haha verslaving he

ik heb er niet voor niks zoveel

maar goed hier wat leuke ideetjes :
je 1 meter bakkie is eigenlijk ook nog te klein voor de maanvissen dus waarom niet deze gewoon helemaal weg!?! dan is de vraag of je een beplante bak wilt of een bak met stenen ect? van een 1 meter bak zou je namelijk ook echt een leuk malawi aquarium kunnen maken maar ook weer een leuk gezelschapsaquarium maar net wat je mooi vind..
als je je maanvissen wilt houden zorg dan dat je minimaal 5 hebt en dat ze echt niet groot worden ik weet dat er 1 doorkweekvariant is die kleiner blijft.. maar bij maanvissen kun je je kogelvisje echt niet indoen deze heeft brak water nodig namelijk wat wel goed kan bij je maanvissen zijn je garnalen en je corydorassen (die kleine albino;s die je hebt) wat mooie stukken hout erin en veel hoge planten achterin met brede grote bladeren dit vinden de maanvissen geweldig
wat lache trouwens dat je er een 60x30x30 bak bij kreeg! nu kan je daar mooi je kegelvlekbarbelen indoen en misschien leuk om er een dwergcichliden bij te doen.. zoek eens rond op internet naar apistogramma soorten hier kan je ook een algeneter bij indoen als je wilt en mooi beplanten ect
je 3e bak zou je dan dus brakwater kunnen maken als je zeker weet dat je perse je kogelvisje wilt houden andere brakwater vissen zijn oa :alle molly vormen denk aan de black molly en zilver molly enz kogelvissen,het bijtje (leuke vis trouwens latijnse naam: brachygobius doriae kun je wat info opzoeken en plaatjes van een bijtje) enkele killivissen en enkele regenboogvissen.. wel is het lastig om te onderhouden dus ik zou er niet aan beginnen als ik jou was mja wie ben ik
ik ben iemand die niet zo van de kardinaaltjes guppy;s en andere standaard visjes is dus laat je niet teveel door mij beinvloeden hoor haha als je standaard vissen mooi en leuk vind moet je dat vooral gewoon doen het is tenslotte jou bak (ken)