Partyflock
 
Forumonderwerp · 852896
 
Waarschuw beheerder
Als ik hier op PF profieltjes aan het bekijken ben vraag ik mijzelf telkens af wat de criteria zijn wat betreft het MODEL zijn.

Bijna (niet allemaal) iedere meid is hier naar eigen mening model. Maar waneer ben je model? Als je een mapje met veel te duur betaalde foto's bij een modellen buro hebt liggen of waneer je daadwerkelijk modellen werk doet als (extra) inkomen en dan ook regelmatig opdrachten krijgt.
 
Waarschuw beheerder
Baksteen!!!! de rest is geschiedenis!!!
 
Waarschuw beheerder
En dat ga je hier vragen? :frusty:
Waarschuw beheerder
wat denk je zelf gebakje :/
 
Waarschuw beheerder
hoezo..wil je model worde dan? ik ken wel veel te dure foto's van je maken!haha
 
Waarschuw beheerder
Ja, tenslotte noemen ze zich hier allemaal model.

Ik ben nieuwsgierig hoe de "modellen" er zelf over denken.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 15:29:
hoezo..wil je model worde dan? ik ken wel veel te dure foto's van je maken!haha


Nee dankje, niets voor mij.
Maar ik werk nogal eens met modellen vandaar.
Waarschuw beheerder
als je een shoot hebt gedaan en ja aanbiedingen krijgt he..

ik heb ook een shoot gedaan en doe nu zo af en toe shoots voor bepaalde trajecten :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 15:31:
Maar ik werk nogal eens met modellen vandaar


Met echte modellen of met pfmodellen? 8)
 
Waarschuw beheerder
modeltreintjes...;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 15:38:
Met echte modellen of met pfmodellen?


"echte" modellen, en dat wil niet zeggen dat sommige hier geen echt model zijn maar ik heb nog nooit iemand in mijn stoel gehad die ook op PF zat. Ik heb er ook nooit naar gevraagt overigens. En ik moet ook eerlijk toegeven dat ik hier ook regelmatig foto's van personen zie die zo in mijn vakgebied model zouden kunnen zijn. Maar van ander vraag ik mij dan af in welk vakgebied hun dan "model" zijn.
 
Werkzaam bij Afterdreams
Waarschuw beheerder
donateur
tja weet ik veel je bent het of je bent het niet..... of zoiets
 
Waarschuw beheerder
een model is niet afhankelijk van bepaald figuur of lichaamseisen....

je hebt modellen in alle soorten en maten....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 15:51:
je hebt modellen in alle soorten en maten....


Vandaar dus mijn vraag.

Je hebt namelijk ook hand modellen en voet modellen.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 15:53:
hand modellen en voet modellen.


jah en ogen haren benen ..........
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 15:53:
Vandaar dus mijn vraag.

Je hebt namelijk ook hand modellen en voet modellen.


wat voor modellen fotografeer jij dan
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 15:59:
wat voor modellen fotografeer jij dan


jah vertel eens en laat eens wat zien
Waarschuw beheerder
donateur
is al een topic over.. daar zitten ze allemaal als je ze zoekt..

Fotoshoot
 
Waarschuw beheerder
geen model = ook model, maar dan anders ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 15:59:
wat voor modellen fotografeer jij dan


Ik fotografeer niet, althans niet beroepsmatig. Ik maak de modellen alleen maar zoals de fotograaf ze wil hebben door middel van haar en make-up.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 15:21:
hier naar eigen mening model


Hoe kom je daarbij? Staat dat erbij dan? Als meiden een fotoshoot in hun profiel hebben staan maak jij er zelf van dat ze denken model te zijn:O
Zijn idd veel meiden hier op pf met een fotoshoot....maar dat wil nog niet zeggen dat je model bent, en dat zeggen de meeste zelf toch ook niet?..:nee:

Iedereen kan mooie foto's van zichzelf laten maken:jaja:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
[img width=250 height=251 cacheid=0013afe2002216519e3a33851a01418629]http://www.stephan-schelle.de/emu/Pages/Discografien/kraftwerk/bilder/model2.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja:Een geval apart;p op zaterdag 25 februari 2006 om 18:09:
Staat dat erbij dan?


Vaak wel, meestal als tweede vernoeming. Maar het is gewoon een nieuwsgierigheid naar het feit waneer ben je model en waneer sta je gewoon mooi op foto's.
 
