Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 22:54:wat wat wat
Doe jij eens lief
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 22:57:wil je doen dang
Nu niks want ik zit lekker waar ik zit
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 22:57:Jill, rustig he tegen mijn liefje
komt zij weer aan
dan had je Jill's moeten neerzetten
Dan moet je Iloon aankijken
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 22:55:Doe jij eens lief je hebt net hierboven kennen lezen in wat voor stemming ik ben...
Oei
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 22:59:komt zij weer aan
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 22:59:Nu niks want ik zit lekker waar ik zit
was een reactie op de wat wat wat van ratje
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 22:59:komt zij weer aan
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 22:59:Dan moet je Iloon aankijken
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 22:59:ze is tenminste lief
ja he, ben ik
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:01:Dat denk jij
Jill, ik ben lief hoor..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:03:Jill, ik ben lief hoor..
tegen mij in ieder geval wel altijd
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:09:GUMA
Geile Utregse Mokkels Associatie ?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:14:Geile Utregse Mokkels Associatie ?
BIJNA....Geheime Utregse Mokkels afdeling
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:14:GO DOKTER JILL
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:15:is dat zo Jill
Je weet toch nog wel waar je lid van bent?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:17:Geheime Utregse Mokkels afdeling
Is inderdaad geheim
tot nu toe heb ik alleen maar
Angelaaaaaa
Sabrinaaaaaaa
en Anitaaaaaa
gezien dat was nie veel mokkel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:17:....Geheime Utregse Mokkels afdeling
Klinkt zeker leuker ja dan dat GEILE
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:17:Je weet toch nog wel waar je lid van bent?
Nu wel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:21:Wij zijn de egte U mokkels
En dan ook eg de egte he!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:23:Klinkt zeker leuker ja dan dat GEILE
dat klinkt te goedkoop...Wat denkt die iggi wel niet
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:23:Nu wel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:23:En dan ook eg de egte he!
wa dag ie dan
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:26:dat klinkt te goedkoop...Wat denkt die iggi wel niet
Dachie Wat
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:27:nou en dat zijn we niet, we zijn best duur
hoe duur?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:28:hoe duur?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:28:je bedoeld zeker dat je in 't home alleen mixjes drinkt
ja dan ben je best duur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:30:ook dat nog eens ja..
maar woar staan de goedkope mokkels ?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:35:maar woar staan de goedkope mokkels ?
op de europalaan
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:36:op de europalaan
das woar
De europlaantribune
toch wel erg dat er 'n tribune naar een haagse discotheek is genoemd
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 21:56:Op welke plek gaan we eindigen dit seizoen? Denk toch wel 6 of 7
5e...We moeten de moed hoog houden! Misschien nog wel 4e, dat zou ook nog kunnen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:43:5e...We moeten de moed hoog houden! Misschien nog wel 4e, dat zou ook nog kunnen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:43:5e...We moeten de moed hoog houden! Misschien nog wel 4e, dat zou ook nog kunnen
Met Utreg ken alles
Ik hoop t ook, verdienen we wel dit jaar
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:45:hier iloon iemand die over UTREG praat
eindelijk
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:46:1-4 en 1-0 maken het seizoen al compleet
ook
las vanmiddag nog wat over die ziekte
Ajacide
Psychische aandoening. De patiënt lijdt bij voortduring aan waanbeelden en een verwrongen zelfbeeld. Ook hallucinatie komt veelvuldig voor. Ajacide draagt bij aan een attitude waarbij men steeds denkt de beste te zijn, vooral wanneer dit absoluut niet het geval is. Ajacide komt dan ook vooral voor bij personen uit achterstandsgroepen, mensen met sociale en fysieke defecten en pubers. De ajacidelijder heeft veelal overgewicht, vormen van acnee, draagt een (doorgaans meekleurende bril), heeft een voorliefde voor zware sieraden en goedkope sportkleding, en beoefent vaak atletiek (hardlopen). Aangezien de ajacidelijder - naast zijn fysieke verschijning - lijdt aan tunnelvisie en temporale blindheid, zijn de contactuele eigenschappen van een patient vaak ondermaats. Zij bedienen zich daarom vaak van eenzijdige, non-face-to-face communicatie als teletekst, internet en email om hun fantasieën door te geve. Ajacidelijders treft men dan ook veel aan in de media.
Hoewel de aandoening in principe terminaal is, is genezing mogelijk. Twee keer achter elkaar verliezen is vaak voldoende om ajacide voor een enkele maanden te neutraliseren. Ajacide is echter een recidivistische aandoening en is daarom zeer moeilijk te behandelen. Hoewel er voldoende behandelingen beschikbaar zijn zoals shocktherapie, lobotomie en knuppeltherapie, komt het vaak voor dat de patiënt niet voor zijn behandeling komt opdagen en nog vaker dat deze ervoor wegloopt. Ajacidelijders vertonen een aanmerkelijke ontwikkeling van de beenspieren, zij kunnen vaak hard rennen.
Ajacide
Psychische aandoening. De patiënt lijdt bij voortduring aan waanbeelden en een verwrongen zelfbeeld. Ook hallucinatie komt veelvuldig voor. Ajacide draagt bij aan een attitude waarbij men steeds denkt de beste te zijn, vooral wanneer dit absoluut niet het geval is. Ajacide komt dan ook vooral voor bij personen uit achterstandsgroepen, mensen met sociale en fysieke defecten en pubers. De ajacidelijder heeft veelal overgewicht, vormen van acnee, draagt een (doorgaans meekleurende bril), heeft een voorliefde voor zware sieraden en goedkope sportkleding, en beoefent vaak atletiek (hardlopen). Aangezien de ajacidelijder - naast zijn fysieke verschijning - lijdt aan tunnelvisie en temporale blindheid, zijn de contactuele eigenschappen van een patient vaak ondermaats. Zij bedienen zich daarom vaak van eenzijdige, non-face-to-face communicatie als teletekst, internet en email om hun fantasieën door te geve. Ajacidelijders treft men dan ook veel aan in de media.
Hoewel de aandoening in principe terminaal is, is genezing mogelijk. Twee keer achter elkaar verliezen is vaak voldoende om ajacide voor een enkele maanden te neutraliseren. Ajacide is echter een recidivistische aandoening en is daarom zeer moeilijk te behandelen. Hoewel er voldoende behandelingen beschikbaar zijn zoals shocktherapie, lobotomie en knuppeltherapie, komt het vaak voor dat de patiënt niet voor zijn behandeling komt opdagen en nog vaker dat deze ervoor wegloopt. Ajacidelijders vertonen een aanmerkelijke ontwikkeling van de beenspieren, zij kunnen vaak hard rennen.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 23:54:groetjes en was gezellig op hoogkaterijnen op 30-12-2005
moeten we vaker doen hahah
hey boer leer eens schrijven...HOOG CATHERIJNE