Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ok komt ie
begint lekker, leuke geluidjes en genoeg afwisseling.
je kick knalt ook lekker percusie is dik in orde
mis wel een outrotje maar voor de rest isie
ga zo door gozer jij komt er wel
nee ff zonder te dollen dit vind ik helemaal niks.
maar dat moet je er niet van weerhouden om gewoon door te gaan met muziek maken.. doe je best kerel!
Wat wil je nou eigenlijk Wouty? Kick je op negatief commentaar en post je moedwillig deze bagger of ben je gewoon zo dom dat je niet eens in de gaten hebt hoe slecht deze crap is. Meneer de DJ, Producer en X hunter.
Fuck off en ga ergens op een myfirstsony forum zitte ofzo.
onderstaande is een nummer toen ik NET een jaartje bezig was met fruityloops
http://inusdtrial.hjhosting.nl/muziek/producties/monkstyle.mp3
weet je de volgorde wel hoe je een nummer in elkaar zet
onderstaande is een nummer toen ik NET een jaartje bezig was met fruityloops
http://inusdtrial.hjhosting.nl/muziek/producties/monkstyle.mp3
http://ds042.xs4all.nl/users/myxsr/DJ%20Woute%20L%20%20-%20Laser%20Attack.mp3
wouty egt effe kappe nu met die onzin je zet jezelf alleen maar voor lul , als je daarop geilt moeje maar lekker ergens anders lid worden pfffffff
misschien vinden ze je bij www.jostieband.nl goed hier niet .
je ziet tog aan de reacties dat je zuigt kap dan
Hij draait in studio 2!! Die studio is de beste die er is!!
Als iemand MSN Heeft kan ik wel een keer STudio 2 laten zien via de webcam
wouty egt effe kappe nu met die onzin je zet jezelf alleen maar voor lul , als je daarop geilt moeje maar lekker ergens anders lid worden pfffffff
misschien vinden ze je bij www.jostieband.nl goed hier niet .
je ziet tog aan de reacties dat je zuigt kap dan
wahahahahahahahahahahha
oja kabouter kheb effe een paar vraagies
DJ Woute L's feestarchief
Thunderdome · 2005 3 december 2005
Q-Base 10 september 2005
..........
........
........
2.GA EEN ANDER FORUM VERNEUKE MET JE KATTEGEJANK
^ Tim, je bent 2 jaar ouder ofzow...kan jij het beter? kom jij wel feesten binnen?daar gaat het herlemaal nie over man, het gaat over ze pleurisherrie....ff ontopic blijven...( ontopic betekend, bij het onderwerp blijven...
)
ropkamer
Uitspraak van Tim010 op zaterdag 25 februari 2006 om 15:46:
wahahahahahahahahahahha
oja kabouter kheb effe een paar vraagies
DJ Woute L's feestarchief
Thunderdome · 2005 3 december 2005
Q-Base 10 september 2005
..........
........
........
2.GA EEN ANDER FORUM VERNEUKE MET JE KATTEGEJANK
Pfffffffff shit man dat jij daar ook nog zo serieus op reageert man. Je weet toch wel voortaan dat hij één grote uitgezogen praatjes maker is of niet dan. Laat dat jong toch lekker zielig zijn. Als je je eige eraan stoord dan moet je dr dus vooral niet op gaan reageren want dan krijgt die jongen aandacht en blijft ie maar bezig hè.
maar ja... das dan mijn mening
ls ik labelmanager was en zo'n demo kreeg dan zou ik zelfmoord plegen
op dat moment verlies je als muziekliefhebber zijnde tog alle vertrouwen in de toekomst of nie dan
Maar ok ik gaat effe ontoppic .
Wouter : in frootyloops zit een functie euh kheb fl nu effe niet bijdehand , maar er zitten een paar functies bij waarbij je kan leren hoe je een normale beat maakt .
Probeer eerst dat onder de knie te krijgen , en begin dan pas met track's te maken . Eerst zelf luistere voordat je je track's post of je ze goed vind , anders een ander persoon laten luisteren en dan pas posten .
Dan word je nietzo afgezeken , bvd Tim
ik heb hem met handtekening
nou wat ik heb bij me vip kaartje de special gift box gekregen , met daarin
Wouty 15 years of music fucking (incl De Hakkende tering tubbies & The making of laser attack)
een wouty t'shirt met handtekening
een wouty irrietantie spel
en een wouty pruik
ow ok waar blift wouty lang niks meer van em gehorod volgens mij is ie vermoord
staat ook op ze site in hert gastenboek
2 Gekken op vakantie
2 Gekken op vakantie het is een serie die in de zomer van 2006 gemaakt wordt. Twee jongens ( Pim & Wouter ) van de MYXS R Crew gaan naar Italië. Ze nemen een camera mee en een boel geld. Daar gaan ze kamperen op camping IsoLino alles wordt gefilmd door hun 2en, het zijn nogal een stelletje gekken want wat ze allemaal gaan doen dat zie je wel aan de eind van de zomer in 2006. Klik hier voor de trailer.
Het is een hopeloos geval!
Wouty is het helemaal man, wisten jullie dat niet
Wouty in Concert he!
Kan ik ook ergens het boek "Wouty L...the story of" verkrijgen? Ken het hele verhaal achter die gast niet maar als ik allemaal lees hier wat ie teweeg brengt.....
ww.bol.com
moet je wel snel zijn!!
Nou ik nog.... 't klinkt ruk. Dit is echt niet wat, sorry. Je moet goed luisteren naar wat de bekende jongens doen. Eerst 2 jaar nadoen, dan zelf iets verzinnen... werkte bij mij...
binkie tegno ik geef jou wel advies ZOEK LEVEN!!!zet en keer wat van jou in dit topic dan zulle we wel zien wat jij maakt
pff die wouty moet het nou wel en keer weten dat ie beter grapemaker ken worde met ze hardcore henglo
is dit topic nog steeds open