35443x bekeken
ik heb die telefoon
maar in het begin had ie zeker allemaal kuren
andere beltoon afspelen dan je hebt ingesteld (nokiatone)
en opeeens begon ie te trillen en hielt ie niet meer op...
en hij is superrr langzaam soms
ben er gelukkig wel achter gekomen hoe je die rooie vodafone bubbeltjes uit zet want daar werd ik echt helemaal para van !!!
maar in het begin had ie zeker allemaal kuren
andere beltoon afspelen dan je hebt ingesteld (nokiatone)
en opeeens begon ie te trillen en hielt ie niet meer op...
en hij is superrr langzaam soms
ben er gelukkig wel achter gekomen hoe je die rooie vodafone bubbeltjes uit zet want daar werd ik echt helemaal para van !!!
hoe kom je daar van af ??
ff zoek en dan heb je ook wat
straten boek voor je n70
heel leuk
dat is pas een tip! voor je nokia N70
http://gallery.mobile9.com/f/38494/
straten boek voor je n70
heel leuk
dat is pas een tip! voor je nokia N70
http://gallery.mobile9.com/f/38494/
geen flauw idee of dat kan PartyXtreem
ik zoek me ook vaak wezenloos op de N70 
ik ga niet eens zelf beginnen aan het updaten van mijn software, dat laat ik wel bij de phonehouse doen
(volgens phonehous is het probleem dat ik mijn foon zo vaak moet opladen ook verholpen, dat zou aan de software liggen)
ik ga niet eens zelf beginnen aan het updaten van mijn software, dat laat ik wel bij de phonehouse doen
(volgens phonehous is het probleem dat ik mijn foon zo vaak moet opladen ook verholpen, dat zou aan de software liggen)
donateur
Heeft iemand enig idee hoe je het lampje van de camera als een soort van zaklampje kan gebruiken, dat mis ik namelijk wel op deze phone..
is een prog voor dat weet ik wel maar ze waarschuwen ervoor dat je lampje dan eerder stuk is
donateur
Heeft iemand enig idee hoe je het lampje van de camera als een soort van zaklampje kan gebruiken, dat mis ik namelijk wel op deze phone..
Als je de 1 van de laaste sofware versies erop hebt draaaien kan je wel je lampje als zaklamp gebruiken met een omweggetje nl; Door de filmcamera op videomodus te zetten en op record te drukken (nu gaat het lampje branden) en dan meteen op stop drukken. Het lampje blijft nu gewoon branden maar je filmt niks meer en dus heb je een zaklamp functie
hoe kom je daar van af ??
Is dit niet een instelling in of je thema (Standaard vodaphone dan waarschijnlijk) of het profiel wat je gebruikt? Ik had dat ook aan het begin met t-mobile tenminste als we hetzelfde bedoelen.
Je bedoeld een soort bubbels die voorbij komen als je je telefoon aanzet of in spaarstand raakt toch?
donateur
Als je de 1 van de laaste sofware versies erop hebt draaaien kan je wel je lampje als zaklamp gebruiken met een omweggetje nl; Door de filmcamera op videomodus te zetten en op record te drukken (nu gaat het lampje branden) en dan meteen op stop drukken. Het lampje blijft nu gewoon branden maar je filmt niks meer en dus heb je een zaklamp functie
dat is ook een optie maar dan doet het lampje het niet goed
http://www.symbian-freak.com/forum/viewtopic.php?t=5679&highlight=flashlight
kijk hier maar eens
Ik had vorige week een programaatje op m'n Nokia N72 gezet waarbij je een foto van degene die jij belt of door wie je gebeld wordt over je hele scherm ziet, dus heel groot. FSCCaller heet dat programma geloof ik, en ik heb het via Mobile9. Maar omdat je telefoon er een beetje traag van werd heb ik het programma weer verwijderd. Nu krijg ik ineens m'n gemiste oproepen niet meer in beeld en als ik zelf iemand gebeld heb wordt dat niet meer opgeslagen in de lijst "gebelde nummers".
Erg irritant, weet iemand hoe ik dat kan herstellen? terug naar fabrieksinstellingen (of worden dan ook alle nieuwe geïnstalleerde programma's eraf gegooid enzo)?
Erg irritant, weet iemand hoe ik dat kan herstellen? terug naar fabrieksinstellingen (of worden dan ook alle nieuwe geïnstalleerde programma's eraf gegooid enzo)?
laat maar, telefoon uit-en aanzetten was voldoende...
donateur
Sinds een tijdje slaat mijn telefoon geen oproepinformatie meer op 
Gemiste oproepen, gebelde nummers en ontvangen oproepen blijven gewoon leeg
Kwam er toevallig achter nadat ik mijn lijsten geleegd had. Zo maar eens even bellen met nokia-servicecenter hiero.
#edit# Net langsgeweest bij het nokiacenter hier in Alkmaar, software is gëupdate van versie V 5.0609.2.0.1 (van 01-03-06) naar versie V 5.0616.2.0.3 (van 24-04-06) en problemen zijn verholpen daarmee. 10 minuten en ik stond weer buiten
#edit#
Kwam er toevallig achter nadat ik mijn lijsten geleegd had. Zo maar eens even bellen met nokia-servicecenter hiero.
#edit# Net langsgeweest bij het nokiacenter hier in Alkmaar, software is gëupdate van versie V 5.0609.2.0.1 (van 01-03-06) naar versie V 5.0616.2.0.3 (van 24-04-06) en problemen zijn verholpen daarmee. 10 minuten en ik stond weer buiten
laatste aanpassing
donateur
hallo
ik heb ook een N70 maar me logboek werkt niet meer
dus kan zien wie er gebelt heeft enz
wie kan me helpen???
Sinds een tijdje slaat mijn telefoon geen oproepinformatie meer op
#edit# Net langsgeweest bij het nokiacenter hier in Alkmaar, software is gëupdate van versie V 5.0609.2.0.1 (van 01-03-06) naar versie V 5.0616.2.0.3 (van 24-04-06) en problemen zijn verholpen daarmee. 10 minuten en ik stond weer buiten #edit#laatste aanpassing 4 september 2006 17:33
Iemand nog tips voor goedkope GPS-muizen? Ik zou graag die Rikaline 6033 willen, maar die is best prijzig.
donateur
help ik krijg tom tom niet op mijn n70
programma tom tom ziet mijn n70 niet
ik heb de goede tom tom
Gast waarom stel jij eigenlijk telkens je vragen hier als je toch niet meer reageert wanneer iemand je wilt helpen?
Iemand nog tips voor goedkope GPS-muizen?
De originele is ook niet zo heel duur meer, keomo heb je ook die's ook niet super duur een bij maatje van me werkt ie perfect.
laatste aanpassing
donateur
keomo heb je ook die's ook niet super duur een bij maatje van me werkt ie perfect.laatste aanpassing 21 september 2006 14:13
heb ik ook en doet het perfect
Gast waarom stel jij eigenlijk telkens je vragen hier als je toch niet meer reageert wanneer iemand je wilt helpen?
dat viel mij ook al op