| Betreft: | evenement: Miracle goes Hard, zaterdag 25 maart 2006 om 22:00 |
Ben cker in the house, kaartje is al binnen!
Uitspraak van Stefan1980 op woensdag 1 maart 2006 om 22:12:Heyy Gekke Nollie, je denkt dat het rustig gaat worden, maar iedereen die ik ken in de Wijk en in Heemskerk heeft het hierover.
ik heb nog niemand er over gehoord wel een beetje raar ?
Uitspraak van Stefan1980 op woensdag 1 maart 2006 om 22:12:Het is soms echt het gesprek van de dag. Hoe vaak zijn er feesten in de Wijk, met zoveel Top DJ's op 1 avond.
nou weet toevalig dat er genog feesten aan komen deze vrijdag bas d is ook een topper
Uitspraak van Stefan1980 op woensdag 1 maart 2006 om 22:12:Voor sommige is het ook zo om de hoek. Veel van mijn vrienden gaan niet naar Amsterdam of Zaandam, omdat er al in de Wijk een leuk feestje komt.
Natuurlijk ligt de keuze aan jouw, maar persoonlijk denk ik dat het wel druk gaat worden.
Ik zou als ik jouw was informeren in je vriendenkring
niemand van mijn vrienden gaat heen maar zal der nog eens over nadenken
dit feest wordt tha bomb
maar wat is het eigenlijk voor een locatie?
jah naast carpetland, ging gisteren ff kijken, ziet er mooi en netjes uit van binnen
maar dat is juist goed
waar ken je die trouwens halen, ticketbox ofzo?
ticketbox 
Uitspraak van !!!!!9juni-weer-hardcore-in-leiden!!!!! op vrijdag 10 maart 2006 om 09:29:en een beetje respectloos om de foto van de ex vrouw van dinand van kane te gebruiken tewijl ze is gestorven aan een ziekte
of je kijkt gewoon goed
en een beetje respectloos om de foto van de ex vrouw van dinand van kane te gebruiken tewijl ze is gestorven aan een ziekte
whuhahaha

Uitspraak van !!!!!9juni-weer-hardcore-in-leiden!!!!! op vrijdag 10 maart 2006 om 09:29:wel een beetje jammer dat de hierbovenstaande profiel
LIN86 nep is
Wel een beetje jammer dat JIJ hier nog steeds onzin uit komt kramen
Uitspraak van !!!!!9juni-weer-hardcore-in-leiden!!!!! op vrijdag 10 maart 2006 om 09:29:en een beetje respectloos om de foto van de ex vrouw van dinand van kane te gebruiken tewijl ze is gestorven aan een ziekte
dat vind ik echt respectloos
Ik vind het respectloos om zomaar dingen te gaan roepen die echt werkelijk nergens op slaan
hey calibra, jou vriendin, heet ze toevallig Daisy Temperah Leal?
whuhaha, ooit bij in de klas gezeten, denk wel 7 jaar geleden ofzo op Berlingh College
Rajesh, maar denk niet dat ze me meer kent, was een stille en nette onopvallende jongeman, en was maar kort paar weken, want ging van Mavo brugklas naar Havo/Vwo Brugklas.

![[SF] WulpseWelp](/images/user/1321_2229433.jpg)

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)