35860x bekeken
Mijn N70 had vorige maand nog een probleem; Wanneer ik belde kreeg ik "error in connection", "no network"(terwijl ik dat wel had), en verbindingen werden zomaar verbroken, smsjes die niet aankomen.
Hele gekke dingen. opgestuurd naar T-Mobile en binnen een week terug. Is er alleen een software update gedaan.
Ik heb zoveel software problemen gelezen over de N70. Dat is echt niet normaal meer.
Maar de problemen zijn nu verholpen
Die problemen heb ik ook gehad 2x zelfs!! Maar nu heb ik een nieuwe N70 en kwam er achter dat het aan het MMC kaartje lag, want bij die nieuwe gaf hij weer die problemen aan al na 2 dagen, kaartje heb ik verbrand en een nieuwe gehaald, nu is het probleem opgelost... Welk merk kaartje had jij eigenlijk?? Mijne was van kingston, komt er ook nooit meer in bij mij...
kan ik nergens losse onderdelen kopen?..mijn oplader-gaatje (in de telefoon) is een pinnetje afgebroken. Kan hem dus ook niet meer opladen,,hoe fucking klote is da!
verder wel een fyn toestel..
Ik heb een losse N70 nog liggen (zijn al wel veel onderdelen af) maar ik denk dat het oplaad gaatje nog intact is. Ik zal eens kijken of hij er nog in zit, zo ja dan mag ie hem wel hebbe
Gisteren de N95 theme voor gedownload en moet zeggen ziet er practig uit 
http://gallery.mobile9.com/f/69983/
Gisteren de N95 theme voor gedownload en moet zeggen ziet er practig uit
Hij is idd vet!
Dat kan bij sommige telefoonwinkels ook heb ik begrepen. Ik laat het altijd doen bij een nokia servicecenter (daar is het in ieder geval gratis). Ff googlen of er eentje bij jouw in de buurt zit. Succes
bedankt voor je reactie.
Heb helaas nog geen tijd gehad om langs een dergelijke winkel te gaan..
Kutzooi.. heb alles al geprobeerd.. vorig jaar lukte het ook..
Memorycard heeft nog 14 mb vrij.. Heb aangegeven dat ie daar zn smsjes moet opslaan..en nog geeft ie aan dat ie vol is..
Mooi kut morgen op Emporium dus..
opgelost! 
smsjes worden opgeslagen op het geheugenkaartje.. hier had ik nog genoeg ruimte..
Toen ik dit wisselde naar telefoongeheugen kwam ik ineens 450 smsjes tegen van halverwege vorig jaar..
Na deze allemaal gewist te hebben (waarom kan dit niet in één keer :[) loopt ie weer als een trein.
nogmaals bedankt voor het meedenken!
smsjes worden opgeslagen op het geheugenkaartje.. hier had ik nog genoeg ruimte..
Toen ik dit wisselde naar telefoongeheugen kwam ik ineens 450 smsjes tegen van halverwege vorig jaar..
Na deze allemaal gewist te hebben (waarom kan dit niet in één keer :[) loopt ie weer als een trein.
nogmaals bedankt voor het meedenken!
donateur
opgelost!
Kijk da's beter, heb je er toch nog wat aan vandaag op emporium
Na deze allemaal gewist te hebben (waarom kan dit niet in één keer :[)
Dit kan wel in 1 keer of tenminste je moet ze eerst allemaal selecteren d.m.v. markeren aan bij elk sms-je te zetten, dan klik je bij de laatste die je markeert op verwijderen en dan vraagt hij of je inderdaad al die gemarkeerde sms-jes wilt verwijderen dan geef je oke en dan verwijderd hij die hele rits in 1 keer
Dit kan wel in 1 keer of tenminste je moet ze eerst allemaal selecteren d.m.v. markeren aan bij elk sms-je te zetten, dan klik je bij de laatste die je markeert op verwijderen en dan vraagt hij of je inderdaad al die gemarkeerde sms-jes wilt verwijderen dan geef je oke en dan verwijderd hij die hele rits in 1 keer
mmm.. dit had me een uurtje duimverkrachten gescheeld..
Hoi iedereen
Ik krijg morgen mijn Nokia N70 binnen
En ik heb hier iets gelezen over navigatie instaleren op m'n mobiel.
Waar zou ik dat kunnen downloaden. En kost dat geld als je daarvan gebruik maakt? geen flauw idee namelijk.
Gr stokkumsgeweld
Ik krijg morgen mijn Nokia N70 binnen
En ik heb hier iets gelezen over navigatie instaleren op m'n mobiel.
Waar zou ik dat kunnen downloaden. En kost dat geld als je daarvan gebruik maakt? geen flauw idee namelijk.
Gr stokkumsgeweld

![#81 -[D.K]-](/images/user/1238_3806499.png)