Waarschuw beheerder
He Blieb, jij bent een model apart.;D
 
Waarschuw beheerder
ha!
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 15:24:
Baksteen!!!! de rest is geschiedenis!!!


baksteen dwars door je speakers :[
 
Waarschuw beheerder
Ik vind dat je pas model bent als je echt opdrachten krijgt enzo en het echt je werk is. Niet met een fotoshoot voor jezelf dat slaat nergens op natuurlijk.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 15:29:
Ja, tenslotte noemen ze zich hier allemaal model.

Ik ben nieuwsgierig hoe de "modellen" er zelf over denken.


Ik noem me geen model, ik doe alleen af en toe modellenwerk en opdrachten,puur voor hobby en als ik betaalde opdrachten heb, is dat alleen maar mooi meegenomen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 19:20:
ik doe alleen af en toe modellenwerk en opdrachten,puur voor hobby en als ik betaalde opdrachten heb, is dat alleen maar mooi meegenomen


Maar met opdrachten (wel of niet betaald, dat maakt niet uit als je er zelf mee in stemt) ben je in mijn ogen dus bezig met model zijn.

Ik werk ook niet altijd met (te) duur betaalde modellen, sommige vinden het gewoon leuk om te doen en zijn dan ook weer helemaal blij met de nieuwe coupe die ze dan krijgen. Die laaste zijn overigens wel over het algemeen de leukste modellen om mee te werken als je het mij vraagt.
 
Waarschuw beheerder
ik ben pik model in hetero pornofilms. ze gebruiken mij voor de close ups. ben wel gevraagd om de hele film te doen maar had moeite om hem de hele tijd stijf te houden
 
Waarschuw beheerder
sorry dat ik het zeg maar modellen hoeven echt niet altijd super knap en slank enz te zijn het is juist de kunst op normale gemiddelde mensen zo op de foto te krijgen dat ze van zichzelf zeggen dat is een mooie foto daar sta ik mooi op

iedereen kan een model zijn

maar oke een echt model wat ook opdrachten enz wilt moet wel kunnen acteren/inleven/of wat dan ook met de camera

je kan wel super knap zijn maar als je op elke foto en elke opdracht dezelfde dooie blik en lach heb ben je gewoon niet bruikbaar om maar ff grof te zijn en kan het best zijn dat iemand die minder knap enz is (na de normen van deze eeuw :S) de opdracht krijgt omdat ze gewoon veel natuurlijker is en veel mooier op de foto komt dan dat super slanke model ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 12:06:
sorry dat ik het zeg maar modellen hoeven echt niet altijd super knap en slank enz te zijn het is juist de kunst op normale gemiddelde mensen zo op de foto te krijgen dat ze van zichzelf zeggen dat is een mooie foto daar sta ik mooi op


Je hoort mij niet zeggen dat iemand met een maatje meer of een handicap of ga zo maar door geen model kan zijn. Ik ben het er alleen niet mee eens dat iedereen model kan worden. Maar iedereen kan wel mooie foto's van zichzelf laten maken.

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 12:06:
maar oke een echt model wat ook opdrachten enz wilt moet wel kunnen acteren/inleven/of wat dan ook met de camera


En dit maakt dan ook een model een Model
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 15:29:
Ja, tenslotte noemen ze zich hier allemaal model.


nou ik ben alles behalve een model hoor:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 13:16:
Uitspraak van :cheer: Fairy :cheer: op zondag 26 februari 2006 om 12:06:
maar oke een echt model wat ook opdrachten enz wilt moet wel kunnen acteren/inleven/of wat dan ook met de camera

En dit maakt dan ook een model een Modellaatste aanpassing 26 februari 2006 13:18


dat zeg ik ;)
 
Waarschuw beheerder
Je bent wannabee model als je 1 a 2 betaalde opdrachten hebt gedaan in een periode van meer dan 6 maand.
Model wanneer je er meer hebt gedaan.
Waarschuw beheerder
ben het er niet mee eens. je bent professioneel model als je bij een erkend modellenbureau ingeschreven staat.

ik heb tot nu toe 4 publicaties en veel vrij werk gedaan voor het opbouwen van mn portfolio
Waarschuw beheerder
donateur
Model zijn gaat er niet om dat je in de grote bladen staat, of gaat er niet op dat je betaald krijgt.

