| Betreft: | evenement: Miracle goes Hard, zaterdag 25 maart 2006 om 22:00 |
reeeeellllluhhhhhhhhh 
Hey jongens,
vette actie van Miracle Dance op https://partyflock.nl/topic/856035.
rondvragen mensen.
vette actie van Miracle Dance op https://partyflock.nl/topic/856035.
rondvragen mensen.
hey wijkers we gaan zeker wel los he de 25 ste en nog iets he crazy mind dat meisie die jij op iemand vond lijken is mijn vriendin ik wist niet dat ik met een dooie ging.
hey en nog iets he jongens hebben jullie egt helemaal nix anders te doen als feesten van andere te lopen afkraken kom op man we zijn toch allemaal volwassene of niet soms je gaat heen waar je heen wilt punt uit. En nog iets heb wel zin in de 25 ste en dat is mijn meniing en ik ben niet nep of wat dan ook en ik doe maar geen foto er op anders vinden ze mijn stax nog op 2 pac lijken of zo hahaha nou mensen ik hoop echt dat het op houd met het afkraken van feesten en mensen
groetjes.
hey en nog iets he jongens hebben jullie egt helemaal nix anders te doen als feesten van andere te lopen afkraken kom op man we zijn toch allemaal volwassene of niet soms je gaat heen waar je heen wilt punt uit. En nog iets heb wel zin in de 25 ste en dat is mijn meniing en ik ben niet nep of wat dan ook en ik doe maar geen foto er op anders vinden ze mijn stax nog op 2 pac lijken of zo hahaha nou mensen ik hoop echt dat het op houd met het afkraken van feesten en mensen
groetjes.
makkelijke keus......... MIRACLE GOES HARD!!

Uitspraak van actief op zaterdag 11 maart 2006 om 10:55:Ben nog in dubio...
jij bent zeker nog nooit op Pandemonium geweest?
Uitspraak van [SF] SperSIZEboonjij bent zeker nog nooit op Pandemonium geweest?op zaterdag 11 maart 2006 om 12:16:
Inderdaad ouwe, maar het feit is dus dat ik die dag erna middag dienst heb en als ik dus hierheen ga, dan ken ik gewoon weg wanneer ik wil en hoef ik niet eerst een tyfus eind te rijde..
Uitspraak van [SF] SperSIZEboonjij bent zeker nog nooit op Pandemonium geweest?op zaterdag 11 maart 2006 om 12:16:
ik al wel, toch zit ik ook in dubio..
Uitspraak van actief op zaterdag 11 maart 2006 om 12:35:Inderdaad ouwe, maar het feit is dus dat ik die dag erna middag dienst heb
dan vraag je toch vrij
nee tuurlijk niet 
Uitspraak van [SF] SperSIZEboondan vraag je toch vrijop zaterdag 11 maart 2006 om 12:38:
De snipperdagen groeien niet op me rug
Uitspraak van actief op zaterdag 11 maart 2006 om 12:42:De snipperdagen groeien niet op me rug
nee dat zou wel makkelijk zijn geweest
maar Pandemonium is noest
Uitspraak van [SF] SperSIZEboonmaar Pandemonium is noestop zaterdag 11 maart 2006 om 12:45:
en noest is jouw stopwoordje
Uitspraak van [SF] SperSIZEboonnee dat zou wel makkelijk zijn geweestop zaterdag 11 maart 2006 om 12:45:
maar Pandemonium is noestdaarvoor zou ik het in overweging nemen eerlijk gezegd
Ja maja, ik moet niet te wild doen met me dagen, want er komen natuurlijk ook nog belangrijkere dingen aan, als je begrijpt wat ik bedoel.... cbs...
maar dat is juist goed
Uitspraak van [SF] SperSIZEboonik denk meer dat Tom bedoelt, nee ik ga niet naar Pandemoniumop zaterdag 11 maart 2006 om 13:29:
Idd
Dan moet je hierop kijken https://partyflock.nl/topic/856035
maar het feest opzich is gewoon goedkoop, dat ze er zo een actie bij doen is toch gewoon mooi meegenomen 
al dat gezeik.. nu nog hope dat er goed gedraaid word
laatste aanpassing
Naam: Thomas
Eigen sites: www.watwoujedoen.nou?
www.superdudes.nl/ri_thomas_ri
www.mohradio.com
Beroep: student? en gek! -_-
Eigen sites: www.watwoujedoen.nou?
www.superdudes.nl/ri_thomas_ri
www.mohradio.com
Beroep: student? en gek! -_-
laatste aanpassing
Uitspraak van [SF] SperSIZEboonnee het wordt een stiltefeestop dinsdag 14 maart 2006 om 19:50:
haha

![[SF] WulpseWelp](/images/user/1321_2229433.jpg)

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)