Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Tell Me Which Style Do You Like ????
Ja maar welke zou je niet missen in een sex partij !! 1ntje die je dol graag wil doen
mijne is doggy haha
Gelukkig maar hahaha met doggy kan je alle kanten op he
als je straal bezopen ben en je bent een oerlelijk persoon aan het ballen ja dan hoef je tenminste niet naar zijn/haar kop te kijken he haha
Das waar altijd handig en ander maar een zak over zijn/haar hoofd he
dan moet je niet reageren dit is voor openbaar sorry schat !!!!!
als je daar geen behoefte aan heb om het te vertellen heb je in deze topic nix te zoeken !!!
Ja maar dan laat je wel merken dat diegene oerlelijk is dat moet je ook niet hebben he haha
je moet wel diegene laten zien dat hij/zij lekker is ( terwijl dat niet zo is) maar goed haha bedoel men heeft ook zijn/haar behoeftes ja dan moet je maar iemand nemen snel maar goed ik ben niet een persoon die snel neukt en dumpt bedoel ik vind dat je een vrouw goed moet behandelen ja toch of zie ik het verkeerd
is dat zo?? lees er niks van in het regelement
nu jij weer
zeg dat ook effe bij de 325485657985 andere topics waar mensen komen die er dan schijnbaar niet thuis horen, in een openbare topic mag je ten alle tijden komen, vraag is ga ik mee in het onderwerp
dus neem ik aan dat mensen die het willen zeggen reageren en die nie willen zeggen niet reageren !!
dus......
dat denk ik ook vaak, en lees dan es wat er allemaal geschreven wordt wat je niet wilt lezen
snap je wel, maar moet ook es lezen met wat humor. ik viel toevallig effe binnen, deze topic gaat morgen toch dicht, zijn er al zeker 5 van.
( mijne is doggy haha )
Tell Me Which Style Do You Like ????
wat dan is die van jou zo klein dan ??????
Komt van mensen die dubbele topics openen...
Sex tekort...
Of de hond is ziek...
Tjah iedereen heeft daar wel last van maar ze hebben geen last van Zoekfuncties haha
Je bent niet zomaar een man he een man is binna 24/7 hitsig ook al heb je 10 neukbeurten op 1 dag gehad ! maar ja goed als je piemeltje te klein is he dan heb je geen 1 neuk beurt gehad
een man is binna 24/7 hitsig ook al heb je 10 neukbeurten op 1 dag gehad !
ja met een vrouw of met de kat van de buurvrouw
kneus zeg je maar tegen je vrienden ga is je baard scheren zwerver je ziet er niet uit zeker geen geld voor een scheerapparaat pff loser
troost je babyface, er komt een dag dat ook jij baardhaar krijgt
haha tell me welke is dat hahaha
Oh Ja als ik een zusje zal hebben dan zou ze je niet moeten en btw je moeder had een lekkere nacht met mij
heb je al geen Aids gekregen ! vieze Kanalenveger pff haha jij scheert het van je zak anders past hij niet in de reet van je vriendje anaal architect
dat hoorde ik je vader ook zeggen gisteren
Tjah sommige Hebben hun eigen heerlijke style Tell Me Which Style Do You Like ????
( mijne is doggy haha )
P.S SchranZzZ vs. PunK geeft een feestje genaamd "Gay parade" hij is helemaal in het roze
maar me vader is geen reet ridder zoals jij
na jong misschien mag je ooit gordon of gerard joling keihard palen op zijn hondjes he ruggekruiper !
SchranZzZ vs. PunK
dan ben jij zeker pot of niet ?? dat je hem zo eert pffff
Dat weet je nooit
En als ik dat doe denk ik aan jou
Ik hoor jaloezie
na oke w8 ik haat geen homo's ik heb wel respect voor ze maar als ze maar van mij afblijven !
Jaloezie op een Homo na nooit van me leven
vriend ik heb al een baard maar ik heb tenminste geld om een scheermes te kopen !! beter een babyface dan zo'n mislukte hoofd als jij ! heb echt medelijden met je zo'n hoofd met zo'n kutkarakter als jij pff P.S wat jij hebt is geen baard meer is meer schaamhaar op je bek heen !
weer zo een standaard hetero antwoord
Je bent te lelijk om aan te raken vriend
P>S hoop dat je aids krijgt kanalen veger
en als ik jaloers zou zijn op een homo zou ik zeker niet op jou jaloers zijn want je bent oerlelijk je hebt nix je kan nix en je bent nix
Toch wel goed van je dat je kan oordelen of een jongen knap is of niet
Weet je zeker dat je geen piemol in je mondje wilt?
Maar toch wel raar dat een buitenlander nu op eens over Nederlanders gaat oordelen
Hou het liever over je eigen ''soort''
ben gewoon een nederlander
Staat iets heela nders in je profiel...
Aandachtstrekkertje??
en ook geen school afgemaakt zeker
![[img width=175 height=167]http://fingers.typepad.com/photos/uncategorized/loser.jpg[/img]](http://fingers.typepad.com/photos/uncategorized/loser.jpg)
Ff voor jou info dan...
Ik heb HBO gedaan
Dus ga tegen iemand anders aanjanken