Partyflock

Forumonderwerp · 852206
1 volger · 740x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
oke hier is ie dan:het roswell incident met de autopsie van de alien:D:D:D

believe it or not,but there is more outthere

http://s29.yousendit.com/d.aspx?id=11QVP4XDCLX7D1FOABOGYV7TO5

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 23:41:
hehe idd ik zou graag willen dat dit echt was maja
tegendeel is al een geruime tijd terug bewezen wat betreft het filmpje

jaah dit filmpje is zooooo nep :gaap:
dit is heel vaak al op televisie vertoond.

kijk alleen al als hij z'n been vast pakt zit niks aan flexibels aan, hoe had dat ding ooit kunnen lopen.
wat betreft die 6 tenen, das toch leuk :p
wij hebben er 5 dus maken ze die pop maar met 6, maar verder met de zelfde eigenschappen als die van de mens :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
“We already have the means to travel among the stars, but these technologies are locked up in black projects and it would take an act of God to ever get them out to benefit humanity….. anything you can imagine we already know how to do.”

Ben Rich, former Head of the Lockheed Skunk Works, in a lecture shortly before he died
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lagerfeld op vrijdag 24 februari 2006 om 14:26:
it would take an act of God to ever get them out to benefit humanity…..

als het aan hem lag, bleef het nog heel lang opgesloten.;P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 14:17:
kijk alleen al als hij z'n been vast pakt zit niks aan flexibels aan, hoe had dat ding ooit kunnen lopen.

na hoeveel uur begin jij te ontbinden als jij dood bent......juist dit is definitly geen pop

Waarschuw beheerder
Uitspraak van "JACK" op vrijdag 24 februari 2006 om 14:32:
juist dit is definitly geen pop

dit is definilty wel een pop,
mag misschien zeikerig klinken, maar
dit is heel vaak al op televisie vertoond.

en altijd bewezen dat het nep was.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
laat het fragmentje dan maar zien dat ie nep is:D
Waarschuw beheerder
donateur

en sinds wanneer is een mens flexibel als ie dood is,heb ik nog nooit meegemaakt,dus wat jij zegt geloof ik nog minder

Waarschuw beheerder
donateur
geloof mij dit is op tv geweest critici hebben deze tape ook gezien en bestudeerd
dit is gewoon nep
Waarschuw beheerder
Het filmpje is fake.

weer een quote van die kerel waar ik net al over sprak:

QUESTION: Is the much ballyhooed and hyped "Alien Autopsy Film" released by Ray Santilli real or fake?
ANONYMOUS: That film is a fake. We did perform four autopsies of the five dead Ebens found in the Corona crash site and did photograph them, however the bodies from the western New Mexico crash site were too decomposed to be autopsied. But the Ray Santilli film is an absolute 100% fake.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lagerfeld op vrijdag 24 februari 2006 om 14:58:
We did perform four autopsies of the five dead Ebens found in the Corona crash site and did photograph them

en waar zijn die fotos????
Uitspraak van Lagerfeld op vrijdag 24 februari 2006 om 14:58:
western New Mexico crash site were too decomposed to be autopsied

hij bedoelt,zijn zo geheim dat als ze uitkomen(net zoals deze film)je een totaalbeeld krijg waar de mensheid(godsdienst enz)geen benut van heeft en je alle bijbels wel in de fik kan steken!!!!!!!!!!!!

daarom zullen en blijven ze het altijd ontkennen
want wie staat er nou op een wereldoorlog te wachten(ik ga ervan uit dat dat dan gaat gebeuren)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van "JACK" op vrijdag 24 februari 2006 om 14:53:
en sinds wanneer is een mens flexibel als ie dood is,heb ik nog nooit meegemaakt,dus wat jij zegt geloof ik nog minder

niet flexibel maar op gewrichtspunten beweegt het wel, of wou je zeggen dat een alien dat niet heeft, ze moeten toch kunnen bewegen.

Uitspraak van "JACK" op vrijdag 24 februari 2006 om 15:25:
hij bedoelt,zijn zo geheim dat als ze uitkomen(net zoals deze film)je een totaalbeeld krijg waar de mensheid(godsdienst enz)geen benut van heeft en je alle bijbels wel in de fik kan steken!!!!!!!!!!!!

dat is een ander verhaal, dan moet je betere en overtuigendere bronnen gebruiken, deze is gewoon fake.

;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn ogen zien er niet reptilian uit dus ik denk dat het inderdaad een pop is. Dat neemt niet weg dat daar iets is gebeurd dat ultra top geheim is. Wellicht is het alien verhaal verzonnen om te verhullen dat het een aards fabrikaat was, lees daarover en over Neuschwabenland in het boek Farrell - Reich of the black sun - Nazi secret weapons & the cold war allied legend (2004).pdf, het hoofdstuk The Antarctic Shangri-La. Ook Al Bielek spreekt hierover.
Ik ben er dan nog niet over uit of het een USAF of Nazi-schotel was.

