60x30x30 bakkie. 4 tal goudvissen
4 goudvissen horen helemaal niet in een 60 cm bak. Als je iemand een advies geeft, moet je wel weten waar je over praat natuurlijk he...
die hebben een zuurstofpompje nodig, die wil ik niet kopen (gaat niet om t geld maar ik heb een klein kamertje en ben een lichte slaper)
goudvis kan wel gewoon zonder toebehoren? wat voor goudvis dan want je hebt verschillende soorten ook nog dacht ik?
Een goudvis is 1 van de grootste vervuilers. Daar heb je zeker een zuurstofpomp of filterpomp voor nodig.. Je schrijft dat je een lichte slaper bent, maar wat heeft dat te maken met het wel of niet kopen van een pomp?

Tis geen grasmaaier hoor....
Als ie goed is aangesloten, hoor je er helemaal niks van...
Denk dat een goudvis sowieso geen optie is, die beesten kunnen/horen 20 cm te worden.. mag je wel een bakkie van minimaal een meter neerzetten..
Als je op zoek bent naar een klein bakje, zou je een Superfish aqua 30 kunnen kopen, met een tiental vuurtetra's erin en wat garnalen ofzo...
Maar goed, ook daar heb je een pomp en verwarming bij nodig..
Nogmaals, je hoort er niks van... denk dat geluiden van buiten harder zijn dan dat motortje van de pomp of dat ene kleine klikje als je thermostaat aanslaat...
oja, kijk ff hier:
www.aquaforum.nl