Model zijn gaat erom dat je plezier hebt in het vak en dat je ook bereid bent om ook de mindere opdrachten uit te voeren om o.a. ook ervaring op te doen.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 15:21:
Als ik hier op PF profieltjes aan het bekijken ben vraag ik mijzelf telkens af wat de criteria zijn wat betreft het MODEL zijn.


Negen van de tien meiden die hier zit en model beweerd te zijn kletst uit d`r nek. Het zijn altijd dezelfde types: ze hebben zich ingeschreven op dutchheaven.nl, en hebben hun zogenaamde portfolio laten maken bij de dorpsfotograaf. Zijn meestal nog slechte foto`s ook.

Dat is hun definitie van "model" waarschijnlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind model zijn als je een bepaalde uitstraling hebt en grote modeshows en reportages doet!
 
Waarschuw beheerder
Als je modelle werk doet..
Iedereen ken ingeschreve staan bij een bureau mar dan ben je geen model vin ik..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 12:06:
sorry dat ik het zeg maar modellen hoeven echt niet altijd super knap en slank enz te zijn


idd kijk naar Alek Wek... superlelijk maar het best betaalde catwalkmodel van dit moment...

ik heb vroeger (van m'n 6e tot m'n 11e) wat klussen gedaan..toen ik in de pubertijd kwam kreeg ik een beugeltje werd ik wat flinker en kreeg haast geen opdrachten meer...


ik ben ermee gestopt en ik zou er nu ook niet zo snel meer aan beginnen.. ik vind het helemaal niks..
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 15:53:
Je hebt namelijk ook hand modellen en voet modellen


hahaha ja idd... ik heb trouwens vorig jaar nog 1 klusje gedaan alleen voor m'n gezicht.. ik deed het overgens puur voor het geld..
 
Waarschuw beheerder
als je betaald moddelen werk doet, dan ben je naar mijn mening pas model
 
Waarschuw beheerder
jah sommige meiden denken dat ze dat zijn hé :s

mjah allesinds wilt iedereen dat wel stiekem zijn, neeuh?

je bent het pas als je gevraagt word voor fotoshoots die commercieel worden :p
xx
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 5 maart 2006 om 22:54:
als je betaald moddelen werk doet, dan ben je naar mijn mening pas model


Dan ben je pas dom; als je alleen opdrachten doet als je betaald word.

Denk dat je dan beter de porno-industrie in kan gaan want modellen zonder ervaring krijgen bijna nooit geld.
 
Waarschuw beheerder
tsja als je egt catwalk doet en model staat voor bepaalde bladen ofzo, noem ik het echt een model..

ik sta bv "model" sinds kort voor een kleding winkel.. noem mezelf alleen geen model.. ik zeg eerder dat ik model sta..
 
Waarschuw beheerder
als je ervaring hebt en betaalde opdrachten krijgt

of dat nou voor bladen is of voor dingen die niet gepubliceerd worden

er zijn zoveel verschillende soorten modellen, en er zijn er ook heel veel die niet in bladen staan en er toch geld mee verdienen

en die meiden die 'model' zijn, tsja, die zijn er nog meer whaha
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op maandag 6 maart 2006 om 02:11:
Denk dat je dan beter de porno-industrie in kan gaan


en ook dat betaald naadje als je geen ervaring hebt :P


on topic: ik vind dat je model bent als je regelmatig shoots doet en opdrachten krijgt..en dus ervaring hebt.
Ik vind niet dat je model bent als je steeds zelf voor je fotos moet betalen
 
Waarschuw beheerder
hehe nee idd. dan ben je "wannabe", of gewoon fotogeil ofzo.
Waarschuw beheerder
als je niet voor je foto's hebt betaald, niet voor het modellenbureau, en je echt ook opdrachten binnen krijgt.
Waarschuw beheerder
Ik heb wel eens model gestaan voor een bodypainster, loop wel eens een modeshow voor fetish kleding, ben wel eens model voor mijn kapper en ja, ik heb een fotoshoot van mezelf, maar dat noem ik geen modellenwerk: heb ik zelf om gevraagd en heb ik puur voor mezelf en mijn lief gedaan.
Werkzaam bij De Toren
Artiest {SHOWLIST artist 59383, 57151}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 18:05:
Ik fotografeer niet, althans niet beroepsmatig. Ik maak de modellen alleen maar zoals de fotograaf ze wil hebben door middel van haar en make-up.


