Partyflock

Forumonderwerp · 852499
::SunSet:: 11 maart, wederom een editie van SunSet met een stijlvolle line-up, te beginnen met Castro Le China, dit jonge aanstormende talent uit amsterdam is er een om te herinneren, hij zal de avond openen om 21:30 met een spetterend performance.
Gevolgt door dj Surgeles die momenteel hard aan zijn carriere werkt, bijvoorbeeld d.m.v. mixtapes die worden gepresenteerd via de website van techno held Jeff Mills.

Na de underground sound van dj Surgeles neemt Nick Nash het over, de resident van SunSet, 1 april samen met Secret Cinema en Bas Mooy geboekt, waarborgt zijn stijl door te draaien met passie en er bestaat dan ook geen twijfel over mogelijk dat zijn set weer een kick ass compositie wordt vol met eigenzinnig klankgeluid.

Dan aangekomen bij R-K, tevens resident bij SunSet, zal de avond afsluiten zoals het hoort, vol begrip and understanding of your need to feel electronic produced sounds, he will embrace your chest and vibrate your stomach, just as usual, just as SunSet.
Have fun...

Le vocal presentation: Dick-I

https://partyflock.nl/party/59053
laatste aanpassing

Artiest R-K
nog 1 dagje..

hm ik moet wel even een auto regelen.. ga dat godvergeten eind niet fietsen :D

Regel!! :P
Artiest {SHOWLIST artist 13636, 49499}
heb er nu alweer zin in is echt te gezellig altijd MOONSMILE :RESPECT:

Zekersss altijd gezellige sfeer!!
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
het is zo ver:P

Werkzaam bij Struikgewas
nick en remi succes gasten!

dit is al de 3e x dat ik moet skippen :'( geen auto, vrienden willen niet mee.. volgende x ben ik er wel bij :)
succes allemaal en fijne avond..!

kut voor je

ik ga wel hihihihi

Artiest Dick-i
Nog een paar uurtjess! Loss in het Boss... Huh!

Wel lachen idd, vooral de chickz ;)

haha ik kwam half onderkoeld thuis (sil en ik hebben een tour door schoorl gedaan, we zijn zelfs bij de gehandicapten opvang in schoorl geweest! aight!) maar t was de moeite wel waard.. leuk feestje, grappige locatie, jammer dat we zo laat binnenkwamen.
misschien volgende keer niet meer in glas schenken? zwaar irritant al dat glas op de grond.. maar de ijsjes waren zum smullen!

tot 1 april allen ;)
het was een vet feestje!!!

Was weer tof! Vond het sfeertje wel iets minder als de vorige keren maar het was goed.. tot de 22e!