Partyflock

Forumonderwerp · 852434
de speed van nu is KUT mee eens of niet geef je menig speed van 5jaar teug was gewoon 10x beeter
"SPEED maakt je nog meer dan dat je al KNETTER bent"
k ken de speed van 5 jaar terug nie toen deed k dat allemaal nog niet :P
ik weet niet hoe de speed van vroeger was, heb vanaaf voor de eerste keer gebruikt, en moet zeggen dat ik me heerlijk voel

:lijn: :bounce: :lijn: :bounce: :lijn:

Uitspraak van android17 op donderdag 23 februari 2006 om 15:32:
de speed van nu is KUT mee eens of niet geef je menig speed van 5jaar teug was gewoon 10x beeter

5 jaar terug snoof k nog nie:P

Uitspraak van android17 op donderdag 23 februari 2006 om 15:32:

Oneens

vroegah waren de pillen beter en de pep en de wit bla bla bla

maar ligt meestal aan serotine volgens my spel ik het goed maar daar ligt het meestal aan.

tsja.....k moet wel zeggen dat het in de 4 jaar dat ik het doe wel minder geworden is.......af en toe op een illigaal feesje krijg je nog de echte tranen in je ogen pep...........lekker :D
goeie poep is pasta .droge pep heeft de helft van zijn kracht al verloren d.m.v verdamping..hou je shit bevroren ddan blijft ie vers en sterk..tip van de week....nee nee geen bedankjes hoor .....graag gedaan

Alleen de geur gaat eraf, en dat is juist de bedoeling want amfetamine is reukloos, dus die geur die je hebt zijn alleen restchemicalien deze laten ze de gebruiker meestal opdrogen als de dealer het zou doen hebben ze te maken met gewichtsverlies = inkomsten.

Die typische speedgeur word meestal veroorzaakt door resten freebase in je produkt.