mischien even of-topic. Maar meestal zijn deze personen homo. Nou ik had daar ook wel oog naar om te gaan doen. Maar als je dan merkt hoe je word aangekeken. Dan zie ik daar van af ! Respect voor je !:respect:

Maar een man/jongen kan ook een model wezen maar ik heb nog niet veel personen hier over zeggen. Meestal zijn het vrouwen/meisjes die willen laten zien dat ze der eigen mooi vinden. Dus een model is het idd niet altijd te noemen ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 6 maart 2006 om 18:23:
tsja als je egt catwalk doet en model staat voor bepaalde bladen ofzo, noem ik het echt een model..

ik sta bv "model" sinds kort voor een kleding winkel.. noem mezelf alleen geen model.. ik zeg eerder dat ik model sta..


helemaal met je eens ;)

je bent model als je in tijdschriften enzo staat,,
kalenders enzo,,
misschien ook nog wel van die pamfletten of hoe die dingen ook maar heten,,
zo als fotoshoots,, vind ik nie echt dat je dan model bent,,
is leuk om te doen,,
maar modellen verdienen volgens mij ook nog eens geld er voor
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op vrijdag 3 maart 2006 om 18:03:
Model zijn gaat erom dat je plezier hebt in het vak en dat je ook bereid bent om ook de mindere opdrachten uit te voeren om o.a. ook ervaring op te doen.


Hier ben ik het helemaal mee eens :yes:
 
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
voor de duidelijkheid:

Model
2 (~len) iem. die poseert voor kunstenaars, kledingontwerpers, kappers enz.

..is duidelijk he..

veel wannabe's hier overal!
 
Waarschuw beheerder
sorry maar moet wel lachen inderdaad meiden noemen zich model als ze zelf voor een fotoshoot betalen dan denken ze dat ze model zijn mijn vrouwtje is model ,pistpoes van het jaar enz
ze loopt modeshows, bikinishows enz
kijk maar dit is de pagina van patricia me vrouwtje
www.chatnu.nl/JuizyChick
 
Waarschuw beheerder
en dan natuurlijk in het foto album kijken van haar
 
Waarschuw beheerder
model zijn is een vak zegt me vriendin net naast me je kan niet zomaar model zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 09:14:
kijk maar dit is de pagina van patricia me vrouwtje
www.chatnu.nl/JuizyChick


Dat plaatste je ook al in een ander topic en ik snap niet waarom jou vriendin beter moet zijn dan de rest.

Als ze zo goed was geweest dan had ze niet hoeven te adverteren via een Cu2 verwante bagger site (N)
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 09:58:
model zijn is een vak zegt me vriendin net naast me je kan niet zomaar model zijn


En jij bent haar hollenlikker ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
dat meisje wat heirboven wordt genoemd is niet lelijk ofso wel leuke meid om te zien maar niet echt modellenfiguurtje

wel voor pitpoes misschien maar geen catwalk body :nee:


dus je hoeft niet zo op te scheppen ben ik mee eens met satanica
 
Waarschuw beheerder
Ik vind iemand pas model waardig als diegene regelmatig opdrachten krijgt en staat ingeschreven bij een modellenbureau. Model zijn heeft helemaal niks met knap zijn te maken, sommige mensen worden voor reclames (Levi in het verleden) gevraagd omdat ze juist iets apparts (grote oren/neus) hebben wat niet perse mooi is maar wat wel blijft hangen bij het publiek. Als je een reclame ziet met alweer een hoogblonde schaarsgeklede dame ben je dat snel weer vergeten omdat heel veel producenten op deze manier hun producten/diensten aanbieden.
 
Waarschuw beheerder
naar mijn mening kan je jezelf
model noemen als je er redelijk wat geld
mee verdient, redelijk wat opdrachten binnen
krijgt en blijft groeien..

maar denk dat dat bij iedereen anders ligt,
wanneer je iemand een 'model' noemt..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 09:14:
sorry maar moet wel lachen inderdaad meiden noemen zich model als ze zelf voor een fotoshoot betalen dan denken ze dat ze model zijn mijn vrouwtje is model ,pistpoes van het jaar enz
ze loopt modeshows, bikinishows enz
kijk maar dit is de pagina van patricia me vrouwtje
www.chatnu.nl/JuizyChick


vind die foto`s die onderaan staan helemaal niks:/ in haar foto album zitten er wel mooie tussen..maar ik keek bij je foto opmerkingen en je kan alleen maar meiden afkraken..ben je jaloers ofzo dat er ook nog andere meiden op de wereld zijn?
beetje triest van je

Uitspraak van Satanica op zondag 19 maart 2006 om 15:04:
en ik snap niet waarom jou vriendin beter moet zijn dan de rest.

