Nee dat valt alles mee. Voer momenteel om de andere dag 1 bevroren spiering en wat garnaaltjes. Dit vreten ze met huid en haar op. Af en toe blijven er wat resten over en die zijn dan voor de wimpelalen, guppen en plecco's.
Heb verder 2 potfilters met een gezamelijke doorstroming van ongeveer 1600 liter/uur. Wat wel belangrijk is een regelmatige waterverversing aangezien al dat voer wel een behoorlijke belasting voor je water is. Ververs zelf elke week ongeveer 50 a 60 liter. Dit water is overigens nog kraakhelder als ik het uit mijn aquarium pomp.
Dat de piranha's mijn inrichting slopen valt tot nu toe alles mee. Af en toe ligt er wel eens wat los maar dat stop ik gewoon weer terug. Mede door al die planten zijn ze ook minder schuw. Wat ik wel doe is aan de rechterkant van mijn aquarium voeren. Daar waar de sterkste planten staan want als ze eten dan zijn ze flink wild.
Maarre die van jou ziet er ook netjes uit op de foto. Maar begrijp dat je momenteel minder planten hebt?
Het scheelt misschien ook wel dat je school een stuk kleiner is dan die van mij. Want als 12 van die varkens beginnnen te vechten om voedsel dan gaat het behoorlijk tekeer.
Ik ververs zelf een kleine 80 liter in de 2 weken. Maargoed ik heb er een flinke filtercapaceit opzitten en hoe groter de bak des te stabieler de waterwaardes.
Momenteel bestaat mijn inrichting uit een aantal stukken mopanihout welke opgehangen zijn dus dat lijken net wortels die in het water hangen.
En dan flink wat vallisneria een anubias en heel veel drijfplanten en nog een lotus. En door de drijfplanten is het redelijk donker in de bak en zijn ze een stuk rustiger en niet mee zo schichtig.
Heb wel wat foto's maar die zijn van zwaar belabberde kwaliteit.
Hier nog wat foto's van het tuig.

Zijn wel al wat oudere foto's.
Strontfabriek
Zal binnenkort eens wat fatsoenlijke foto's schieten. Is alleen vrij lastig i.v.m. lichtinval enzo.