxxx zijn
wij niet! Dat maakt ons anders als de meeste mannen! Wij hebben gevoel en vertrouwen daarop! Maar elke keer worden we weer diep teleurgesteld
niet alle vrouwen zijn het zelfde hoor...net zo goed dat niet alle mannen hetzelfde zijn
wij niet! Dat maakt ons anders als de meeste mannen! Wij hebben gevoel en vertrouwen daarop! Maar elke keer worden we weer diep teleurgesteld
Net als de meeste van jullie dus
Zie je, zo gaat dat dus ... de ene x zeggen mannen ja dan weer nee ... aan en uit ... MINDGAMES
en tjah jij en Gozer anders ... dat moet ik echt even laten bezinken hoor
en tjah jij en Gozer anders ... dat moet ik echt even laten bezinken hoor
ahw joh jullie vallen door de mand! Jullie zijn t ergste maar schuiven alles op ons af! Zo zijn wij onschuldige gevoelige mannen elke keer de lul
ahw joh jullie vallen door de mand! Jullie zijn t ergste maar schuiven alles op ons af! Zo zijn wij onschuldige gevoelige mannen elke keer de lul