Als ze zo goed was geweest dan had ze niet hoeven te adverteren via een Cu2 verwante bagger site (N)


idd
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 09:14:
sorry maar moet wel lachen inderdaad meiden noemen zich model als ze zelf voor een fotoshoot betalen dan denken ze dat ze model zijn mijn vrouwtje is model ,pistpoes van het jaar enz
ze loopt modeshows, bikinishows enz
kijk maar dit is de pagina van patricia me vrouwtje
www.chatnu.nl/JuizyChick


was dit niet het meisje dat beweerde voor tommy hilfiger model te hebben gestaan...

in het topic fotoshoot ergens, maar dat zoeken is me iets te veel werk

whaha

dat is inderdaad het topmodel hier ofnie pffff
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 09:58:
model zijn is een vak zegt me vriendin net naast me je kan niet zomaar model zijn


je vriendin naast je...
weet je zeker dat je dr vriend bent en niet het grootste wannabemeisje hier op PF zelf??
Waarschuw beheerder
wat bedoel je met model zijn ?? model met je hoofd je tieten je handen je voeten ?? wat is model dan voor jou ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 10:21:
dat is inderdaad het topmodel hier ofnie pffff


:x hehe
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Simoontje* (K) op zondag 19 maart 2006 om 15:12:
dat meisje wat heirboven wordt genoemd is niet lelijk ofso wel leuke meid om te zien maar niet echt modellenfiguurtje

wel voor pitpoes misschien maar geen catwalk body


dus je hoeft niet zo op te scheppen ben ik mee eens met satanica


sluit me ook bij deze 2 dames aan


Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 10:21:
dat is inderdaad het topmodel hier ofnie pffff


:9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 10:21:
dat is inderdaad het topmodel hier ofnie pffff


nee klopt dat ben ik al ;p

:vaag:
 
Waarschuw beheerder
model ben je als je modellenwerk doet en er betaald voor krijgt.
 
Waarschuw beheerder
ik hoor daar nie zo bij...ben al prof model...alleen voor mn vriendje:D
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als je zegt dat je een model bent dan ben je ook een model.

Ik ben dus ook een model.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 23 maart 2006 om 16:40:
ik ben dus ook een model.


hey jij ook al??
ik ook :D :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 15:21:
je daadwerkelijk modellen werk doet als (extra) inkomen en dan ook regelmatig opdrachten krijgt.


model ben je als je werkt in die brange
Of uiterlijk gezien , toch wat meer hebt dan de ander, Waarvoor je weer geschikt zou zijn als model bij wijze van.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 15:21:
Bijna (niet allemaal) iedere meid is hier naar eigen mening model. Maar waneer ben je model? Als je een mapje met veel te duur betaalde foto's bij een modellen buro hebt liggen of waneer je daadwerkelijk modellen werk doet als (extra) inkomen en dan ook regelmatig opdrachten krijgt.


blegh... modellen..:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Heb je even voor mij op donderdag 23 maart 2006 om 17:41:
toch wat meer hebt dan de ander, Waarvoor je weer geschikt zou zijn als model bij wijze van.


ja of ontiegelijk flaporen ofzo :/
of anorexia hebt :/ die zie je er ook vaak tussen lopen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 15:21:
Bijna (niet allemaal) iedere meid is hier naar eigen mening model


ik kom nietveel profielen tegen op pf van meiden die zeggen model te zijn..? jij bekijkt zeker alleen profielen die een halfnaakte meid als forumpic hebben ;)
 
Waarschuw beheerder
8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S*Y*L*V*I*A op vrijdag 3 maart 2006 om 17:19:
je bent professioneel model als je bij een erkend modellenbureau ingeschreven staat.


8)Juist (Y)

En niet iedereen word zomaar ingeschreven bij een modellenbureau.. Want modellenbureau's moeten geld aan jou verdienen.. en als ze al zien dat je het niet in je hebt word je ECHT NIET aangenomen.
Ik vind het ook zo vreemd waarom er meisjes zijn die dan gewoon zeggen dat ze modellenwerk doen terwijl ze gewoon een fotoshoot hebben laten doen voor foto's voor zichzelf???
Ja miss. dat ze zich dan model voelen KAN natuurlijk ook?