Er is trouwens ook een groep bezorgde burgers die een privé-satelliet boven Area 51 heeft hangen, ook daardoor zijn ze misschien moeten verhuizen voorzover ze niet ondergronds kunnen werken. Een andere ondergrondse basis waar ze met aliens samenwerken is Camp Hero in Montauk, Long Island, en in Zuid-Afrika.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coming soon op vrijdag 24 februari 2006 om 15:46:
Een andere ondergrondse basis waar ze met aliens samenwerken is Camp Hero in Montauk, Long Island, en in Zuid-Afrika

jezusmina:S
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
dit topic moet f nieuw leven ingeblazen worden zeker omdak dat filmpje ook f wil zien :devil:

t blijft me iig fascineren :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=495 height=364]http://www.armchairgarbageman.com/archives/Area%2051.jpg[/img]

Satteliet foto van area 51, mij interesseert het ook zeker.
Veel van de hypermoderne vliegtuigen zijn er ontwikkeld. Denk aan de SR-71 blackbird en volgens mij ook de stealth (F-117)

Ook wel een leuke link: http://www.area51zone.com/

Maar of het allemaal klopt, ik weet het niet. Maar speculeren mag altijd. Verder heb ik geruchten gehoord dat er per jaar heel wat miljarden dollars naar projecten gaan waar de US government zich niet over uitlaat.
Waarschuw beheerder
donateur
die figuren met hoge functies hebben sowieso nog heel wat te verzwijgen voor ieder ander normaal mens .. beetje trieste zaak eik :/ alsof dat in t belang v.d. mensheid is terwijl die laatste groep zich wel onderling aan t uitroeien is in bepaalde werelddelen :\

Waarschuw beheerder
De hele wereld zal zo ongeveer in paniek uitbarsten als ze wisten wat de hogere 'machten' allemaal voor hun schuil houden :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dat geven ze als 1 v.d. redenen aan joa maar toch .. n nieuwe impuls kan nooit kwaad en mensen gaan zich mss s ergens anders mee bezig houden dan elkaar afmaken :)

Waarschuw beheerder
Éen groot reden ervan waarom ze geen informatie met ons uitwisselen is het feit dat ze hun macht en controle over ons kunnen verliezen, wij hebben hun dus dan niet meer nodig.

Waarom denk je waarom terrorisme en alles aan bod is gekomen, om het simpel te zeggen, zij willen dat wij het 'gevoel' krijgen dat wij hun nodig hebben. Het is allemaal toneel :D

En iedereen nog zo braaf om 6 uur voor de tv zitten voor het nieuws :O

Zit allemaal best simpel inelkaar, maar we krijgen ze nog wel hoor :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ook echt ja :yes:

stel je voor dat onze hele wereld zoiets is als de matrixx :o of gaat dat te ver :p

Waarschuw beheerder
Nee, dat ís zo. Is ook al wetenschappelijk bewezen.

Quote: Quantumfysica
Waarschuw beheerder
donateur
t gaat te ver :|

Waarschuw beheerder
Ik heb pas 1% verteld ;)

Als in 25 mei de komeetinslag is, zal alles gaan zoals het is voorspeld. Dan staat het 100% vast.

Het feit al dat 800 concentratie kampen klaar staan in Amerika en de Nuclaire wapens op Amerika en Iran gericht staan, laat al zeggen dat de aankomende jaren een grote chaos wordt :)
Waarschuw beheerder
donateur
je bent r wel vrij zeker van :o

Waarschuw beheerder
Zijn alle tekenen niet goed en duidelijk genoeg voor jou dan? Ik vraag me ook telkens af of het wel allemaal klopt, maar het ís gewoon zo. Kkan niet anders zijn.

Waarschuw beheerder
Als we ervan uitgaan dat we allemaal 'verLICHTing' willen.. dan moeten we eerst weten wat het donker is.
Vandaar dat we dit allemaal meemaken, en hebben meegemaakt. :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
k laat t me vann8 s allemaal bezinken als k ga rondspoken @ spookdorp :9

Waarschuw beheerder
Hehehhee
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van "JACK" op vrijdag 24 februari 2006 om 17:14:
Een andere ondergrondse basis waar ze met aliens samenwerken is Camp Hero in Montauk, Long Island, en in Zuid-Afrika

jezusmina

en Denver Airport.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 19:03:
at de hogere 'machten' allemaal voor hun schuil houden

als het wil weten moet je deze kijken:
The Secret Underground Lectures of Commander X
The Montauk Project
Second Underground Interview on the Montauk Project Exposed
en dat zal nog lang niet alles zijn...

Uitspraak van Dynamike op zaterdag 22 april 2006 om 19:40:
stel je voor dat onze hele wereld zoiets is als de matrixx of gaat dat te ver

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 20:02:
Quote: Quantumfysica

<- lees dit boek, ISBN 0953881067
Uitspraak van Dynamike op zaterdag 22 april 2006 om 20:07:
t gaat te ver

Eigenlijk valt het best mee. Het komt erop neer dat we allemaal hetzelfde bewustzijn zijn en deze realiteit is bij wijze van spreken een droom van zichzelf.
De wetenschap toont meer en meer de theorieën van de auteur aan, die hij op wat je paranormale wijze kan noemen heeft verkregen van het bewustzijn.

Het beste dat de wetenschap te bieden heeft, is dat alle materie bestaat uit vibrerende snaren, 100 miljard miljard keer zo klein als een proton. bron

Uitspraak van actief op zaterdag 22 april 2006 om 20:37:
Als we ervan uitgaan dat we allemaal 'verLICHTing' willen..

dat zouden meer mensen moeten doen.

On topic: de alien in de betreffende video kan wel of geen pop zijn, maar het wezen bestaat en wat er nog meer is zien we niet omdat zij op andere frequenties vibreren dan het kleine spectrum dat wij met onze 5 zintuigen kunnen waarnemen.
laatste aanpassing