Het sluit niet uit dat iedereeen het kan proberen!

Dus wie het wil proberen.. Veel succes ermee..!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het een beetje onzin dat je bij een bureau ingeschreven moet staan...

Door de wondere wereld van internet kunnen veel modellen met gemak zelf opdrachten binnenhalen.
 
Waarschuw beheerder
Als ze in staan geschreven bij een erkend modellenbureau en er hun beroep van hebben gemaakt zijn ze model !
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 20:45:
Als ze in staan geschreven bij een erkend modellenbureau en er hun beroep van hebben gemaakt zijn ze model !


is onzin.. je kan modellenwerk er ook bij doen en gewoon een studie volgen.
 
Waarschuw beheerder
Ik bedoel als je er geld mee kan verdienen :/
 
Waarschuw beheerder
nou ja kortom: je hebt dus amateurmodellen en prof modellen...maar ik vind iemand ook pas een model wanneer die er geld mee verdiend...of het nou amateur of prof is
Waarschuw beheerder
donateur
mja kan van mezelf ook (bijna)naaktfoto`s/ maken en die verpatsen..dus dan ben ik ook een model want ik verdien er geld mee b) 8)

er is altijd wel een gek die ze wil hebben 8)
 
Waarschuw beheerder
hehe klinkt lekker positief hierboven :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 09:11:
Model
2 (~len) iem. die poseert voor kunstenaars, kledingontwerpers, kappers enz.


(y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 21:00:
Ik bedoel als je er geld mee kan verdienen


(Y)


Ik verdien er ook me geld mee, maar ik doe er ook nog andere dingen bij 8)

Uitspraak van Heb je even voor mij op donderdag 23 maart 2006 om 17:41:
je daadwerkelijk modellen werk doet als (extra) inkomen en dan ook regelmatig opdrachten krijgt.


helemaal mee eens (Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 maart 2006 om 13:57:
Als je modelle werk doet..
Iedereen ken ingeschreve staan bij een bureau mar dan ben je geen model vin ik..


idd (Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 09:54:
Uitspraak van Miss_Valentino op zondag 5 maart 2006 om 13:57:
Als je modelle werk doet..
Iedereen ken ingeschreve staan bij een bureau mar dan ben je geen model vin ik..

idd


bij die online flutbureautjes ja
maar bij de goeie echt niet dus
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is een "echt" geode dan?

Nogmaals;
Uitspraak van Satanica op donderdag 23 maart 2006 om 20:44:
Ik vind het een beetje onzin dat je bij een bureau ingeschreven moet staan...

Door de wondere wereld van internet kunnen veel modellen met gemak zelf opdrachten binnenhalen.


Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 08:20:
hehe klinkt lekker positief hierboven


hehhe 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 24 maart 2006 om 12:58:
Wat is een "echt" geode dan?

Nogmaals;

Uitspraak van Satanica op donderdag 23 maart 2006 om 20:44:
Ik vind het een beetje onzin dat je bij een bureau ingeschreven moet staan...

Door de wondere wereld van internet kunnen veel modellen met gemak zelf opdrachten binnenhalen.


de goede bureaus zijn: De Boekers, Name Models, Peperoni, Max Models, Paparazzi, etc. Zijn er nog wel een aantal meer.
 
Waarschuw beheerder
donateur
art.140 citeer 19 maart 2006 09:14
sorry maar moet wel lachen inderdaad meiden noemen zich model als ze zelf voor een fotoshoot betalen dan denken ze dat ze model zijn mijn vrouwtje is model ,pistpoes van het jaar enz
ze loopt modeshows, bikinishows enz
kijk maar dit is de pagina van patricia me vrouwtje
www.chatnu.nl/JuizyChick


haha nou vond et nou niet bepaald type dat modeshows ofzo loopt hoor:p en jezus wat doe jij arrogant over je vriendinnetje, ook op dat andere forum... volgens mij hoef je voor pitspoes niet echt veel talent te hebben, in tegenstelling tot modellen, lijkt me behoorlijk moeilijk om een emotie goed over te brengen op de camera:/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 22:31:
volgens mij hoef je voor pitspoes niet echt veel talent te hebben


volgens een meisje wat ik ken (pitspoes..) is dat vooral:

tieten vooruit en dom lachen

:/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 00:13:
volgens een meisje wat ik ken (pitspoes..) is dat vooral:

tieten vooruit en dom lachen


:yes: voor pitspoes hoef je idd alleen dat maar te doenO:) en natuurlijk zorgen dat de rijder uit de zon en regen blijft met je parapluutje :P best lastig soms hoor ;)
 
Waarschuw beheerder
nou..zoon pluu zal ook erg zwaar zijn :dood:

:9
 
Waarschuw beheerder
Ja, vooral als het heel hard waait ;):P heb je wel 2 handen nodig om m vast te houden:cheer:
 
Waarschuw beheerder
o jee..wat dan als je rokje omhoog waait..o wacht..das juist goed daar :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 09:14:
mijn vrouwtje is model ,pistpoes van het jaar enz


:X:X
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Model zijn is een groot woord. Praat je over Proff. model zijn? Ja dan vind ik dat je wel wat geld ermee moet binnen halen.
Model zijn, dat kan je buurvrouw ook zijn als ze bij de andere buurvrouw staat om de gemaakte broek aan te passen voor dr buurvrouw die ze met dr naaimachine heeft gemaakt :P
 
Waarschuw beheerder
Als je ingeschreven staat bij een proffesioneel bureau zoals paparazzi, elite, maxmodels etc en regelmatig geboekt word.
Dat die meiden dat er allemaal maar zo neer zetten snap ik ook niet. Zet er dan ''amateurmodel'' bij.
 
Waarschuw beheerder
lekker boeiend..laat ze :9
ik vind het wel grappig :x
 
Waarschuw beheerder
donateur
het valt me tegen dat er nog niet eens een bordjes-smiley is.. 'ik-doe-niet-mee-aan-de-ik-ben-een-model-race'
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 17:02:
het valt me tegen dat er nog niet eens een bordjes-smiley is.. 'ik-doe-niet-mee-aan-de-ik-ben-een-model-race'


maak jij ze effe! :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 17:02:
het valt me tegen dat er nog niet eens een bordjes-smiley is.. 'ik-doe-niet-mee-aan-de-ik-ben-een-model-race'


B) your wish is my comand..ofzo

[img width=292 height=55 cacheid=000c0d010022ade075f15aa31a01512772]http://img147.imageshack.us/img147/8149/smiley1gc.png[/img]
 
Waarschuw beheerder
:D:P:9O:)
 
Waarschuw beheerder
:9
 
Waarschuw beheerder
donateur
whaha :respect:
 
Waarschuw beheerder
Model ben je als je bij een opdracht geld krijg..dan ben je prof denk?..aa fuck ..al die chicks zijn tegenwoordig model?? ik niet hoor..
 
Waarschuw beheerder
ik ook niet :)
maare..ff tussendoor: kick ass pics die 2 bovenste op je pro (Y)
 
Waarschuw beheerder
thx babe..moet wat..
 
Waarschuw beheerder
Super pics Winarti! :D :cheer: Super gaaf hoor:D


Heb eens even zitten denken hoe en wat hier he O:) :9 ;)

We hebben amateur modellen, die je hier heel veel ziet op pf;), meiden die het voor de lol doen en verder niks.

Semi professioneel, die naast studie of werk er serieus mee bezig zijn, bij een bureau eventueel ingeschreven staat en regelmatig opdrachten heeft.

En professioneel die er van kan leven O:)

Dit is wel aardig in de goede richting he :9;):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 14:03:
model ben je als je modellenwerk doet en er betaald voor krijgt.


en zo is dat!
 
Waarschuw beheerder
donateur
ze denken op PF opeens allemaal model en danseres te zijn,maar ja laat ze maar denken..vaak als je dan de foto's ziet weet je meestal al genoeg 8)

laat ze in die waan zou ik zeggen :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 22:33:
We hebben amateur modellen, die je hier heel veel ziet op pf, meiden die het voor de lol doen en verder niks.

Semi professioneel, die naast studie of werk er serieus mee bezig zijn, bij een bureau eventueel ingeschreven staat en regelmatig opdrachten heeft.

En professioneel die er van kan leven

Dit is wel aardig in de goede richting he


wijs gesproken :9
ik ben een buitenbeentje..mag dat ook?:9
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 22:47:
wijs gesproken
ik ben een buitenbeentje..mag dat ook?


Af en toe zeg ik nog best wat nuttigs O:)

En tuurlijk, als jij dat graag wil, mag jij t gevalletje apart zijn die niet in een hokje te plaatsen is ;):P:9
 
Waarschuw beheerder
YEsssss ;P



B) ik hou van uniek zijn :9
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 14:03:
model ben je als je modellenwerk doet en er betaald voor krijgt.


:yes:
Waarschuw beheerder
Vriendin van mij heeft model gelopen voor L'oreal. Ze is er gauw mee gekapt! Ze heeft al maat 36 en alsnog werd er tegen haar gezegd dat ze te dik was en moest afvallen. :S
 
Waarschuw beheerder
Bij welke hairdresser was ze?

Ik liep namelijk voor Francis..
 
Waarschuw beheerder
Whehe, ik weeg nu 55.8 kg bij 1.79 (heb maat 34), maar kreeg een paar weken geleden van een modellenbureau uit Parijs te horen dat er toch nog wel een kilootje of 4-5 af moest. Dacht het dus ff niet! Dan houd ik het wel hier in Nederland bij mijn
opdrachtjes! :yes:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 20:57:
Whehe, ik weeg nu 55.8 kg bij 1.79 (heb maat 34), maar kreeg een paar weken geleden van een modellenbureau uit Parijs te horen dat er toch nog wel een kilootje of 4-5 af moest. Dacht het dus ff niet! Dan houd ik het wel hier in Nederland bij mijn
opdrachtjes!


Jezus, 55 kilo is toch al te weinig laat staan nog 5 kilo deraf :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 21:51:
Jezus, 55 kilo is toch al te weinig laat staan nog 5 kilo deraf


hehe ik voel me niet aangesproken hr :P
weeg zelf 50 kg :D yeah i rock
 
Waarschuw beheerder
als je modellenopdrachten krijgt ben je model lijkt me
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S*Y*L*V*I*A op vrijdag 14 april 2006 om 01:00:
hehe ik voel me niet aangesproken hr
weeg zelf 50 kg yeah i rock


en hoe lang ben je ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 22:31:
art.140 citeer 19 maart 2006 09:14
sorry maar moet wel lachen inderdaad meiden noemen zich model als ze zelf voor een fotoshoot betalen dan denken ze dat ze model zijn mijn vrouwtje is model ,pistpoes van het jaar enz
ze loopt modeshows, bikinishows enz
kijk maar dit is de pagina van patricia me vrouwtje
www.chatnu.nl/JuizyChick


tjah het is maar wat je mooi vind he !
 
Waarschuw beheerder
joHhhh hoe vaak zie je profielen met namen sexy ofzo erin en dan check je het profiel en dan zie je een lelijke kk draak ...
 
Waarschuw beheerder
Je moet nooit betalen voor foto s!!!
hun moet jou betalen :P
en wanneer ben je model jaH!
sommige denken als ze een shoot gedaan hebben dat
ze dan ook meteen model zijn *hihi*
maar dat is dus echt niet zo!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 10:12:
Je moet nooit betalen voor foto s!!!
hun moet jou betalen
en wanneer ben je model jaH!
sommige denken als ze een shoot gedaan hebben dat
ze dan ook meteen model zijn *hihi*
maar dat is dus echt niet zo!!


ja dat is nu ook al 10.000 keer gezegd hierboven.

@ QueenLady: Sylvia is 1.78 m. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 15:52:
@ QueenLady: Sylvia is 1.78 m.


thank you voor het antwoord haha ;-)
 
Waarschuw beheerder
Ik vindt als de fotograven je nodig hebben, portifolio hebt kunnen creeeren en er af en toe wat mee verdiend! ;)
Als je een keer een fotoshoot doet wil nog niet zeggen dat je meteen een model bent!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 februari 2006 om 15:21:
Maar waneer ben je model?


als je boven de 1.70 bent :[ wat haat ik die discriminatie toch :s
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind laat die mensen in hun waarde als zei zich beter voelen om zich model te noemen moeten ze dat vooral doen... Ik denk dat ze het meer doen om zichzelf beter te voelen... Geld verdienen met je uiterlijk is altijd goed, zolang je de bertrekelijkheid van uiterlijke schoonheid maar goed in beeld houd... En ik heb ook respect voor de mensen die daar serieus mee bezig zijn... Het is echt baan... Maar het is net als timmerman koop een hamer en een zaag en je kan zeggen dat je timmerman bent, maar het betekend nog niet dat je het vak verstaat...

Zelf ben ik computernerd :D for real... En doe er wel eens iets bij...